![]() |
Een F1-commentator moet toch opgaan in de race ;
Als hij niet zou moete opgaan in F1 dan kunnen we evengoed BAVO CLAES de F1 commentarieren ! |
Quote:
Was er dan niets op het circuit te zien, dan kon je al eens lachen :) of ergeren :( aan het commentaar van Niki. “Als Hill zo traag blijft rijden wordt hij niet alleen geen wereldkampioen, maar wordt hij nog op een ronde gezet door zijn eigen auto” :D :D :D Wie zou er als speaker kunnen fungeren op VRT of Kanaal 2 ?! Ik dacht aan De Max van Wittekerke (rallypiloot) en aan Frank van JimTv (Belcar piloot). Beide goed van tong en ze besteden heel wat tijd aan de voorbereiding van hun job. |
Zolang het maar niet Frank Raes wordt.
Uitstekend sportjournalist en goed nieuwslezer en interviewer enzo, maar de keren dat die tijdens een voetbalwedstrijd 'BINNEN' en 'NEE NIET BINNEN' roept is niet bij te houden. of 'Nu dan'. Of die enthousiastheid als er gescoord wordt...*nihil* |
Misschien is over-reacting gewoon een eigenschap van elke commentator. Denk maar eens aan de speaker van het circuit ZOLDER (Guy Geurts). Als je hem soms bezig hoort : "daar gaan ze nek aan nek door de chicane". In werkelijkheid is er dan 100 meter tussen de twee auto's.
Op de VRT zijn er echter enkele nieuwe gezichten bijgekomen op de sportredactie. Misschien zit daar wel een talent tussen wat betreft berichtgeving inzake autosport. Laat ons hopen ! C U |
Plz niet F. Molnar of dieé Max (wie dat dan ook moge zijn)
die Molnar is totaal niet objectief (voor hem is McLaren no 1. en die Max rallypiloot :) als ik em ni ken zal em wel ni goed zijn !!! |
Quote:
........Als de beelden maar perfect zijn, het gezever kunnen we nog altijd op o draaien. Andersom ??????...............................; |
Mail van VRT -persdienst
"Hallo, het klopt dat er onderhandelingen lopen tussen VRT-tv en de F1-rechtenhouder over een evt. contract. Maar de besprekingen zijn nog niet afgerond. Het contract is nog niet ondertekend. Van zodra het allemaal definitief is sturen wij zeker een persbericht rond. Ik zet u meteen bij de lijst geadresseerden. Goed? Groeten -------- Deze mail is afkomstig van VRT zelf !!! Het lijkt er dus sterk op dat het contract bijna binnen is ! |
vrt ? ? (en ja ik leef nog)
Ik wil alleen maar zeggen dat ik mij nog een gp van Francorchamps herinner van nog niet eens zo heel lang geleden (ik schat 96) met een vrouwelijke verslaggever op de vrt. Nu heb ik niets tegen vrouwen maar die commentaar was zo verschrikkelijk irritant slecht dat Peter Baert er Murray walker in het kwadraat bij lijkt. Meer dan de helft van de race ging het over 'Villeneuve en zijn nieuwe haarkleur". Als dat de toekomst is, laat het dan alsjeblieft zoals het was.
|
we'll see hoe het wordt. Ook klasse-mensen als Murray Walker hebben ooit krediet gekregen. En van dat krediet hebben ze gebruik gemaakt om zich te bewijzen.
Geef de Vrt dat krediet dan ook. Als ik hier lees dat de helft van de bezoekers hier niet meer kijkt naar nederlandstalige F1 omdat de commentaar toch op niks trekt, dan zit in de nederlandstalige verslaggeving duidelijk iets verkeerd. Aan de VRT om hier verandering (verbetering) in aan te brengen. airco |
Re: vrt ? ? (en ja ik leef nog)
Quote:
We moeten op de details letten eh FF :) |
ok, kan ook 97 geweest zijn. IK heb wel gezegd ' ik SCHAT 96' . Kwestie van volledig te zijn.
|
Dat moet volgens mij Els Jackxens zijn. dat is bij mijn weten de enige vrouw die commentaar gaf bij gemotoriseerde sporten in de tweede helft van de jaren 90.
|
Quote:
|
Geen idee, ik weet alleen dat haar commentaar ergerlijk slecht was.
|
Quote:
Ik moet zeggen dat ik hem gewoon slecht vind als commentator, zonder dat er mij een uitgesproken mening voor de een of ander in het oog springt. Maar als ik al 5 ronden lang gezien heb dat de 4e in het klassement de 3e voorbijgegaan is, en dat mijnheer dan afkomt met "ohhhh kijk, Barricello is voorbij Coulthard gegaan" dan vraag ik me af wat die gasten daar in hun kabineke eigenlijk aan het doen zijn. Of als MS en JPM enerzijds aan het vechten zijn voor plaats 1 en 2, en wat verderop zijn RB en RS hetzelfde aan het doen voor plaats 5 en 6, en RB gaat voorbij RS, dat hij dan uitroept dat MS voorbij JPM gegaan is, vind ik echt beneden alle peil voor een professioneel commentator. Ik wil echt niet stoefen, maar 80% van de mensen van onze Paddock kunnen dat beter en weten meer over F1 dan "Laurel" Baert en "Hardy" Verellen... |
All times are GMT +2. The time now is 01:15. |