![]() |
Enkele update's van de deelnemerslijst:
4de piloot op de g&a mosler: Joël Schuybroek JMT Racing zet een BMW E36 M3 in met nr 66. (en ik dacht dat e36 niet meer gehomoligeert waren??) Piloten: Pascal Notermans en Bernard Binet. GPR (zoals dr jozz aankondigde) Met hun 997 cup Piloten: Guido Dumarey, en beide zonen. Qvick komt dus ook terug! Met een 996 cup Piloten: Phillipe Cracco en Frédéric Jonckheere. Dit brengt het deelnemersaantal op 42 Bron: 24u.be |
[QUOTE=vince][QUOTE=Mark]Kuus rijdt in de supersnelle ‘McDonald’s Porsche
Quote:
|
Quote:
De Corvettes zijn niet bij te houden en de Marcos denk ik ook niet met zo'n sterke line-up. Misschien wel de snelste Porsche in K1? |
[QUOTE=Mark][QUOTE=vince]
Quote:
Mvg... |
Quote:
Dat was toen in de Porsche Supercup van GLPK Racing als vervanger van Walter Grootaerts. Mvg... |
Quote:
Dus toch een pluspuntje te ontdekken aan Belcar 2006. |
Wat update's van de lijst:
(voorlopige) line up van AD Sport: 996 Bi-turbo #8 - Koen Wauters - Kris Wauters - Albert Vanierschot - Patrick Schreurs 996 Bi-turbo #9 - Danny Steegmans - Harry Steegmans - Vic Herman - Anton Gonnissen Guy Van Mol komt als 4de piloot bij de 3 Thiers broers op de RS. Rudolp Racing Dodge Viper's line up: Broers Grouwels samen met (logische keuze) Rene Wijnen en Bruno Cloet. En nog een zeer sterkte en vernieuwe line up voor CEO's RSR (met psi ondersteuning;)) Bouvy en Menten zoals we al wisten, maar Rossem valt weg en wie komt er in de plaats? -> Tim Verbergt en Jean Phillip Belloc!!!!! info:24u.be |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ben benieuwd of we trouwens 1 van de GT2-R's van JMT aan de start zullen zien verschijnen. Van Dijck/Van Sande/Lemeret zijn nog steeds vrij dus kunnen team vormen. |
Quote:
|
McDonald's Racing
Quote:
Menno Kuus, Ben Robinson, Helmert Jan Van Der Slik en ikzelf bemannen de Porsche 996 bi-turbo tijdens de 24u. Met Menno en Helmert-Jan hebben we twee toppiloten op de wagen. Ziet er goed uit !! |
We are not coming to Zolder as we dont have a third driver :(
geen moore international motorsport dus :( |
McDonald's Racing
[QUOTE=Thomaske_GLPK][QUOTE=Mark]
Quote:
Wij vinden dit al behoorlijk snel gezien de nieuwe reglementering. |
Quote:
Die tijden van Van der Silk wil ik weleens ziens. Iemand die in de Formule wagens redelijk goed meekwam. |
Helmert Jan van der Slik, Mark :)
|
De inschrijvingsperiode voor de 24 uren is vandaag afgesloten. Een startlijst van ingeschreven teams is sedert de vooravond al in exclusiviteit beschikbaar op 24u.be.
Natuurlijk zijn enkele piloten nog "TBN", die namen volgen zeker de komende dagen. We stellen ook her en der nog wat wijzigingen vast binnen de bezettingen zoals ze eerder werden genoteerd. Ook dat wordt de komende dagen verder opgevolgd. Hier alvast enkele interessante vaststellingen: Jammer genoeg late afmelding van Moore wegens gebrek aan piloten en/of budget Net geen 50 wagens op de grid Oude Belcar-bekenden die terugkeren als guest Dit alles en meer is op de gekende plaats verder te bestuderen:) Eventueel geïnteresseerde teams die nog niet zijn ingeschreven voor onze teampagina mogen zich nog steeds aanmelden via de site. |
Waar staat die deelnemerslijst? Op 24u.be staat alleen een voorlopige lijst met 42 wagens?
|
In de linker kolom bij deelnemerslijst staan ook de piloten vermeld!!
|
Wat mij ook wel opvalt: Vincent Vosse op de GS BMW M3 GTR V8!
Ik dacht even die Mutch erop te zien maar niet dus, en met Vosse hebben ze wel een héél snelle piloot erbij. Nu maar hopen dat de BMW het uithoud! GS Go For K2!!!;) |
Quote:
Wel goed nieuws dat hij ook meerijdt. |
Quote:
JMT zet zijn 2 Porsche 996 GT2-R's dan toch in!! Wel een nieuwe bemaning: #2: Cole Mark (GB) en Van Roey Rob (B) #17: Coekelbergs Wim (B) en Marshall Ron (B) Raar dat de namen van de vaste rijdens (Leo Van Sande, Van Dyck, Stephane Lemeret) er niet bij staan? Bron: http://www.24u.be/2006/nl/entrylist/ |
Ging Rob niet oorspronkelijk met vader Freddy rijden op die Porsche van JMT? :confused: Meen dat ergens gelezen te hebben.
|
wat mij opvalt is dat op de deelnemerslijst van www.24u.be de porsche van g-force er niet meer bijstaat!
|
Dat klopt.
