De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   BTCS 12 uur (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13184)

JPMontoya 13-06-2006 19:03

De verzekering betaald maar uit tot een X aantal Euro's...Nooit genoeg voor de wagen...

T seizoen is bijna in de helft en de belangrijkste race is al gereden....Ik zou toch eens nadenken om een nieuwe wagen op te bouwen.

Pinzie 13-06-2006 19:38

Ik zou zeker een nieuwe wagen bouwen, want je hebt ook naar je sponsors toe verplichtingen. Denk niet dat die het leuk vinden als je het kontrakt niet nakomt.

smiley 13-06-2006 19:54

Quote:

Originally Posted by FIRE
Jammer van de Audi (de mooiste wagen van de grid, zelfs DTM kan er nog wat van leren).

dan is de dtm toch nog stukken mooier hoor ! maja iedereen zijn mening..

Thomaske 13-06-2006 21:51

Quote:

Originally Posted by Pinzie
Ik zou zeker een nieuwe wagen bouwen, want je hebt ook naar je sponsors toe verplichtingen. Denk niet dat die het leuk vinden als je het kontrakt niet nakomt.

Daarom moetje nog niet direct een nieuwe wagen opbouwen hé. Kijk wat GLPK in 2005 heeft gedaan na de crash van de Viper tijdens de 24Uren van Zolder. Ze gingen naar Spa-Francorchamps met een gehuurde Porsche en bestickerde die voor hun sponsors.

Mvg...

Mark 13-06-2006 21:53

Goed excuus om nog eens te gaan shoppen bij Champion in de States :)

Raceboy 13-06-2006 21:54

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Daarom moetje nog niet direct een nieuwe wagen opbouwen hé. Kijk wat GLPK in 2005 heeft gedaan na de crash van de Viper tijdens de 24Uren van Zolder. Ze gingen naar Spa-Francorchamps met een gehuurde Porsche en bestickerde die voor hun sponsors.

Mvg...

Dubois gaat niet met een ander merk rijden he. En alle delen van de audi terug opbouwen dat gaat een tijdje duren.

AlainH 13-06-2006 22:01

Hadden ze geen 2 van die Audi Lights ? Ik dacht dat ooit eens gehoord te hebben, sla mij niet dood als het mis is ;)

Fonne 13-06-2006 23:42

Quote:

Originally Posted by AlainH
Hadden ze geen 2 van die Audi Lights ? Ik dacht dat ooit eens gehoord te hebben, sla mij niet dood als het mis is ;)

Ja daar haden ze 2 of 3 chassis van. De wagen die is uitgebrand was het nieuwe chasis deze hadden ze in de winter gebouwd maar is verschillend van het eerste omdat het vorige chasis niet meer Kompititief was. Maar de auto van dit jaar is total loss. Mss is het oude chassis een tijdelijke oplossing in afwachting van een nieuw chasis. Maar ik denk wel dat ze andere mogelijkheden ook bekijken. Maar ja het budget zal daar een grote rol in spelen,ze werken toch ook met een vrij beperkt budget.

kris28 14-06-2006 19:31

Quote:

Originally Posted by Pinzie

Enig besef wat voor werk en tijd er in de opbouw van een nieuwe wagen gaat ??
om nog niet te spreken over de kosten
In drie weken tijd is dat onmogelijk , trouwens alles is weg ook de elektronica van de wagen
en deze waren de enige die ze hadden

Ze zullen wel kijken wat Audi Duitsland nog op stal heeft

smiley 14-06-2006 19:32

Quote:

Originally Posted by kris28
Ze zullen wel kijken wat Audi Duitsland nog op stal heeft

een a4 dtm met daar een v6 in :+

JPMontoya 14-06-2006 20:11

Quote:

On le craignait, c'est à présent certain, l'équipe de Franz Dubois ne sera pas en mesure de remonter une Audi A4 Silhouette en vue de la prochaine manche BTCS, programmée en lever de rideau des 25 Heures VW Fun Cup. Totalement détruite par un incendie samedi dernier lors du warm-up des 12 Heures, la voiture pourrait faire sa réapparition en fin de championnat, dans le meilleur des cas. Souhaitons en tous cas que Jean-François Hemroulle et Tim Verbergt retrouvent rapidement un bolide performant, afin de poursuivre leur aventure dans les Belgian Touring Car Series...
Bron Turbo Magazine

Thomaske 14-06-2006 21:31

Kan iemand een beetje vertalen.

Wat ik eruit kan opmaken , wat wel fout zal zijn maarja, is dat ze dit seizoen nog zullen rijden.

Mvg...

Belle 14-06-2006 21:39

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Kan iemand een beetje vertalen.

Wat ik eruit kan opmaken , wat wel fout zal zijn maarja, is dat ze dit seizoen nog zullen rijden.

Mvg...

Zal een korte vertaling geven:

Ze zijn niet in staat om een nieuwe A4 Silhouette op te bouwen tegen de 25 uren VW, maar de wagen kan terug z'n opwachting maken tegen het eind van het kampioenschap. Maar dat is wel in het beste geval. Ze willen wel de volgende races verderzetten en zijn daarom op zoek naar een andere wagen.

marcel 14-06-2006 21:40

We dachten het al, en nu is het zeker, het team van Franz Dubois zal er niet in slagen om een nieuwe Audi A4 te bekomen voor de volgende BTCS-manche, gepland in het voorprogramma van de 25h VW Funcup. Volledig vernield door een brand tijdens de warmup voor de 12h op zaterdag, zou de wagen in het beste geval zijn rentree kunnen maken op het einde van het kampioenschap. We hopen in ieder geval dat Jean-Francois Hemroulle en Tim Verbergt snel een performante wagen zullen vinden, zodat ze hun avontuur in de Belgian Touring Car Series kunnen verderzetten

alstublieft

Thomaske 14-06-2006 21:44

Thanks Belle en Marcel!

Mvg...

All times are GMT +2. The time now is 05:47.