![]() |
Dat project (www.24u.be) is voorlopig nog inside-information, maar we beloven jullie dat je de eersten zal zijn die er het fijne zullen van weten. Hou ons maar in de gaten! Het wordt iets groots!
|
Registratie is al lang betaald, maak jullie geen zorgen gasten.
0102 08/07/2002 UW TELE-KBC OVERSCHRIJVING NAAR 230-0725175-23 Basm 08/07/2002 -10,00 EUR Ziet er zeer leuk uit, concept by Mistery, designed by Depaddock, commercial by Media Express, leuk driehoekje trouwens. Verstand, kennis en reclame samen in één, moet er iets meer zijn ? |
Quote:
|
Quote:
|
als je het goedkoop wil houden voor iedereen en je noemt niet Bernie Ecelstone dan kun je wel niet anders he.
Wij rekenen op de goede wil van de Vips en die is er zeker en vast bij sommigen voor zo een leuk project. |
awel als die vips moeilijk doen doen wij moeilijk bij die vips als we ze tegenkomen he ;)
|
Quote:
Om jullie een extra tipje van de sluier op te lichten : Het idee achter dit hele gebeuren is geboren in de kantoren van AD Sport. Het team AD Sport, vorig jaar winnaars van de 24u van Zolder, zorgt trouwens voor de basisvereiste van het uitwerken van dit concept. Daar AD Sport mijn werkgever is, was het voor mij een kleine stap om dit tot een groots project uit te werken. Daarbij werden in eerste instantie mijn eigen site, "misteryracing.com" en "De Paddock" betrokken. Daar "Traxx Racing Team" met een gelijkaardig idee speelde, maar het concept nog niet had uitgewerkt, leek het ons opportuun om hen bij dit project te betrekken. Oorspronkelijk was het niet de bedoeling om aangaande deze zaak enige info vrij te geven voor 15 juni , maar Media Express, het bedrijf dat het drukwerk en de publiciteit rond de Belkarting doet, startte reeds met de druk van de folders, zodoende dat eigenlijk ons project een weekje vroeger dan voorzien naar jullie toekwam via het mailadres op de folders. Na 15 juli wordt het project volledig aan jullie voorgesteld via deze weg. Mensen die zich geroepen voelen tot het verlenen van enige medewerking aan het project en sterk zijn met de pen, of mensen die kaas gegeten hebben van digitale fotografie, kunnen zich steeds bij mij aanmelden op descom@pandora.be Voor Guy, Airco en Werner : don't forget : zaterdag 13/7 om 10u in mijn kantoor hé mannen ! |
Sorry Mistery, maar gij en AD das één he. Wat betreft het drukwerk kon ik niet wachten daar ik geen 50.000 folders aan men neus kon laten voorbijgaan.
Verder wens ik jullie veel succes en de perskaarten zijn langs onze kant aangevraagd. |
mag ik er iedereen wel op wijzen dat dit de thread van de belkarting is ... en niet van de 24 uur van zolder ...
==> niet cross-posten plz (maw alles in zijn juiste thread) |
't heeft toch met elkaar te maken? 't gaat pas onoverzichtelijk worden als verschillende onderdelen van 1 gesprek gesplitst worden om in hun hokje te plaatsen...
...maar da's natuurlijk mijn mening. |
eem ik wil niet ambetant doen maar kan het dat er iets mis is met de belkartingsite? ik kan er namelijk niet op! :rolleyes:
|
niet klikken op skip intro. definitieve reparatie volgt later :)
|
Quote:
|
Quote:
|
ik heb m'n pcke is opnieuw opgestart en inderdaad bij mij gaat m nu ook! race stopt ma met zoeken, tis gefixed :D
|
Quote:
|
Affiches Belkarting zijn klaar.
Zij die enkele exemplaren willen om uit te hangen, gelieve mij te laten weten hoeveel en voor waar. Ik zal er dan voor zorgen dat ze bij jullie komen. Zondag 18/8 zal ik er alvast 200 meebrengen naar Zolder. We hebben er in totaal 1750. De bezoekers van de indoorkarting kunnen ons een groot plezier doen door ze daar en op andere plaatsen waar veel jeugd komt te gaan ophangen. Ik dank jullie alvast. Folders zullen beschikbaar zijn tijdens de 24 uur van Zolder. |
Jeps, ik zou er graag een 10-tal willen.
