De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   24h Spa '06: welke depaddocker zal er zijn? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13507)

Yvonne 21-07-2006 12:55

Quote:

Originally Posted by smiley
moet je voor de trainingen inkom betalen ?

Ja! Maar bij TOtal kon je gratis inkomkaarten krijgen. Ik heb er nog 7 liggen...en ik ben vanaf woensdagmiddag op het circuit te vinden.

Petter-Jån 21-07-2006 13:56

Quote:

Originally Posted by sledge
Bon, verlofaanvraag voor vrijdag is goedgekeurd, al wil dat wel zeggen dat ik enkele uurtjes meer moet kloppen volgende week :)
Maar goed, zet die pint al maar koel :eek: :p
Dit wil ook zeggen dat ik reeds van vrijdagnamiddag op het circuit (camping) zal zijn.
Inschrijving is een feit, enig idee wat er nu moet gebeuren Petter-Jån? Versta het niet zo heel goed. Ik veronderstel dat je daar ter plekke je naam moet opgeven, waarna je je nummer en chip krijgt...

Schitterend! Ik heb nog van 3 personen gehoord dat ze gaan meelopen, ik ben eens benieuwd. Dat pintje staat al koud! ;)
Idd aan de inkom ergens staat een enorme tent normaal gezien. Daar je naam opgeven, dan krijg je de rest.

B&S Racing 21-07-2006 14:07

Quote:

Originally Posted by Yvonne
Ja! Maar bij TOtal kon je gratis inkomkaarten krijgen. Ik heb er nog 7 liggen...en ik ben vanaf woensdagmiddag op het circuit te vinden.

Is dat bij Total Nederland of België? Op de Nederlandse Site vind je wel e.e.a terug over autosport, de Belgishe niet. Maar ook op de Nederlandse site kan ik niets ontdekken over kaartjes, waar kan ik dit terugvinden? Alvast bedankt!

Mr.Dallara 21-07-2006 14:11

Quote:

Zijn ze te verkrijgen bij een tankbeurt (in Belgie)? "à volenté"?

Het zijn dus tickets voor de trainingen op donderdag EN vrijdag???

alvast bedankt!

Belle 21-07-2006 14:13

De kaarten zijn ook bij Total België te verkrijgen. Tevens krijg je 10 euro korting op de inkomprijs bij vertoon van het kaartje.

B&S Racing 21-07-2006 14:42

Straks maar even mijn auto met Total gaan aftanken:D

Yvonne 21-07-2006 16:28

Quote:

Originally Posted by B&S Racing
Straks maar even mijn auto met Total gaan aftanken:D

Ze lagen een aantal maanden geleden bij het Total tankstation in België. Ik heb ze meegenomen vanaf Minderhout. (Meegenomen ongeveer in mei).

Later lagen daar kaarten voor de Fun Cup...
Maar mocht het niet lukken met een kaartje...stuur even een mailtje/PM..ik heb er nog 7 liggen, die anders waarschijnlijk de vuilbak ingaan...

B&S Racing 21-07-2006 16:38

Quote:

Maar mocht het niet lukken met een kaartje...stuur even een mailtje/PM..ik heb er nog 7 liggen, die anders waarschijnlijk de vuilbak ingaan...

Thanks, zal straks eerst even proberen bij een Total, anders maak ik er graag gebruik van:D

Yvonne 21-07-2006 20:02

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Zijn ze te verkrijgen bij een tankbeurt (in Belgie)? "à volenté"?

Het zijn dus tickets voor de trainingen op donderdag EN vrijdag???

alvast bedankt!

Ja, het zijn tickets voor de "Practice Thursday + Friday"
(Valid 27-07-06 - 28-07-06)". En ze waren/zijn dus gewoon af te halen bij een Total tankstation. In Minderhout lagen ze destijds op de kassa.

