De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ***foto's Spa euro race 2005*** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10788)

FIRE 14-06-2005 19:37

Quote:

Originally Posted by Mark
Ik krijg sterk de indruk dat je een probleem hebt met mijn houding jegens jouw enigzins bedenkelijke opmerking om geen foto's online te plaatsen van de gecrashte Mini. Hoe harder jij nee zegt, hoe meer mensen het willen zien. Ter info, toen ik gisteren voor de eerste keer die thread bezocht bij brother racing stond de teller op 39 views, krap 12 uur later zijn het er al dik 130 nadat de link hier verschenen is.

Inderdaad.

Zullen we nu weer on-topic gaan? ;)

JPMontoya 14-06-2005 19:54

DE FOTO VAN HET WEEKEND !

http://www.bktv.net/album2/Spa%20Eur...5/IMG_8110.jpg

Benjamin Rouget van TBR

nog 550 andere fotos op www.sportmoteur.be (echt een bezoekje waard ! ! ! )

Raceboy 14-06-2005 20:15

Ik stond toen juist aan combes. Schandalig gedrag van de baanposten daar. Niemand (!) is naar die wagen toe gelopen of zelfs maar over de vangrail gegaan. De rijder moest zelf uitstappen en over de vangrail klauteren. Daar is hij flauwgevallen. Trouwens hoe sleep je een wagen af die op het cirxuit staat? door de grindbak antuurlijk :rolleyes:

B.V.S. 14-06-2005 20:47

Quote:

Originally Posted by teun{crg}
cassiers is TA geworden dit jaar vorig jaar was hij TB hij is in de winter uitgeboord geworden en kwam toen op 3280cc oficieel dus TA

Zeker van?

Raceboy 14-06-2005 20:50

Quote:

Originally Posted by B.V.S.
Zeker van?

volgens belcar.com TB

B.V.S. 14-06-2005 20:57

Quote:

Originally Posted by raceboy
volgens belcar.com TB

Volgens hun deelnemerslijst ja, maar die is fout. De BMW van Beckers/Cassiers is in TA ingeschreven, en heeft ook telkens punten gekregen in TA (kijk maar naar de tussenstanden).
De reden hiervoor is dat de nieuwe E46 die men aan het bouwen is, owv de motorisatie in TA zal moeten uitkomen... that's why (men had alleen gehoopt em vroeger af te krijgen).

teun{crg} 14-06-2005 21:15

Quote:

Originally Posted by B.V.S.
Zeker van?

zelf gepraat met een monteur en die zij dat !

B.V.S. 14-06-2005 22:00

Quote:

Originally Posted by teun{crg}
zelf gepraat met een monteur en die zij dat !

Allez voila... dan zalt wel kloppen zeker... ;)

JPMontoya 14-06-2005 22:12

Quote:

Originally Posted by raceboy
Ik stond toen juist aan combes. Schandalig gedrag van de baanposten daar. Niemand (!) is naar die wagen toe gelopen of zelfs maar over de vangrail gegaan. De rijder moest zelf uitstappen en over de vangrail klauteren. Daar is hij flauwgevallen. Trouwens hoe sleep je een wagen af die op het cirxuit staat? door de grindbak antuurlijk :rolleyes:

Is Rouget flauwgevallen ? Is em direct terug bijgekomen ?
Is trouwens super sympathieke kerel.

Brecht 14-06-2005 22:26

Meer foto's van de Crash van de Daikin Mini en de BMW te vinden op de site van circuit-Zolder

Greetzz.. Corvetteboy

Raceboy 14-06-2005 22:43

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Is Rouget flauwgevallen ? Is em direct terug bijgekomen ?
Is trouwens super sympathieke kerel.

bwa hij is toch blijven liggen. Toen is hij op een brancard afgevoerd met de ambulance. Maar ik denk dat het meer van het verschieten was.

Mark 14-06-2005 22:52

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Meer foto's van de Crash van de Daikin Mini en de BMW te vinden op de site van circuit-Zolder

Greetzz.. Corvetteboy

Goed excuus om me daar eens te registreren ;) Die fik in de Lotus was ook niet mis zeg, pfffffff.

A.J. 14-06-2005 23:02

net de foto's ook gezien.
de mini heeft serieus gevlogen, en Cox was precies kwaad

The Interceptor 14-06-2005 23:52

Quote:

Originally Posted by Mark
Goed excuus om me daar eens te registreren ;) Die fik in de Lotus was ook niet mis zeg, pfffffff.

zeker doen, die gast kan echt superschone foto's maken!
En die crash was precies echt wel serieus ja :eek:

Baron 15-06-2005 00:08

Dat moet een hevige klap geweest zijn!
De Mini is er veel erger aan toe dan ik dacht.
Moore is wel ontzettend kwaad, maar ook op deze foto's kan je jammer genoeg niet zien wie er in de fout gegaan is.

All times are GMT +2. The time now is 11:49.