![]() |
:mad: :mad: :mad: :mad: x1000!!!
1: Francorchamps kan er niet aan doen dat er wagens van de baan vliegen 2: Het is nu al LMS :) Wat zou jij gedaan hebben miss? |
Voor verscheidene wagens is het al over and out
zware crash in 1ste ronde lees hier hoe het gebeurde en wie er uit ligt: http://www.racingworld.be/nieuws/339...-G-Force!.html en over LMS en Spa, wat sommigen ook beweren het is gewoon een prachtig startveld!! nu te hopen dat ze alleen een rustige re-start nemen;) |
Quote:
|
Quote:
|
Komaan zeg. Een volledig versperde baan, prototypes die een hele ronde aan 5 km/h afleggen en stilvallen op de Raidillon omdat ze moeten stoppen. En dan als alles er wat beter gaat uitzien toch code rood.
|
Dan was Istanbul ook een wanvertoning door het tekort aan benzine.
|
rode vlag was idd nodig, maar een wanvertoning? laatste uitstap naar België?
da is wel wa ver gaan |
Is het ook te ver gaand om te zeggen dat Peter Owen zijn been gebroken heeft t.g.v. een slechte beslissing van de wedstrijdleiding?
|
Quote:
Het ziet er nog spannend uit in de GT1 en GT2, ik gok toch op de Saleen van Oreca en de GPC Fer 430 |
veel teams zouden dit spijtig vinden als Spa weg zou gaan
Schitterend duel in GT1 trouwens |
Quote:
|
Quote:
De race was al herstart achter de safty car toen dit gebeurde, niet toen de race nog niet was stilgelegd. Hij is gewoon in de muur gevlogen tijdens het volgen van de safty car, net als Gounon vorig jaar (denk ik) Ik zie eigenlijk geen fout.:frusty: |
De Larbre AM heeft zo te zien problemen??
Ja zeg dat wel mooi duel in GT1 Saleen Oreca vs Cirtek AM Ben eens benieuwd wie volhoudt,... |
Quote:
|
Quote:
Momenteel draait iedereen tourtjes tussen 3.30 a 3.40, weer een crash?? |
All times are GMT +2. The time now is 01:46. |