De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   A1 Grand Prix Series (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7662)

JPMontoya 01-06-2005 21:35

Pedro Lamy bevestigd voor Portugal

Raceboy 07-06-2005 20:39

spectakel gaat het geven, maar neem wel je zaklapmp mee als je live gaat kijken :D

Quote:

A1 Grand Prix has not ruled out the possibility of holding night races on its future schedules.

bron: autosport.com

FIRE 28-07-2005 19:20

Jos Verstappen gaat de Nederlandse eer hoog houden:

Quote:

Jos Verstappen, Nederlands meest succesvolle coureur, zal zijn land gaan vertegenwoordigen in de autosport. Verstappen tekende voor A1 Team Netherlands, waarvoor hij zal uitkomen in de nieuwe A1 Grand Prix Series - the World Cup of Motorsport.

Jos, die in vele takken van de autosport heeft gereden, van karts tot Formule 1, zal rijden voor het team dat geleid wordt door een andere Nederlandse topcoureur; Jan Lammers. In november vorig jaar werd bekend gemaakt dat Jan de Nederlandse A1GP Seat Holder zou worden en sindsdien heeft hij zeer hard gewerkt aan het samenstellen van het best mogelijke team.

Volledig artikel:
http://www.verstappen.nl/NL/item11/n...0728_6127.html

Frank 490 28-07-2005 19:35

Goh, laat ik nou toch een uitnodiging hebben liggen om bij de A!GP op Brands actief te zijn als marshal? Tip voor Jos: de grindbak bij de Druids is erg kort.

AlesiRed27 28-07-2005 20:20

Verschrikkellijk dat er geen Belgisch team is :mad:

Belgie-holland op de A1GP, 't zou wa zijn :p

Mark 31-07-2005 17:30

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Het voordeel van Verstappen in de A1 GP is dat we een TV-deal voor deze serie kunnen verwachten. Kandidaten? RTL5, SBS6 of het speeltje van John de Mol.

Meer teams die hun komst aankondigen:
Frankrijk (DAMS)
Zwitserland, team met Max Welti (V8 Star, Sauber) aan het roer

Bevestigd:
India
Brazilie

Wat betreft Verstappen, de beste man heeft in de afgelopen jaren meerdere malen geroepen dat hij beter was dan de aanwezige coureurs bij de betere F1-teams. Mooie uitspraken maar dan verwacht ik vanaf race 1 wel resultaten van het heerschap uit Maaseik. Omstandigheden, materiaal e.d. is gelijk voor iedereen, de kwaliteiten van de rijder zullen het succes bepalen. Dus eigenlijk is de eerste kampioen van de A1 GP serie al bekend, dat is Verstappen dus ;)

Mark 02-08-2005 17:32

"We ;)" hebben ook al een reserver-coureur...........Jeroen Bleekemolen is de stand-in voor Verstappen. Nee, geen grapjes over zandbakken en ander escapades van ons Joske :D

Of het de beste keuze is qua "single-seater coureur", die Bleekemolen.........weet het niet. In het Duits F3 werd hij destijds een beetje om zijn oren gereden ;)

FIRE 02-08-2005 22:22

Quote:

Originally Posted by Mark
"We ;)" hebben ook al een reserver-coureur...........Jeroen Bleekemolen is de stand-in voor Verstappen. Nee, geen grapjes over zandbakken en ander escapades van ons Joske :D

Of het de beste keuze is qua "single-seater coureur", die Bleekemolen.........weet het niet. In het Duits F3 werd hij destijds een beetje om zijn oren gereden ;)

Volgens mij zijn de banden tussen Allard Kalf en Jan Lammers goed. Kalf is de manager van Bleekemolen, 1+1=2. Daarnaast denk ik dat RTL5 deze serie gaat uitzenden, zowel Jos Verstappen als Jan Lammers zijn al een paar keer te gast geweest in RTL Autosport.

IVY440 02-08-2005 22:38

Ik vrees dat het hele A1GP gedoe sportief een flop wordt.
De bedoeling is om iedereen gelijkwaardig materiaal te geven, maar door de piloten (sommige bekend uit de autosport, anderen uit bv Libanon, Pakistan zijn totaal onbekenden) wordt het kampioenschap herleid tot een strijd tusen max 4-5 piloten terwijl de bedoeling is om alle piloten voor de overwinning te laten strijden.

FIRE 02-08-2005 22:44

Quote:

Originally Posted by IVY440
Ik vrees dat het hele A1GP gedoe sportief een flop wordt.
De bedoeling is om iedereen gelijkwaardig materiaal te geven, maar door de piloten (sommige bekend uit de autosport, anderen uit bv Libanon, Pakistan zijn totaal onbekenden) wordt het kampioenschap herleid tot een strijd tusen max 4-5 piloten terwijl de bedoeling is om alle piloten voor de overwinning te laten strijden.

Daar heb je gelijk. Het zou me niks verbazen of je hebt dadelijk verschillen in rondetijden van 5 tot 10 seconden.

AlesiRed27 03-08-2005 07:52

Kan na een jaartje of zo wel beteren, je weet maar nooit. Alle begin is moeilijk.

Een paar ronkende namen is voldoende, en als er een mooie 2 of 3-wegs kampioenschapstrijd komt zullen veel mensen opkijken...

op A1GP.com staat een lijstje met alle zenders die reeds hebben getekend - zijn er hier mensen met voldoende kennis van zaken die weten op welke manier deze zenders te bekijken zijn in België?

Is het mogelijk RTL5 op welke manier dan ook te bekijken in België?

Misschien "verschijnt" er wel een AVI bestand op een torrent... Oei dat mocht ik niet zeggen zeker? :no:

IVY440 03-08-2005 10:06

Quote:

Originally Posted by AlesiRed27
Is het mogelijk RTL5 op welke manier dan ook te bekijken in België?

Via satteliet wss. Ik weet alleen niet hoe het juist allemaal ineen steekt enzo :o

Thomaske 03-08-2005 10:26

De manier om te kijken in België zal normaal wel Eurosport zijn. Zoals ik vernomen heb, gaat Eurosport dit alles uitzenden.

Mvg...

Raceboy 03-08-2005 13:11

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
De manier om te kijken in België zal normaal wel Eurosport zijn. Zoals ik vernomen heb, gaat Eurosport dit alles uitzenden.

Mvg...

dus zien we nog niks, of we moeten digitale tv nemen

IVY440 03-08-2005 13:21

Zou MotorsTV (voor Telenet klanten) de serie ook niet uitzenden?

All times are GMT +2. The time now is 02:38.