Quote:

Donderdag verschijnen de auto’s vanaf 9u op het circuit voor vrije oefenritten en kwalificaties, die duren tot vrijdag in de late namiddag: twee dagen bijna non-stop machines op het circuit, met gratis toegang voor toeschouwers die een van de 100.000 uitnodigingen voor donderdag en vrijdag hebben opgepikt in een station van Total, partner van de Proximus 24 Hours of Spa.
Van de site van de 24 uur, in De animaties, perbericht. Hieruit begrijp ik dat de gratis kaarten op zijn. Maar misschien ben ik verkeerd.

@B&S Racing: Ik hou er 2 voor u achter...ik zal u straks even een PM sturen.

Mr.Dallara 21-07-2006 21:40

Quote:

Originally Posted by Benny_B
ah verkeerd begrepen dan, ik bedoelde deze bovenop de raidillon (met blauwe zetels), is pas sinds vorig jaar aanwezig! en daar moest je 10€ voor betalen of rondlopen (en bij de start iedereen maar langs de zijkant omhoogklimmen :rolleyes:

Als dit plan klopt en up-to-date is, dan gaat er blijkbaar geen tribune zijn op de top van de Raidillon dit jaar.

Dan toch één nadeel dat de F1 er niet is dit jaar in Spa? (de tribune bleef altijd een maand staan tot het F1 weekend, de extra kost voor de op en afbouw zal hoger zijn dan ze een maand te laten staan...)

AlainH 23-07-2006 23:14

Heeft er iemand een idee wat er allemaal woensdag gebeurt en om hoe laat ?
De driver's parade enz bedoel ik...

Thanks ;)

Stranger 23-07-2006 23:18

Vertrek van de wagens naar Spa om 15:00.
Vertrek van de wagens vanuit Spa om 19:00.

Yvonne 23-07-2006 23:20

Quote:

Originally Posted by AlainH

Thanks ;)

Ik dacht dat het rond 16.00 in Spa begon. Maar de site van de 24 uur, zal je best verder kunnen helpen (www.proximus24hours.com). Ergens in de persberichten staat een artikel over de rand animatie.

En op woensdag rijden ze van het circuit naar Spa en weer terug. En hebben de rijders in Spa een gezellige middag (vorig jaar op één van de terrassen). En de kijkers hebben een gezellige middag óók op de terrassen, alles in een zeer ontspannen sfeer

Dan is er nog een rijdersbriefing en dan gaan de wagens weer terug naar het circuit. Alles verloopt (vorig jaar toch) zeer relaxed.

Petter-Jån 24-07-2006 00:44

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Welk startnummer heb je? Want ik zie je nergens staan...

Ondertussen staat "Speed Lover" wel op de Entry list, nummer 121. Naam van het team kan wel nog veranderen.

Raceboy 24-07-2006 00:47

Dat begint zo laat dit jaar?

JPMontoya 24-07-2006 09:37

Quote:

Ik dacht dat het rond 16.00 in Spa begon. Maar de site van de 24 uur, zal je best verder kunnen helpen (www.proximus24hours.com). Ergens in de persberichten staat een artikel over de rand animatie.

En op woensdag rijden ze van het circuit naar Spa en weer terug. En hebben de rijders in Spa een gezellige middag (vorig jaar op één van de terrassen). En de kijkers hebben een gezellige middag óók op de terrassen, alles in een zeer ontspannen sfeer

Dan is er nog een rijdersbriefing en dan gaan de wagens weer terug naar het circuit. Alles verloopt (vorig jaar toch) zeer relaxed.

Ik was er vorig jaar ook én heel eerlijk moet ik zeggen dat er totaal niets aan is...
Het is leuk voor mensen die niet naar de race gaan maar als je al 4 dagen naar de race gaat is het echt verloren tijd vind ik...
Die auto's staan daar gewoon én vele piloten staan niet eens bij hun auto wat maakt dat je geen praatje/handtekening/foto kan vragen...

