![]() |
in zijn eerste jaar bij McLaren? denk van ni zenne
|
Ik denk wel dat een race gaat winnen in zijn eerste jaar.
En of hij mee kan doen voor de titel hangt ook een beetje af van de factor geluk. |
Ik had eigenlijk eerder Coulthard's vertrek verwacht en Raikkonen naast Hakkinen geplaatst.
De manier waarop Hakkinen de F1 verlaat doet me meer denken aan Damon Hill's manier. Een miserabel seizoen achter de rug en er de brui aan geven. Laat ons hopen dat hij in 2003 zijn rentrée maakt op Coulthards stoeltje, want stoppen na dit seizoen zou een afscheid in mineur zijn... |
Quote:
als hij nu stopt, dan wordt hij als velen gezien als nen zwakkeling, die niks gedaan heeft(want hij wordt toch gekeurd op zijn laatste jaar eh) dus ik hoop dattem trugkomt, mor ik vrees ervoor da het in de F1 ga zijn, maybe in DTM die em onlangs testte... |
Wie weet krijgen voor 2003 en 2004 een superteam : MS en MH bij Ferrari...;)
|
ivm met Raikonnen nog even mijn gedacht!!
Ok Raikonnen is een groot talent, en hetgeen hij presteert in izjn eerste jaar is ook knap!! Anderzijds is zijn teammaat Heidfeld meestal toch sneller dan hem. Zodat je de vraag kunt stellen aan wat we zijn prestaties moeten toeschrijven?!? Aan de kracht van Sauber, of aan de rijderskwaliteit!! Ik wil geenszins Raikonnen, of de beslissing van McLaren gaan bekritiseren!! Maar dit doet me denken aan Jenson Button vorig jaar!! Toen was hij ook de rookie, en presteerde hij ook, maar dit jaar wordt hij gewoon outperformed door Fisichella. Als Raikonnen het kan waarmaken, chapeau dan!! Maakt hij het niet, dan zou het wel eens steil bergaf kunnen gaan voor McLaren!! Enerzijds laten ze een BOM ervaring vertrekken (De ervaring van Hakkinnen kunnen ze overal gebruiken), en als Raikonnen het dan niet afmaakt, dan staat Coulthard er alleen voor!! Enkel tijd zal hier de waarheid spreken!! Heeft McLaren juist gegokt, dan hebben ze een mooi talent voor de komende jaren!! Hebben ze verkeerd gegokt, dan hebben ze veel geld verkwist!! airco |
Ik denk nochthans dat het loonbriefje van Raikkonen wel wat lager zal liggen dan dat van Hakkinen. Dus op dat vlak winnen ze juist geld ;)
|
hmmzzz,, anderzijds is Raikonnen op de moment wel groot-wild om op te jagen in de transfermarkt in de F1!! Iedereen wilt Raikonnen wel!! Dus die kan zijn eisen stellen he!! Bovendien is 500 miljoen afkoopsom aan Sauber ook niet niks!!
airco |
Ach, tegenwoordig wil niemand nog de nieuwe Schumacher missen. Vandaar dat jonge, beloftevolle rijders zo gegeerd zijn. In '91 kwam Schumacher ook bijna vanuit het niets via Jordan de F1 binnen gevallen (toch voor niet insiders). Na een bijzonder onfris (toen toch, nu is dat dagelijkse kost in de F1) maneuver van Briatore (de etter), Walkinshaw en Weber en co kon hij alsnog bij Benetton terecht.
Dat risico willen Williams, McLaren en anderen niet meer lopen en dus gooien ze groot geld naar jongeren die hèt lijken te hebben. Trouwens, ik dacht niet dat Raikonnen regelmatig trager is dan Heidfeld. Ik volg het niet zo, maar ben er bijna zeker van dat de stand ongeveer fifty-fifty moet zijn in de trainingen. |
mclaren wint niet alleen geld maar ook aan TALENT!
|
nee, heidfeld staat nog altijd voor Raikonnen in de Quali's!!!
Ok, het zit dicht bij elkaar, maar toch!! airco |
heidfeld won 8 kwalificatieduls en Kimi 7. zeer kort he airco!!!!
|
mja, das zeer dicht!! Mor Heidfeld heeft trouwens ook al meer punten binnegebracht!!
Niet dat ik kritiek lever op Raikonnen zene, hij doet het voor zijn eerste jaar schitterend!! Mor als hij dan toch het wereldwonder is dat iedereen al een heel jaar ervan maakt (net zoals button vorig jaar) Dan zou hij misschien beter zijn teammaat eens verslaan!!! Want is schat DC toch nog altijd een eind hoger in dan Heidfeld zene!! Dus als em nu Heidfeld nie kan verslaan, dan belooft da voor volgend jaar!! airco |
Vergete ook ni airco dat heidfeld al een jaar meer F1 heeft gereden dan kimmi....
|
en dat kimi een pak minder ervaring had dan Heidfeld!!!! slechts 23 autoraces remember?
|
All times are GMT +2. The time now is 21:35. |