![]() |
voor de mensen die het nog niet moesten weten, vanaf heden zijn er worsten te verkrijgen bij fordje en wel 3 soorten, kleine worstjes, kleine pikante worstjes en grote worstjes :D
Voila Patrick mijn bijdrage om van uw marchandise af te geraken :D:D |
Quote:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm Wel tijdig reserveren want elke zaterdag staat Fordje in Kapellen op de markt luidkeels "socisseuuuuh.... pikante socisseeuuuuh" te roepen.. |
Is er nog erwtensoep ook ? :D
enkel spijtig dat ik niet nader kennis heb kunne maken met stephanie he, een of ander "ottooke" was me weer voor. ;) |
Quote:
Joost |
Goeiemorgen allemaal,
en vooral aan het 24u.be team. Jongens , ik wou nog even kwijt dat ik een schitterend weekend heb beleefd. Het was vermoeiend maar de samenwerking als team was enorm tof. Voor mij was het de eerste keer dat ik en Hilde ons steentje konden bijdragen voor www.24u.be . en het zal niet de laatste keer zijn . Bij deze wou ik jullie ook feliciteren , jullie hebben niet alleen verstand van auto's maar ook van vrouwen , want gedurende het hele weekend zijn we door jullie opgevangen en in de watten gelegd , niets kwamen we te kort , behalve slaap dan. het was gewoon een tof team. Hilde en ik zijn enorm blij dat we daartoe mogen behoren. groetjes, Bien en Hilde |
Ook van mij een dikke proficiat aan de mensen van 24u.be. Website was altijd meteen up-to-date en de verslagen zijn echt prachtig(met foto's :cool: ). Ik kan niet wachten op die verslagen die deze week nog komen. 'k Zou zeggen: ga zo door en tot volgend jaar he.
Martijn |
Quote:
en ik denk dat het eerder omgekeerd was, ik denk dat jullie ons in de watten gelgd hebben, koffie maken, boterhammekes smeren, spaghetti maken,... juist spijtig dat we geen blikkenopener hadden soit das dan diets voor volgend jaar :D |
Ik kan me aansluiten bij de positieve commentaren hierboven. De site 24u.be is een mooi voorbeeld van hoe teamwork tot fantastische resultaten kan leiden.
Voor mij persoonlijk was het leuk om al die teams en hun piloten eens in levende lijve te kunnen zien en met sommige te kunnen praten. Over de opvang door de heren kan ik net zoals Bien en Hilde niet klagen. Alleen: die worstjes met pikante smaak: niet te vreten! Maar geen erg, na al die slapeloze uren had mijn maag allesbehalve zin in saucijsjes :D |
Mijn voornemen voor volgend jaar....
Meer tijd in 24u.be (als k nog mag :D), en zien da'k actiever kan meewerken tijdens de 24u zelf (maw, enkel 24u.be) |
proficiat aan heel de crew van 24u.be .....
De 24 uren van Zolder waren (net als vorig jaar) weer goed te volgen door de combinatie van live-tracker en timing van RIS .... Dit aangevuld met een selectie artikelen en foto's maakten het geheel de moeite waard. Volgend jaar meer van dat zeker ..... Misschien iets meer aandacht besteden aan de technische capaciteiten van de site zodat problemen met de live-tracker vermeden worden. airco |
mja, Lievtracker is net wa beter moet, ikke had basis gedaan, en tja, k moet mijn kennis uitbreiden.... gelukkig heeft martijn van GLPK nog een stuk geholpen....
|
Quote:
|
Quote:
Ik vraag me eigenlijk af of ditzelfde project niet doorgetrokken kan worden naar de 24 Uren van Spa en de andere Belcar races? ;) |
Quote:
Lijkt me wel leuk, alhoewel ik betwijfel of het wel zo nuttig is om dit door te trekken naar 2-uurs races. :frusty: |
Quote:
Het geheel bevat een hele reeks mogelijkheden die ook op andere plaatsen op de site van pas kunnen komen ..... Nuja .... Laat ons vooral het positieve onthouden van deze editie .... - De live-tracker is afgezien van de eerste 3 kwartier perfect bijgehouden - op vlak van artikelen en op gebied van foto's zijn er grote stappen vooruit geboekt ... Maar ik heb er vertrouwen in dat de technische vooruitgang er de komende maanden zeker zal komen. |
All times are GMT +2. The time now is 21:06. |