![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Vorig jaar moet 2 jaar terug zijn in de vorige post, sorry ;)
|
Quote:
Duur eten. Neem toch gewoon die frigobox mee. Ik eet persoonlijk nooit iets van die standjes! Weinig actie tja, de GP was toch wel action-packed. Weinig actie is misschien in dit geval gerelateerd aan weinig voorbij komen gereden wegens de lengte van circuit. Sfeerloos ??? dat begrijp ik toch niet goed hoor. Als je in de dubbele linkse of op de rechte lijn zit is er toch meer dan sfeer genoeg om dan nog maar van de camping te zwijgen. Inderdaad op een gold tribune is er meestal weinig sprake van een goede sfeer. |
Quote:
|
Quote:
|
Zelf heb ik het niet gehoord maar de vorige week vrijdag is er bij ons op de lokale radio een aantal malen het bericht geweest dat er sprake zou zijn geweest van een verhoogde staat van paraatheid i.v.m. een terroristische aanslag tijdens de GP.
Een kennis van mij vertelde mij vandaag ook dat verhaal, de beste kerel was "gesnapt" tijdens zijn eerste poging om gratis binnen te komen. Tijdens zijn gesprekje met de security was hem dat duidelijk geworden. .............Bij de tweede poging is ie wel binnengekomen....en terechtgekomen op Gold 1 :eek: Heb de foto's als bewijs gezien, de truuk was wel heel simpel die hij toepaste om die kindertjes te misleiden die de kaarten moesten controleren :D Het is mijzelf wel op zaterdag en zondag opgevallen de hoeveelheid politiebusjes met agenten erin. Dat kon ik me van voorgaande jaren niet herinneren. |
Quote:
:Offtopic: ik weet het. :o |
Quote:
|
:Offtopic:
ik snap dat niet, die vrees voor terrorisme op grote evenementen... als je naar al die vorige aanslagen kijkt: allemaal gepleegd op doordeweekse dagen, die mensen deden wat ze elke dag doen... daardoor was het verassingseffect dus groter. die terroristen gaan ook wel weten dat ze zo geen groot F1-evenement of de Olympische Spelen of iets dergelijks moeten aanvallen omwille van de "verhoogde" veiligheid. volgens mij ben je op zo'n moment ter plekke veiliger als elders... |
Ik wil niemand op ideeën brengen, maar van verscherpte controle heb ik niet veel gemerkt. In mijn rugzak had ik eender wat kunnen stoppen - geen mens die hem gecontroleerd heeft...
|
Mja...
we gaan hier toch niet de Amerikaanse toer opgaan? Als er ook maar ergens iets wordt georganiseerd, gaan er al geruchten rond van 'als' en 'dan'... Slaat toch nergens op? Angstpsychoses... nee, doe ik liever niet aan mee. Doe gewoon mijn ding, net zoals vroeger. Ik ga mijn leven toch niet laten bepalen door wat er eventueel wel niet zou kunnen gebeuren... Blijf dan thuis hé :), door het raam kijkend op een schommelstoel ofzo |
Mij zal het alleszins niet tegenhouden om naar editie 2005 te gaan. Wat ik vorig weekend heb gezien smaakt naar meer...
In dat verband nog een vraagje : Naast het circuit werden er al tickets verkocht voor 2005 - heb er toen nog geen gekocht. Zijn ze via het internet al ergens verkrijgbaar ? |
Gewoon via: http://www.belgium-grandprix.be
Voor 15 september bestellen en je hebt 40% korting te pakken op een brons-ticket. Korting op de zilver en brons is ook aanzienlijk. Wat betreft die terreur-dreiging, ik laat me daar zeker niet door tegenhouden. Het dagelijkse woon-werkverkeer is nog steeds gevaarlijker ;) Vroeg me alleen af of daar in andere media ook melding van is gemaakt. |
All times are GMT +2. The time now is 11:04. |