De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   !!! 14/2/04 : De Paddock ledenvergadering : vergadering !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6821)

bien 24-01-2004 18:50

wou nog even laten weten dat je voor ons twee spaghetti's mag voorzien

groetjes

bien

boosterke 26-01-2004 02:53

seg, de dag ervoor is de opening eh? kunnen we niet beter allemaal direct ginds blijven? :D direct op "nuchtere maag" vergadering
het is maar een voorstel maar anders zijn er toch die weinig gaan slapen vrees/denk ik (ik denk zelfs dat ik daar ook ga bij zijn dan)

Kurtrapid-DJ 29-01-2004 12:35

Ik zal er ook zijn!

Jan 03-02-2004 23:01

Jawel, ik kom af (kan ik misschien eindelijk Mario eens ontmoeten)
en 's middags gaat een croqueje er wel in.
Voor de rittensport moet ik helaas passen.

jan

Raceboy 03-02-2004 23:09

Quote:

Originally posted by jan

jan

Zo tegengevallen?

Jan 04-02-2004 10:28

Quote:

Originally posted by raceboy
Zo tegengevallen?
Bijlange niet, integendeel zelfs, het woordje "helaas" is dan ook heel ernstig te nemen. Mijn co-piloot en ikzelf hebben trouwens al stevig onze eerste deelname zitten evalueren en spenderen elke voetbalmatch van onze zonen aan "strategisch denkwerk" :D Onze ambitie is niet minder dan het duo Claeys-Pessendorffer te verslaan. Hoeveel jaren daar zullen overgaan hebben we nog niet uitgemaakt :D

jan

Mario 04-02-2004 10:44

Quote:

Originally posted by jan
Jawel, ik kom af (kan ik misschien eindelijk Mario eens ontmoeten)
en 's middags gaat een croqueje er wel in.

jan

Ik ga er proberen te zijn, Jan, maar stel u aub niet te veel voor, zeker niet met zo'n grote groep, want dan klap ik meestal gewoon dicht. Voel me niet op m'n gemak in massa's. Maar voor u zal ik een "efforke" doen.

Ben trouwens ook weg na het eten.

PS : ik ken Zolder niet zo heel goed. Waar staat dat café eigenlijk, is dat makkelijk te vinden ??

Thomaske 04-02-2004 20:39

Heel gemakkelijk te vinden. Als je het circuit binnenkomt langst de hoofdingang dan kijk je maar eens naar RECHTS en dan zie je het wel.

Greetzies

Pascal 05-02-2004 00:19

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Heel gemakkelijk te vinden. Als je het circuit binnenkomt langst de hoofdingang dan kijk je maar eens naar RECHTS en dan zie je het wel.

Greetzies

Niet helemaal correct. Als je na de tunnel naar rechts kijkt zie je het oude "TERLAEMENHOF" maar dat is niet waar je moet zijn.

Je moet ook rechts rijden, het heuveltje op en dan zo ver als je kan de parking op. Op een kleine honderd meter zie je dan een wit gebouw, de vroegere OTTO-club. Dat wordt nu WHEELS. Normaal zouden er tegen dan wegwijzers naar WHEELS moeten staan. Als ze er niet staan moet je gewoon de pijltjes "OTTO-Club" volgen en dan kom je er ook :D :D :D

C U

Guido 05-02-2004 23:57

Voor mijn een crokske!
Mijn co zal na het middageten arriveren, voor hem moet dus geen eten voorzien worden. ;)

fordje 06-02-2004 19:11

Ik zal de vergadering NIET kunnen bijwonen. De geplande namiddag-activiteit gaat WEL door.

Toch graag achteraf een verslag van de vergadering hier on-line !
(En aub iets sneller dan vorig jaar .... :) )Kwestie van even bij te benen wat jullie allemaal gaan bekokstoven

Guy 08-02-2004 19:57

Hallo Sennake,

kom wel naar de vergadering, eet 's middags een crokske, maar 's namiddags moet ik de familie-eer laten verdedigen door mijn zoon (Boetzie).

Volgende keer probeer ik mee te doen !

Apart puntje:
Ik heb hier een volledige jaargang van het Engelse wekelijks magazine AUTOSPORT van 11/2002 tot en met 02/2004.
Ik breng ze mee.
Degenen die ze hebben wil, krijgt ze gratis !

Mario 09-02-2004 09:22

Daar gaat gevochten worden :D.

PS : ben zelf niet geďnteresseerd.

Mario 17-02-2004 09:18

Allez, vreemd dat hier nog niets over gepost is.

Voor mij is dat goed meegevallen. Nog eens heel wat Paddockers ontmoet, maar vooral de serene sfeer waarin de vergadering verliep. Ook het kader viel heel goed mee. Proficiat voor iedereen die daaraan meehielp.

Vorig jaar kon ik er niet bij zijn wegens buikgriep, maar dit jaar toch gekomen. Hopelijk komt er een verslag van en kunnen we dit volgend jaar opnieuw meemaken.

En tot slot : eindelijk Jan eens ontmoet en dat smaakt naar meer ! :D :D

Jan 17-02-2004 11:41

Inderdaad, het mag gezegd, dit was een "volwassen" vergadering, waar iedereen zijn mening mocht verkondigen en waar mekaars standpunt ook gerespekteerd werd. Het gaat er in het bedrijfsleven al wel eens anders aan toe.
Het is belangrijk om ook op deze manier te kunnen samenkomen, dus niet uitsluitend in het kader van een of andere wedstrijd of evenement.
De lokatie mag er wezen, mooi werk van Andy en de zijnen.

En na een vijftal jaren van virtuele gedachtenwisselingen Mario in real life ontmoeten, ja dat doet toch iets. Als we nu ooit Finish nog eens te zien krijgen, dann geht's immer geradeaus :D

Alweer een (rook)pluim op de pet van de organisatoren.

jan

All times are GMT +2. The time now is 10:26.