![]() |
Gascoyne meldt op motorsport.com dat het B-chassis er "al" in Duitsland komt
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=249301 ze gaan nu ook 2 windtunnels gebruiken |
Spyker heeft het vandaag op genomen tegen een F-16 van de Nederlandse luchtmacht. Maar ze hebben helaas verloren.
Bron:http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=6662 |
De bron is niet al te spectaculair, Duitse boulevard bladen willen nog wel eens creatief interpreteren. Maar toch:
http://www.nu.nl/news/1052841/47/%27...Spyker%27.html Het geeft aan dat Albers toch echt eens aan het werk zal moeten, want hij presteert gewoon onder de maat. |
Kolles heeft dit al ontkracht. Zijn woorden zijn (zoals zo vaak!) gewoon verkeerd geïnterpreteerd of (doelbewust?) verkeerd opgeschreven..
simple as that |
Wederom een teken aan de wand dat de zeepbel Spyker weleens doorgeprikt gaat worden. In de Financiele Telegraaf van 24-04 wederom een stukje dat enkele schuldeisers werk gaan maken met het innen van de schulden. Waaronder Karmann, want dat is eigenlijk de fabriek die de Spykers bouwt.........in Zeewolde richt men zich voornamelijk op assemblage ;)
De hele "Albers zit op de wip story"? Er zal zeer zeker iets broeien bij Kolles en partners. Was 2007 niet het jaar dat Albers de stap ging zetten naar een zitje bij een topteam, iets wat ie meermaals in de pers heeft rond gebazuind? Hij kan een rookie niet eens de baas.........wakker worden Chris ;) |
Natuurlijk gevolgd door een reactie van Spyker:
"Spyker Cars en zijn belangrijkste leverancier hebben een stabiele en vruchtbare relatie en zijn het volledig eens over de manier waarop rekeningen worden voldaan." |
Ze komen wel geweldig in het nieuws hierdoor, ik zou alleen geen wagen kopen bij een firma die zoveel financieel gezwets heeft, laat staan als het eentje is van ettelijke miljoenen:rolleyes:
|
Ach, het is enkel de Nederlandse pers. En dan ook nog eens Bart Mos.
Echt goed te boek staat die niet. De meeste mensen kennen hem als 1 van de 2 Telegraaf medewerkers die korte tijd door Justitie zijn gegijzeld. Verder kraakt hij veelal de succesvolle Nederlandse bedrijven af :) |
Quote:
|
Quote:
Trouwens, zo'n stukje leest op een Duiste site toch beter, wie kan zo'n kop matchen? Paris Hilton als Boxenluder? :D bron Wat betreft het gerommel rondom Albers. Het blijft zeer pijnlijk dat ie om de oren word gereden door rookie Sutil, die overigens goede banden heeft met MB. Winkelhock ligt goed in de Duitse markt gezien zijn afkomst, de banden met MB zijn trouwens zeer goed te noemen. Komen we bij spindoctor Kolles......die heeft uit een verleden ook goede banden met MB. M.a.w., dat Albers het seizoen zal uitrijden is voor mij geen uitgemaakte zaak ;) |
Wie/Wat is MB in dit verhaal?
|
Quote:
|
Quote:
Hoe dan ook, de omzet van het eerste kwartaal valt zwaar tegen: Quote:
Quote:
|
Quote:
En Mark, productiedaling ok, maar meld er dan ook bij dat die daling verwacht en gepland was. Ik hoef zeker geen chauvinistische nieuwsgeving over Spyker die alleen maar lof uit, begrijp me niet verkeerd, maar objectiviteit is wel op zijn plaats bij het posten van nieuws. De productie valt niet tegen, maar is gewoon lager, en dat was verwacht. Al met al begint het echter wel een waar-rook-is-is-vuur-verhaal te worden, en ik denk dat het zaak wordt voor Spyker om de boel wat stabieler te krijgen en betrouwbaarder te laten overkomen. Want momenteel zijn er gewoon te veel praatjes, en of die nu waar zijn of niet: ze komen het imago van het bedrijf niet ten goede. |
Het lijkt overigens wel steeds dezelfde Telegraaf journalist te zijn die deze berichten de wereld instuurt.
