![]() |
ik denk niet dat driven de autosport zo zwart maakt hoor!
als er in een film iemand op een festival wordt neergeschoten is dat dan ook slechte promotie voor festivals of leg ik hier een foute link? ;) niet altijd denken dat mensen dit negatief onthalen, gewoon entertainment zo een uiterst matige film. De slechte naam wordt gemaakt in de media ( lees: journaals) waar men liever terugkomt op accidenten dan op de sportieve prestaties! Laat ons allen dromen van een Belg met veel talent en de nodige budgetten die potten kan breken in de F1.... kijk maar naar wat Albers in Holland (en Bas vorig jaar in mindere mate) teweeg brengt(en) |
Net mijn laatste eBay-aankoop aangekregen. Waarschijnlijk wel gekend (zeker bij de NASCAR-fans!), "The Last American Hero" met Jeff Bridges. Zou losjes gebaseerd zijn op de eerste stapjes van racelegende Junior Johnson.
Beetje meer info op IMDB.com . Ik weet weer wat doen vanavond! :D |
Vorige week was ik de Carrefour en daar stond een grote bak met allerhande DVD's voor 1/stuk. Normaal loop ik langs dit soort aanbiedingen door omdat dit meestal absoluute snertfilms zijn, het bekijken niet waard. Maar nu viel mijn oog op een film waarnaar ik al even op zoek was, namelijk Cannonball.
Cannonball was de eerste film over de beroemde illegale cross country race die later ook centraal stond in de 'Cannonball-Run' films. Mooie meiden, scheurende auto's en spectaculaire stunts. En dit voor 1, als dit niet de aankoop van het jaar is :D. Voor de geinteresseerden, deze film is daar nog steeds verkrijgbaar als je er snel bij bent :gas:. :p Greetings Infinity:eek:MC |
Dit weekend heb ik eerder toevallig de dvd gevonden: "Les aventures de Michel Vaillant". :gas:
Op dvd1 staan de dertien afleveringen van de serie uit de jaren '60, de tweede staat boordevol extra's. In totaal voor zo'n 6 uur beeldmateriaal, en dat voor maar 7.50. :p Maar spijtig genoeg heb ik nog niet de kans gehad om er naar te kijken. Wat ik zelf niet wist maar blijkbaar werkte er veel bekende piloten aan mee o.a.: Mauro Bianchi, Jo Schlesser, Jacky Ickx, Jean-pierre Beltoise enz... :cool: |
Quote:
@ Manu: Waar heb je die DVD's gevonden? Dat daar heel wat racepiloten aan meegewerkt hebben wist ik. Dat heb ik gelezen toen de laatste film stilaan in de zalen terecht kwam. Ik heb ze al even op't oog via amazon.fr , maar de prijs deed me twijfelen. Als ik hem voor 7,50 zou kunnen vinden... |
Quote:
Deze winkels zijn een beetje te vergelijken met de "Sleghte", een mix van nieuwe en tweedehands boeken, DVD's en cd's. |
Hmmm... Weinig kans dus dat ik daar nog een 2de zou vinden. :( Ben in Brussel overigens niet echt bekend. Ik ken mijn weg in (bijna) heel Belgi๋, alleen Brussel is en blijft een misterie! ;)
Kun je anders later even laten weten of het de moeite waard is? Als de rijscenes echt goed zijn wil ik hem zelfs kopen bij Amazon. |
In het magazine "Autowereld" zit er nu een DVD bij over de Group B-rallywagens en de geschiedenis van de Audi Quattro. :applaus:
|
Kan 't zijn dat we hier nog the dukes of hazzard uit 't oog zijn verloren? Nog wat nostalgie (de serie, de remake-film schijnt ridicuul te zijn)
|
In Zwitzerland is er een film uitgekomen over het leven van Jo Siffert. Ik denk niet dat hij ooit in de Belgische zalen te zien zal zijn, maar de DVD staat zekers op mijn verlanglijstje.:D
http://www.josiffert-film.ch/ |
Leuk lijstje op nascar.com van alles wat er mis is met days of thunder:
Quote:
|
Geweldig lijstje opmerkingen!!! :D
Trouwens, vanaf vandaag in de winkel: Cars! Natuurlijk alles behalve realistisch, maar wel z้้r leuk, vooral die Italiaanse Fiat met z'n heftruckje. Hilarisch!!! |
grr.. ben aan een film aan het denken maar kan niet op de titel komen.
Is al een iets oudere film waarin drugskoeriers s'nacht hun transporten doen. Er komt alleszins een rode 911 Turbo en een zwarte Lambo Miura in voor... kan er dus ni meer opkomen h้... grrrr |
Niet precies een autofilm, maar wel gerelateerd: The Worlds Fastest Indian. Het gaat over een gepensioneerde Nieuw-Zeelander (Anthony Hopkins) die in de jaren 60 met een 20 jaar oude Indian (motorfiets) het world-land-speedrecord wil neerzetten. Een absolute aanrader, echt een schitterende film waarin je nonstop met de hoofdpersoon meeleeft. Een echte topper!''
IMDB Info |
Quote:
De DVD lag gisteren onder de kerstboom voor een van mijn jongens (en een beetje voor papa ook), maar sinds "Toy Story":worship: heb ik niet meer zo hard gelachen. Wat mij is opgevallen hoe dat het realistisch is, ik bedoel maar de schaduwen en de reflecties op de auto.:applaus: Vooral Urbanus (Takel) vind ik ongelooflijk grappig. :p Het enigste wat ik miste waren de bloopers op het einde. |
All times are GMT +2. The time now is 06:34. |