ICEMAN 24-07-2006 11:03

Het is toch wel eens iets anders. De wagens van héél dichtby te zien. :) Ik was er vorig jaar ook en heb me wel geamuzeerd by de mensen van Mühler Motorsport. :)

AlainH 24-07-2006 11:31

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Ik was er vorig jaar ook én heel eerlijk moet ik zeggen dat er totaal niets aan is...
Het is leuk voor mensen die niet naar de race gaan maar als je al 4 dagen naar de race gaat is het echt verloren tijd vind ik...
Die auto's staan daar gewoon én vele piloten staan niet eens bij hun auto wat maakt dat je geen praatje/handtekening/foto kan vragen...

Ik heb 2 van mijn neefjes op bezoek deze week, en ik denk dat die het leuker gaan vinden om stilstaande auto's van dichterbij te kijken dan in het volle lawaai tijdens de race ze van ver zien te passeren... De drivers parade lijkt mij dus ideaal om hen naartoe mee te nemen :)

Ik zal er dus woensdag in ieder geval rondlopen in de namiddag ;)

Dries DS 24-07-2006 11:36

Quote:

Thanks ;)

Timing : Wednesday July 26, 2006

15.00 : Departure of Parade at the end of the endurance pitlane – 1 lap of the circuit – exit at La Source towards Spa (town)
15.30 : Arrival at Spa (town) – Supervised Park
16.00 – 17.00 : Autograph sessions – press contacts – animations
19.00 : Departure of Parade towards the circuit of Francorchamps
19.30 : Arrival at circuit of Francorchamps

ICEMAN 24-07-2006 11:52

@AlainH: Te herkennen aan? :p

Yvonne 24-07-2006 12:21

Quote:

Ik heb 2 van mijn neefjes op bezoek deze week, en ik denk dat die het leuker gaan vinden om stilstaande auto's van dichterbij te kijken dan in het volle lawaai tijdens de race ze van ver zien te passeren... De drivers parade lijkt mij dus ideaal om hen naartoe mee te nemen :)

Ik zal er dus woensdag in ieder geval rondlopen in de namiddag ;)

Voor kinderen is dit inderdaad dé manier om auto's en hun piloten van dichtbij te zien. Het is toch super als die naar huis kunnen gaan met een foto van hunzelf met iemand als Anthony Kumpen of een Marc Goossens.

Dus we zien je daar? Ik loop er ook wel rond...

AlainH 24-07-2006 13:45

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
@AlainH: Te herkennen aan? :p

Euhm... onherkenbaar :D
Mss een rood hemd met op de schouders een blauw en witte lijn en een Canon 300D rond mijn nek...

Quote:

Dus we zien je daar? Ik loop er ook wel rond...

Yep, je zal me wel tegenkomen :)

ICEMAN 24-07-2006 14:38

Xal je wel vinden dan. ;)

Belle 24-07-2006 15:12

Quote:

Originally Posted by JPMontoya

Ik denk dat de piloten ook wel eens graag ééntje gaan consumeren op terras in dit weer. Het weerbeeld geeft voorlopig 32° aan dus denk ik dat ze daar vooral terug te vinden zijn. ;)

Ik ga trouwens ook 4 dagen naar de koers, maar ik heb ook wel zin om de parade mee te pikken. Al is het maar om de sfeer...

vortex 25-07-2006 00:20

Wij zijn er donderdagmorgen t/m zondag. Onze stek dit jaar is camping Eau Rouge. Mooi programma dit keer, het op komst zijnde onheilspellende weer. Ik heb er echt zin an. Mn gifgroene polsbandje heb ik nog net niet om maar t kriebelt wel. kmi geeft za.avond minimum 10 graads aan: dus me net nog blind lopen zoeken naar mn wollen trui met kraag en bergschoenen:)

Allemaal heel veel plezier gewenst!!!:bye:

Pascal 25-07-2006 02:33

De parade is altijd heel leuk. Auto's van kortbij te bekijken en ook de "sterren" maken wat tijd voor hun supporters. Reeds enkele jaren weten we een terras te vinden waar later heel wat bekenden naast ons komen zitten.

Trouwens de vrijkaarten voor donderdag en vrijdag worden ook op de parade bij de vleet uitgedeeld...