Bekende van de Nederlandse justitie :)) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Vraag me wel af of je door alle negatieve berichten geen vicieuze cirkel gaat krijgen. Slecht bericht (hoe onbetrouwbaar dan ook), leveranciers gaan nadenken of ze wat leveren voor ze geld zien, gevolg minder auto's op tijd klaar, minder orders, minder geld etc etc. |
Quote:
Voor alle fans van Spykers en medewerkers van Spyker die het niet meer zien zitten en die hun verdriet en ellende willen omzetten naar een zuippartij? Er is hoop :D Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ze besparen zelfs op het "bier"
ken nog wel een mooie torro rosso sponsor dan ;) http://users.skynet.be/triplebee/fotos/bier/jupiler.jpg |
Quote:
Ja, en Luca Moro (of onder welke naam dan ook) als talentvol testcoureur. De nieuwe hospitality-unit van Spyker was van de week in BE te zien. Filmpje! :D |
Spyker gaat nieuwe auto vroeger inzetten dan gepland.
Quote:
|
Alles gaat goed komen, de jongens en meiden van de TU Delft lossen de problemen op ;)
Quote:
|
Spyker wil veel teveel in een kort tijdsbestek, leert dan niemand van de fouten van Toyota?
|
Verstappen aangekondigd als de 53ste testcoureur van Spyker:
Quote:
|
Let op het laatste zinnetje
Quote:
|
volgende week krijgen we dus een aankondiging "dat we niet over alle details overeen konden komen, en aangezien ik zekerheid wil, heb ik het dus maar afgeblazen"
|
Schop die Albers buiten en trek Verstappen maar binnen. Misschien gaat het dan beter, want slechter dan nu gaat het niet!
Mvg... |
Beetje voorbarig van formule1.nl, er is nog helemaal geen gesprek geweest tussen de twee...
|
Albers publiekelijk voor lul gezet door Mike Gascoyne
Quote:
|
Quote:
Wel lachen die opmerking van Muller over "tendentieuze berichtgeving", als de accountants al schrijven in het jaarverslag schrijven dat de situatie precair is, wie is meneer Muller dan wel? (afgezien van Spyker een zeer succesvol zakenman) |
Quote:
bron: De Tijd |
Briljante zet om te laten zien dat alle berichtgeving niet klopt en Spyker een uitermate stabiel bedrijf is.... Right.
|
Muller weg bij Spyker als CEO? Dat was de suikeroom van de laatste jaren :)Recentelijk heeft ie nog 7.5 milj. € bijgelapt om enkele openstaande posten weg te poetsen. Dat is al de tweede hoge pief die op korte tijd vetrekt bij Spyker. Dat zegt op zich niks........maar toch ;) Een gevalletje "cut your losses"?
Muller zelf mag je overigens wel zien als een zeer geslaagd zakenman, maar ook die maken weleens een misser. Zijn profiel. |
Volgens het Algemeen Dagblad: (quote van Autoblog.nl)
Quote:
|
Mijn favoriete blaagje uit Laren was de laatste tijd weer aardig in de pers. Elk uiting van die kerel in de pers is een streling voor oog en oor. Helaas te weing tijd om ze allemaal op de korrel te leggen maar de volgende twee wil ik u toch niet onthouden :D
Feit 1: Albers krijgt de ene klap op de neus na de andere door rookie Sutil. Albers heeft daar een prachtige verklaring voor! Quote:
Feit 2: Albers klaagt over verkeer tijdens kwalificatie en wedstrijd in Barcalona. Quote:
Albers en F1? Dat gaat zijn laatse maanden in. In 2008 zien we die niet meer terug. Aanwijzingen daarvoor? Zie hier: Quote:
|
Nog een leuke:
Quote:
Hij noemt zich in 1 adem met de groten der aarden Alonso & Raikkonen:D |
Dat laatste gaat überhaupt al niet op, Alonso en Kimi zijn hartstikke goed bezig...
|
All times are GMT +2. The time now is 23:29. |