De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   race 5 in spa (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11299)

serge 04-10-2005 13:56

Weet er iemand waar we de sleutels van de boxen kunnen ophalen en hoe we te weten komen welke box we hebben? En tot welk uur dit kan de donderdag avond?

Thanks.
Serge

Raceboy 04-10-2005 18:29

Deze keer zallet geen bezoekske aan de boxen bij zijn. 20€ paddock inkom? :crazy: En dat nu juist nu ze alle gaten in de draad gemaakt hebben :(

A uit PDGRacing 04-10-2005 20:21

Quote:

Originally Posted by serge
Weet er iemand waar we de sleutels van de boxen kunnen ophalen en hoe we te weten komen welke box we hebben? En tot welk uur dit kan de donderdag avond?

Weet niet tot welk uur. Vorig jaar kon je sleutels halen in de toren (Denk Uniroyal, die net boven de tunnel), en bij aankomst wist je welke box je had. Ze begonnen bij box 2 ( 1 is voor de keuring), en zo verder opvullen volgens de teams die toekomen...
Verbeter me als ik verkeerd ben. :o

CU there

Hoppa 05-10-2005 12:45

Hoppa Racing zal ook van de partij zijn met een ietwat verbeterde motor(was kapot na vorige wedstrijd) maar zonder Hans Vandeven.

serge 05-10-2005 12:54

Voor wie donderdag avond al wil vertrekken:
De paddock gaat pas open vanaf vrijdag morgen 6u00.
Donderdag zou iedereen op Parking Heli moet blijven. Ik ben wel nog niet te weten gekomen of daar electriciteit voorzien is. We moeten toch een beetje licht en verwarming hebben niet? :D
Van zodra ik meer nieuws heb, dan post ik het hier.

Groeten,
Serge

Chauffeur 05-10-2005 12:56

Quote:

Originally Posted by Hoppa
Hoppa Racing zal ook van de partij zijn met een ietwat verbeterde motor(was kapot na vorige wedstrijd) maar zonder Hans Vandeven.

? Gaan jullie jokers inzetten om P2 in klasse 4 veilig te stellen?

Hoppa 05-10-2005 13:27

geen jokers, Hans kon niet dus rijden Patrick en Herman. Motor is verbetert omdat hij al enkele jaren oud was en bijna evenveel ezels als paarden had. Nu heeft hij tenminste véél meer paarden dan ezels.

ZTCfan 05-10-2005 14:16

Philip Cracco zal blijkbaar ook van de partij zijn, hij zal naar alle waarschijnlijkheid een porche GT3(nice car :D ) delen met van de plas.Het ziet er dus naar uit dat er toch wel een mooi veld aan de start zal staan.

racegreetz

A uit PDGRacing 05-10-2005 20:08

Quote:

Originally Posted by serge
Voor wie donderdag avond al wil vertrekken:
De paddock gaat pas open vanaf vrijdag morgen 6u00.
Donderdag zou iedereen op Parking Heli moet blijven.

:( Hey Serge, wij zijn namelijk van plan om donderdag af te zakken. Waar heb je dit vernomen? We zullen dus helemaal niet de paddock in kunnen? En waar ligt die helihaven? ( Kan het niet direct voorstellen). Alvast bedankt om ons op de hoogte te houden.

Anthony

ZTCfan 05-10-2005 20:16

Ik heb ook geen flauw idee waar die helihaven kan zijn.

Raceboy 05-10-2005 20:21

Quote:

Originally Posted by A uit PDGRacing
:( Hey Serge, wij zijn namelijk van plan om donderdag af te zakken. Waar heb je dit vernomen? We zullen dus helemaal niet de paddock in kunnen? En waar ligt die helihaven? ( Kan het niet direct voorstellen). Alvast bedankt om ons op de hoogte te houden.

Anthony

tussen stavelot en Blachimont

A uit PDGRacing 05-10-2005 20:35

Quote:

Originally Posted by raceboy
tussen stavelot en Blachimont

Buiten het circuit, langs de route waar we normaal gezien het circuit binnen en buiten moeten...

Raceboy 05-10-2005 20:38

Quote:

Originally Posted by A uit PDGRacing
Buiten het circuit, langs de route waar we normaal gezien het circuit binnen en buiten moeten...

Ja daar draait ge normaal naar rechts om het circuit binnen te rijden , de helihaven ligt daar rechtdoor.

A uit PDGRacing 05-10-2005 20:43

Misschien toch verstandig om morgen het circuit te bellen, en zo bevestiging te vragen van plaats, water/electriciteit...

serge 06-10-2005 09:11

Hoi iedereen,
Ik heb gisteren bijna niks anders gedaan dan mailen en bellen, om een antwoord te krijgen op 1 simpele vraag: kunnen we donderdag avond ergens staan en is er daar electriciteit?
Ofwel kreeg ik geen reactie, ofwel kreeg ik geïrriteerde mensen aan de lijn.
Wat blijkt: de paddock gaat pas open op vrijdag om 6u. Wie daarvoor toekomt trekt maar zijn plan. Er is blijbaar geen aanvraag ingediend om ergens electriciteit te hebben??? Ik neem voor de zekerheid een stroomgroep mee!
Organisatie van mijn kl*t*n! :mad:
Als zij denken dat iedereen 's morgens om 4 of 5u gaat vertrekken om daar dan op een deftig uur toe te komen...
Maar allé. Ik ben al blij dat ik daar niet alleen zal staan. We kunnen er nog een gezellige boel van maken. :+
Tot straks!

Serge

All times are GMT +2. The time now is 06:31.