G Force heeft er uiteindelijk dan toch voor gekozen om niet deel te nemen. De voorziene piloten moeten dus op zoek naar een ander zitje of zien hun race al heel snel ten einde gaan. |
ik heb gezien dat lemeret bij speedlover staat
|
G-Force zou niet meer rijden. Strax of morgen verschynt er een artikel over op 24u.be
|
he he , dat weet jij rapper dan ik :)
|
kijk eens op de website van Belcar, daar vind je een toch wel iets andere versie van de starlijst....... bvb Lemeret...
grtjs |
Quote:
Op zich is het een rare constructie dat alle wedstrijden en nieuwtjes via Belcar.com terug te vinden zijn. Echter de hoofdkoers van het jaar gaat dan via een aparte site. Let wel, dit is geen kritiek op de mensen achter beide sites......toevallig ken ik de betrokken personen. Niks mis mee, goed volk ;) Mogen we dat als een verbeterpuntje aanbrengen voor 2007? ;) |
Quote:
|
Quote:
|
G-Force trekt zicht terug doordat 3de piloot zijn budget niet bijeen kreeg.
BRON : Frank Hahn |
Vincent Vosse komt dan toch niet op de GS BMW zo te zien...
Mutsch Thomas zien we terug en dat is zeker en vast positief te noemen. Bemaning van de Mazda RX-7 is ook bekend, naast de 2 vertrouwde piloten komen Meys Rigo en Chris Voet de equipage vervoegen. Arjan van der Zwaan rijd dit jaar ook mee op een 996 cup van Flandria Racing. Alles te vinden op: http://www.24u.be/2006/nl/entrylist/ |
Bemanning van GS Motorsport is nog maar eens aangepast...
Georg Severich en Mario Josten krijgen geen Mutsch Thomas naast hun maar wel Olivier Muytjens en Willie Moore. Bron: http://www.24u.be/2006/nl/nieuwsberi...-herhalen.html |
Quote:
Toch even een bemerking over dit verhaal: De update van de website en de inschrijvingen gebeurd op basis van informatie die wordt bezorgd door de organisatoren en informatie die we zelf ( na interne controle en check) aanvullen. Verschillen zijn perfect mogelijk (al is het verwarrend, geef ik toe) louter en alleen op basis van updatetijd en informatie. Cru gezegd kan een correcte lijst binnen 5 minuten na publicatie verouderd zijn als er intussen wijzigingen worden doorgevoerd in wagenbezetting en een van beide kanalen dit te weten komt. Laat het duidelijk zijn, CZ levert ons info en wij doen dat in het mate van mogelijke De verschillen waar jullie op wezen zijn dan ook louter een gevolg van het update-moment. Soms is BELCAR.com eerst met een update, soms updaten wij iets vroeger. Niet vergeten dat dingen heel snel wijzigen. Dit jaar blijkbaar nog meer dan vorige jaren. Laten we heel even afwachten tot de "definitieve" inschrijvingslijst, welke bekend is na de technische controle van morgen. Intussen is nog vanalles mogelijk(zelfs na de TC kan er nog iets wijzigen). Ik ben zeker dat beide lijsten morgen na de TC er gelijk zullen uitzien. Ik ben het in elk geval eens met Mark zijn bemerking. Zulke constructieve kritiek/opmerkingen zijn steeds nuttig. Geef deze dan ook graag door via dit forum, maar liever eigenlijk nog direct naar ons (niet dat zoiets niet publiekelijk zou mogen zijn, het werkt gewoon handiger als het ineens in onze "To Do" lijst komt.) WIj staan alvast klaar met de nodige mensen om vanaf morgen er volop tegenaan te gaan. Aan jullie om te laten zien/horen hoe jullie onze inspanningen ervaren. MVG Patrick |
Nieuws: Bart Van den Broeck vervangt Dimitri Vanbeneden op de Seat van WS-Racing nr 52.
Bron: ikke |
Kan het dat Qvick deelneemt aan de 24u met de Ultima??? Hij staat niet vermeld op de deelnemerslijst van belcar.com maar heb hem z'n vrachtwagen in CZ zien binnenrijden. Laten we hopen....:worship:
|
Quote:
Verder ziet de nieuwe livery van NGT Racing er erg gewaagd uit. Ik zal zodadelijk een foto topic openen en er al foto's van vandaag inzetten. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 12:29. |