![]() |
Begint er al als een echte "Tuf" uit te zien. :D
|
Quote:
|
Quote:
Voor de rest ... stuur ze op naar Honda, ze kunnen ze dan in hun museum cataloog zetten en NIEMAND zal zien dat het geen echte is! |
Quote:
|
Quote:
Chique dinges, Guy! Goe bezig. |
3 Attachment(s)
Nadat ik de voorste remschijf met Alclad gespoten heb en de detailschildering uitgevoerd heb, kan ik ze bevestigen aan het voorwiel, waarna het voorwiel in de voorvork geschroefd wordt. Nu staat de Honda tenminste al op 2 wielen.
Ook de gapende opening aan de linkerkant van de motor werd dichtgemaakt met het verchroomde deksel waaraan ook de versnellingspedaal bevestigd zit. Daarna heb ik het zadel geschilderd en gedrybrushed met zwarte en grijze tinten. Het Honda logo werd er achteraan op aangebracht en het geheel werd gespoten met semigloss vernis. Daarna heb ik de onderste sierlijsten bekleed met BMF en heb ik de onderkant van het zadel aan het zadel gekleefd. |
5 Attachment(s)
Daarna heb ik de benzinetank en het zadel al eens gedryfit om te zien wat voor effect het geeft. Het begint er stilaan op te gelijken...
Ik heb vervolgend ook enkele detailfoto's genomen van de motor. |
5 Attachment(s)
Tenslotte heb ik de batterijkast vervolledigd en de batterij zelf gemonteerd. Ik heb er wel geen gedistilleerd water in gedaan.
Daarna werd de batterij in de batterijkast geplaatst en aangesloten. Ik heb er ook nog een foto aan toegevoegd van de ondertussen met Alclad gespoten uitlaat (1 van de 4). |
ziet er echt echt uit :)
dit is echt een streling voor het oog ! |
Dit...
http://forum.depaddock.eu/attachment...5&d=1170014780 Is toch net echt!!!! Echter dan ik ooit een model gezien heb eigenlijk!!! Echt hééél veel respect hoor! G. |
Ik heb nog wat problemen gehad met de uitlaten. Ik had ze gespoten met Alclad, maar bij het monteren van de uitlaten ging het even mis zodat ze tot 2 maal toe verkeerd om gemonteerd werden. Nadat ik het probleem gelokaliseerd had, had ik de Alclad gespoten uitlaten al zodanig dikwijls vastgepakt dat de verf begint te lossen. Dus heb ik de uitlaten terug in bleekmiddel gestopt en opnieuw gespoten met gloss black enamel. Toen moesten ze weer een weekje drogen vooraleer ik ze terug met Alclad kon spuiten. Dat is ondertussen gebeurd, en de uitlaten staan er nu op de goeie manier op.
Ik heb de Honda verder afgewerkt en hij is eindelijk klaar. De foto's van het afgewerkte model vind je hier. Enjoy! |
All times are GMT +2. The time now is 19:31. |