![]() |
Quote:
http://www.autosport.nl/actueel/s84/...ow.php?id=1248 |
Quote:
|
Quote:
|
Weer een TB'er weg, de BMW M3 van Brother-Racing staat te koop, http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=29653&cat=0
Jammer toch dat er voor deze wagens in de Belcar geen plaats meer is, blijft er trouwens nog wat over van TB'ers voor 2006 ?? |
Je mag er zeker van zijn dat er veel teams die vorig jaar aan de start kwamen dit jaar niet meer zullen komen. Dit is door een tweetal kenners op een verschillend moment verteld deze voormiddag in Zolder.
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Moet dat persé op een forum wereldkundig gemaakt worden zonder dat we de bron erbij kunnen zetten? Voor je het weet zijn we weer bezig met "speculaas".......
Een PM lijkt me meer op zijn plaats ;) Tja, dat het rustig is..............vergelijk deze thread maar eens met de thread van vorig jaar op hetzelfde tijdstip. |
Quote:
|
Quote:
iedereen gelukkig kerstfeest grtz :worship: |
Ik hoop dat je gelijk krijgt, Jawaddeman, want een Belcar zonder Tourings zou niet meer hetzelfde zijn. :(
|
Quote:
Bron: Turbomagazine |
Pitstop.tv meent ook te weten dat TA kampioen Beliën naar het nieuwe Touring Cup verhuist.
Mvg... |
Quote:
maar dat er terug een astra silhouette komt vind ik wel zeer goed ! op pitstop las ik dat ze van plan waren om er een bmw "kap" erop te zette.. ik hoop dat ze bij de astra "kappen" blijven :cool: |
En de volgende Tourisme wagen die vertrekt http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=29721&cat=0
|
Quote:
Aan de ene kant hoop ik dat Qvick zijn Ultima niet verkocht krijgt. Waarom dan wel? Awel heel simpel. Als de organisatie van de Belcar deze grote vergissing inziet kan Qvick volgend jaar misschien terug aantreden met zijn Ultima GTR. Mvg... |
Ik vraag mij af, wat er in het belcar regelement verandert is dat de ultima, minder competitief zou maken ten op zichte van vorig jaar??? In klasse 2 is er zo goed als niets verandert ten opzichte van het laatste jaar... Hij maakt net meer kans ten eerste klasse 1 wordt flink terug geschroefd en in zijn eigen klasse, zal de grootte concurrent porsch rsr waarschijnlijk elke overwinning gewicht bij krijgen???
Is er mij iets ontglipt in het nieuwe regelement??? |
Quote:
Euhm de vleugel achteraan moet kleiner... |
Quote:
Toch denk dat er een andere reden achter ligt... |
Quote:
Bij elke reglementswijziging ga je mensen hebben die zich niet in gewijzigde situatie kunnen vinden. Qvick is momenteel 1 van hen, dit is zeer betreurenswaardig aangezien hij toch al jaren een vaste klant is en de belcar toch een paar attracties heeft geleverd. |
Quote:
|
Quote:
Met wat moet men nog afkomen om te winnen? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Dit moet allemaal in het sportief reglement staan... waar ik en vele anderen nog altijd op wachten... :frusty: |
in het sportieve reglement? Zo'n dingen horen toch in het technische reglement te staan.
|
Quote:
|
Quote:
twee keren na denken aub. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Serieus nu, voor een nationaal kampioenschap ligt de lat toch enorm hoog en ik dacht in een van de Belcar persberichten (over de nieuwe klassen) gelezen te hebben dat de dikke wagens met meer pk's rijden dan de FIA's. Moest ik dat verkeerd begrepen hebben, ekskuses dan. |
Gelukkig hangt het niveau van een serie niet af van het aantal pk's.
|
Quote:
|
Quote:
iemand al enig idee wat glpk gaat doen???; blijft goossens in de corvette in belgie??? |
Over Goossens is nog niets bekent volgens mij, enige wat vast staat is dat hij aan de 2 ''roadcourse'' races in de Bush series zal deelnemen.
|
Quote:
|
Quote:
Ik heb geen zin om weeral een discussie met u te hebben ... |
Quote:
Quote:
|
Nog steeds nix bekend betreffende Daikin. Gister Alexandra aan de lijn ghad, kon nog zeker een maand dure. hopelyk komt er snel nieuws.
|
All times are GMT +2. The time now is 06:01. |