De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Race 2: weekend 1000 km van Spa. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10453)

FIRE 18-04-2005 16:00

Quote:

Originally Posted by raceboy
mss eerst de oorzaak is onderzoeken voor je zoiets roept. De cameras op spa werkten op dat moment niet. ook de speakers hadden enkel de chicane in beeld.

Waar stond dan dat het camera systeem defect was?

Zondag was de coverage, zowel beeld als geluid tijdens LMES race, overigens prima verzorgt.

Raceboy 18-04-2005 16:49

Quote:

Originally Posted by FIRE
Waar stond dan dat het camera systeem defect was?

Zondag was de coverage, zowel beeld als geluid tijdens LMES race, overigens prima verzorgt.

als je de commentaar beluisterde. Zo was het commentaar bij de laatste ronde in de balcar race 2: " Si vous etes dans le chicane de l' arret de bus vous sais qui est premier. nous pas. :D"

FIRE 18-04-2005 16:58

Ik versta geen Frans

Mark 18-04-2005 17:38

Er is weer een press release verschenen van GLPK, mag ik even? ;)

Quote:

Het was een historische wedstrijd voor want voor het eerst werden er twee reeksen van telkens één uur georganiseerd. Eén wedstrijd van de Mediagroup Van Dijck Belcar op zaterdag en één wedstrijd op zondag. Een nieuwigheid die niet in het voordeel uitdraaide van het GLPK Racing team.
Ze vallen uit in race 1 en mogen in race 2 alsnog gaan strijden voor de punten. Iets dat goed gelukt is met een derde plaats in race 2. Als een team voordeel heeft gehad van dit nieuwe ideetje dan is het GLPK wel. Normaal hadden ze 0 punten gehad ;)

Met vriendelijke groet,
De GLPK pressrelease-watcher :D

ps. Als er behoefte aan is wil ik die quote van Kumpen in dezelfde pressrelease ook wel van commentaar voorzien.

FIRE 18-04-2005 17:44

Quote:

Originally Posted by Mark
Er is weer een press release verschenen van GLPK, mag ik even? ;)

Ze vallen uit in race 1 en mogen in race 2 alsnog gaan strijden voor de punten. Iets dat goed gelukt is met een derde plaats in race 2. Als een team voordeel heeft gehad van dit nieuwe ideetje dan is het GLPK wel. Normaal hadden ze 0 punten gehad ;)

Dat was me ook al opgevallen. Press-releases zijn niet het sterkste punt van GPLK(-Carsport)...;)

RaptuningGirl 18-04-2005 18:19

De daikin dames hebben het héél goed gedaan in race 2
2de Tb en dat ondanks de opgave in race 1
Een DIKKE proficiat!

ICEMAN 18-04-2005 22:55

Quote:

Originally Posted by RaptuningGirl
De daikin dames hebben het héél goed gedaan in race 2
2de Tb en dat ondanks de opgave in race 1
Een DIKKE proficiat!

Ahum! We hebben helemaal NIET opgegeven in Race 1, we zyn gewoon niet geklasseerd omdat we 1 ronde te kort hadden. Kleine misrekening gedaan.

Mark 18-04-2005 23:01

Quote:

Originally Posted by FIRE
Dat was me ook al opgevallen. Press-releases zijn niet het sterkste punt van GPLK(-Carsport)...;)

Aan de auteur ligt het in ieder geval niet ;)

All times are GMT +2. The time now is 20:46.