Voor int frituur, gazettenwinkel, 1'tje aan mijn raam, bij den apotheek, op de sjotters iere in st lenaart, bij de fitness, de bakkers.... Ik geraak ze wel kwijt hier ;) |
En ik wil er ook wel 5, waarvan één voor mijne portfolio. En liefst ook een 20-tal flyerkes, daarvan hou ik er eentje voor mij en de rest leg ik bij mijn ouders in de zaak.
|
flyers en posters (5) kan ik ook gebruiken
aan de balie bij ons vader en op de karting hier geraak da gemakkelijk kwijt |
Ik heb ze mee in Zolder, zal ze uitdelen op de Mak karting, enz.. Jullie komen ze maar halen hé.
Alvast bedankt voor de moeite die jullie doen om ze te willen ophangen. |
Ik wil gerust de locale frituur gaan volplakken, en eentje in 't staminee...
|
Is dit een neveneffect van de Belkarting???
Asterix Junior Member Geregistreerd op: 3-10-2002 Berichten: 1 Woonplaats: Boechout Geplaatst: 03.10.2002 20:41 Onderwerp: Karting KS-Motorsport -------------------------------------------------------------------------------- Karting KS-Motorsport Net als vorig jaar organiseert KS-Motorsport een kart-wedstrijd. Op 17 november bij JPR Karting in sint Niklaas. De races gaan over 4 uur met nog 30 minuten kwalificatie vooraf. Indien het succes even groot is als vorig jaar (50 ploegen) worden er 2 races gehouden (vanaf 30 ploegen). Kostprijs 300,00 € per team Hier zullen net als vorig jaar een aantal bekende piloten meestrijden voor de overwinning (Anthony Kumpen, Bert Longin, Kurt Mollekens, Harry van Barneveldt, Marc Goossens etc.) Voor meer info, stuur een mail voor ontvangst van het inschrijvingsformulier. |
Quote:
Groeten |
IDD Vorig jaar bestond dit ook al.
Succes jongens. |
Quote:
|
Toch zonde dat we dit samen hebben kunnen organiseren. Jullie doen het om iets aan over te houden, wij just for fun. Ik heb hier vorig jaar reeds met Steve over gepraat. Neem anders even contact op. 0474/95 23 86
|
en nog nieuws van VIPS :)
|
Jaja, maak je daar maar geen zorgen over.
|
kan ik toevallig iets helpe voor de belkarting
want ik wil gerust mijn steentje bijbrenge :-) |
De complete teamindeling van alle piloten zal vanaf 16 november te vinden zijn op de site www.belkarting.be , alvast een dag om naar uit te kijken
|
haaa,op mijne verjaardag :D ,Driesco,ik heb zoals je weet twee pasjes,en ga dus een uur rijden hé,als het kan een uur aan een stuk,moest et nie kunnen is het niet erg,dan kies je zelf maar ergens twee maal een half uur uit,of kijkt Sennake daarvoor? :)
|
Wij samen, het zal een half uur in de voor en een half uur in de namiddag worden vrees ik.
|
Bestellingen diner
Hier een lijst met wat alle forummers besteld hebben voor het diner. Wil je ons ook nog vervoegen, bestel dan voor 15 nov. via dries@mediaexpress.be
Diegene die niet blijven eten staan niet in de lijst. Deelname aan het diner ( all in van 20.00 tot 24.00 ) € 25 Eerste getal is dus volwassenen, tweede is kinderen Naam Aantal Kinderen Bart Vandecavey 1 Guy Golsteyn 2 2 Yannick Dalemans 1 Chris Van der Borght 1 Olivier Verhulst 1 Werner Pessendorffer 1 Steven Delboeuf 1 1 Maarten Walbers 1 1 Mark Reijnders 1 Monique Geysen 1 Stijn Claessens 2 Bert Geens 1 Pascal Put 2 Stijn Coninx 1 Mattias Ghys 3 Sonja Hensen 2 Alain Schols 2 Yves Van Grimberge 1 Tony Pauli 2 Roel Geerts 1 Louis Stevens 2 Patrick Hendrickx 1 Frederik Jammaers 2 WilfiedVan der Borght 1 Anorak Sourakit 1 Werner Willemoons 2 Patrick Bellon 1 Verbinnen Jan 2 2 Serge Huybrechts 1 Francois Janssens 1 Dave Singelée 1 Denis Smets 2 Dirk Govaerts 2 Philip Boelaert 2 Dominique Delferriere 1 Paul Noyens 2 Kurt Van Goethem 2 Chris Voet 2 Maarten Perdieus 1 Verbeke Manfred 4 1 Freddy Janssens 5 |
Re: Bestellingen diner
Quote:
|
Kan iemand mij ff uitleggen wat ik niet kan met een zilveren pasje?
|
Ik dacht de fuif...
|
Ik dacht het eten.
|
Er wordt hier veel gedacht ;) :D
|
Oplossing : http://www.belkarting.be/belkarting/pasjes.htm
|
All times are GMT +2. The time now is 03:49. |