C U

Viper GTS-R*** 25-07-2006 08:25

Ben er 99% zeker van dat we gaan, nog juist eens de route goed doornemen;)
Weet er iemand of ik aan de ingang mijn ticket's met bancontact kan betalen of is dit alleen met cash geld?
Dat ik niet voor verassingen kom te staan hé:)
We zouden gaan van zaterdag morgend tot zondag avond, had graag vanaf vrijdag al gekomen om de 1ste GT3 race mee te nemen maar het werk weerhoud dit spijtig genoeg... nuja voor 1ste x lijkt van zaterdag & zondag toch ook al goed! Ah en die tickets van tribune's is dat ticket per tribune voor heel weekend of ticket voor alle tribunes van het circuit voor heel het weekend? En dat was zo'n 5euro zeiden ze hier geloof ik...?
Greetz

Pegasus 25-07-2006 09:58

Viper, ik zou toch maar cash geld meenemen hoor. Ik denk niet dat men in Spa al zover is om aan de inkom tickets electronisch te betalen.

Op welke camping gaan jullie?

Raceboy 25-07-2006 10:02

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben er 99% zeker van dat we gaan, nog juist eens de route goed doornemen;)
Weet er iemand of ik aan de ingang mijn ticket's met bancontact kan betalen of is dit alleen met cash geld?
Dat ik niet voor verassingen kom te staan hé:)
We zouden gaan van zaterdag morgend tot zondag avond, had graag vanaf vrijdag al gekomen om de 1ste GT3 race mee te nemen maar het werk weerhoud dit spijtig genoeg... nuja voor 1ste x lijkt van zaterdag & zondag toch ook al goed! Ah en die tickets van tribune's is dat ticket per tribune voor heel weekend of ticket voor alle tribunes van het circuit voor heel het weekend? En dat was zo'n 5euro zeiden ze hier geloof ik...?
Greetz

tickets zijn voor gold of silver. Gold: de overdekte tribune. Silver: alle onoverdekte tribunes

Petter-Jån 25-07-2006 10:23

Voila, wij vertrekken vandaag naar Spa.
Ik heb nog even gezocht naar een t-shirt om herkenbaar te zijn voor op de jogging. Helaas heb ik (nog) geen t-shirt van "depaddock.eu" dus heb ik gekozen voor een donkerblauwe t-shirt met op de rug in het groot: "Seven Oaks Leuven". Als je me tegenkomt geef je me maar een duwtje in de rug.;)
Je kan me evt op voorhand ook wel vinden in de box van wagen 121. Je vraagt daar maar naar Pieter-Jan of gewoon Pieter.

Heel veel plezier allemaal en tot in Spa,
Petter-Jån

MX1 25-07-2006 13:03

Ik zal ook aanwezig zijn vanaf vrijdagavond/zaterdagmorgen

greets,
Geert

Viper GTS-R*** 25-07-2006 13:55

Quote:

Originally Posted by Pegasus
Viper, ik zou toch maar cash geld meenemen hoor. Ik denk niet dat men in Spa al zover is om aan de inkom tickets electronisch te betalen.
Op welke camping gaan jullie?

Bedankt voor de goede raad;) en ivm camping/overnachtig ben ik er nog niet uit... denk dat we (ik en twee andere vrienden) niet zoveel gaan slapen hoor:) en als we dat wel gaan doen is het op en tot nu toe nog onbekende/onaangeduide plaats voor ons:p

Quote:

Originally Posted by Petter-Jån
Helaas heb ik (nog) geen t-shirt van "depaddock.eu"

Ik ook nog niet... gaat dit alleen als je betalend lid bent?

B&S Racing 25-07-2006 15:52

Quote:

Volgens mij ben je enkel lid als je betaald hebt;), dus een niet betalend lid is er niet. Wellicht tijd dat ik ook eens lid wordt:o

Werner333 25-07-2006 17:06

Quote:

Kan altijd. Kijk hier eens.

S. Claeys 28-07-2006 16:03

Ben er zondag vanaf 10.00 uur ofzo in men ESCORS hemd of t shirt.

Ik loop wel eens langs de GTR tent..

All times are GMT +2. The time now is 07:33.