![]() |
Albers krijgt de oren gewassen van McLaren rookie Hamilton. Sutil gaat Albers zoek rijden volgens de woorden van Hamilton.
Quote:
|
Quote:
Benieuwd welke uitspraken we mogen vernemen tijdens de presentatie van Spyker door de andere teamleden. |
En nog wat updates uit het Spyker kamp
Quote:
Spyker zal pas op 6 februari voor het eerst rijden met de 2007 Wagen... 1 maand voor de start van het seizoen.............niet zo best |
http://images.f1racing.net/large/67199.jpg
En blijkbaar ook al geen geld meer om een deftige broek aan hun gat te kopen! |
Quote:
en wat gaat er op die medions draaien? Quote:
|
Iemand de livery bekeken van de Spyker? Mooi of lelijk............dat doet niet ter zake. Die pijlen op de side-pods geven aan dat er nog geen grote vis aan de haak is geslagen. Dat lees je dan weer niet.........
Ze geven in ieder geval aan dat we in 2007 niet al te veel hoeven te verwachten. Ja, dat wist de kritische F1-volger al maanden ;) Toch weer een gevalletje grootspraak? Quote:
Punten pakken in 2007? De uitspraken van Gascoyne lijken me duidelijk ;) |
Quote:
Ik ben het met je eens dat Spyker zo gauw geen races zal winnen, maar een middenmoter moet het wel kunnen zijn denk ik. |
Spyker is nu bezig met een groot mediaoffensief om te proberen meer peperdure wagentjes aan de man te brengen, als dit niet meer rendabel blijkt kun je er donder op zeggen dat men de stekker uit dit F1-project trekt.
Ik verwacht van Spyker dus eigenlijk helemaal niks op sportief gebied, als ze mij in de toekomst zwaar het ongelijk geven door dus op sportief gebied wél te presteren en podiums/punten te pakken zal ik toegeven dat ik fout zat, tot die tijd zal ik heel sceptisch tegenover het F1-avontuur van Spyker staan. |
Tijden van vandaag...
17. Davidson Super Aguri-Honda (B) 1:23.969 97 18. Albers Spyker-Ferrari (B) 1:24.425 108 Ziet er niet te best uit voor Spyker... |
Quote:
Testen zeggen niet alles maar dat de eerste signalen niet best zijn ziet een blinde nog ;) |
Williams geen pacesetter in 2007? Persoonlijk denk ik dat ze het nog best goed zullen doen. Niet enkel BMW was deze winter top, ook Williams liet zien dat het FW29-pakket goed in elkaar zit. En die naadloze versnellingsbak... ik verwacht dat Williams daar een klein voordeel uit kan halen. Ik zal niet zeggen dat Williams plots voor de overwinningen meedoet, maar enkele podiumplaatsen zouden moeten lukken. En neen, als mijn voorspelling niet uitkomt, dan ga ik niet nog een tweede maal in adamskostuum over Circuit Zolder lopen ;)
|
Quote:
|
Ferrari, BMW en Renault hebben inderdaad ook de seamless shift gear box, maar we mogen niet vergeten dat Williams op dat vlak een beetje voorsprong heeft. Tegen volgend jaar zullen alle teams wel een dergelijke versnellingsbak hebben.
|
Sutil op een halve seconde van Rosberg bij de laatste test...
|
Toch vooruitgang te zien. En de tijd ligt ook niet ver af van de tijden die eerder in Valencia werden gereden.
|
All times are GMT +2. The time now is 19:24. |