De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA-GT 2007, R3 - Bucharest (18-19-20 mei) (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15402)

JPMontoya 19-05-2007 08:37

Livestream vanuit Boekarest

http://www.renaudkuppens.be/2006/new...bucharest.html

JorritVD 19-05-2007 10:27

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 210441)
Het verwachte beeld in de 1ste vrije trainingen...

De GT2's vooraan - 2de plek voor Marc Lieb op de Felbermayr Porsche. De grote GT1's zijn duidelijk in het nadeel op dit circuit.

Longin/Kumpen pas 13de terwijl Leinders/Kuppens sterk 18de zijn.

Echt leuk om is de echte rijderskwaliteiten naar boven zien te komen.

zeer vreemde vrije training. de meesten hebben toch aardig wat rondjes gereden. misschien moet je heel veel geluk hebben om een vrij rondje te kunnen rijden. en wie weet, misschien was het in het begin of op het eind van de training wel heel of droger toen ze Lieb zijn snelle ronde neerzette.

Mr.Dallara 19-05-2007 10:34

FP 1 was niet meer dan verkennen...
Wie het meeste risico nam was het snelste...

De baan lag klets nat de eerste 30min, daarna kwam er een drogere lijn, ernaast was klets nat en veel vuil, weinig grip dus...

Uiteraard ben je men een dikke GT1 weinig hier in de nauwe straten :rolleyes:
Zelfs als er een droger practice komt vandaag gaan de GT2's met snelle piloten goed vooraan blijven denk ik...

Het zou doenbaar zijn om hier en daar een inhaal maneuver te doen, al is dat met bvb een Vertigo net iets makelijker dan met een Lambo... (er kunnen op bepaalde plaatsen geen 3 wagens tussen de 2 muren...)

De eerste race vh weekend start zodadelijk, met de Britse F3... Ik ben benieuwd hoe de eerste ronde gaat verlopen...

Er is vertraging in de timing door heel wat brokken in de GT3 kwali die net gereden...

JorritVD 19-05-2007 12:30

FP2 van de FiaGT is bezig. nog ongeveer 30 min te gaan en volgens mij voor het eerst ditjaar dat we de Playteam MC12's vooraan zien. nr 11 op de eerste plaats en de 12 op de vierde plaats. de nr 2 Vitaphone MC12 op de tweede plaats gevolg door de Carsport Holland Vette. PK staat op de 5de plaats. Gevolg door Mucke en Kox op hun Lambo's van Reiter/All-Inkl en daana de Jet Alliance Astons met Wendlinger en Lechner.
De eerste GT2 is op een 10 plaats. Dat is de 53 F430 van Edil Chris.
De eerste CC is te vinden op een 12de plaats. Dat is de F575 van Kessel racing.

JPMontoya 19-05-2007 12:38

[QUOTE=JPMontoya;210442]Livestream vanuit Boekarest

edit: niet langer beschikbaar

Bling 19-05-2007 14:34

Wat een rare race was dat :confused:

Twintig minuten safety car na de start, dan loopt er een hond op het circuit, dan begint het te regenen, met nog 10 minuten te gaan crashen twee DBRS9: eerst geven ze rode vlag om daarna SC borden boven te halen, om uiteindelijk drie minuten voor het einde de race af te blazen...

PS: Ik schrijf zo achter elkaar omdat het echt zo overkwam

JorritVD 19-05-2007 15:24

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 210457)

Twintig minuten safety car na de start, dan loopt er een hond op het circuit, dan begint het te regenen, met nog 10 minuten te gaan crashen twee DBRS9: eerst geven ze rode vlag om daarna SC borden boven te halen, om uiteindelijk drie minuten voor het einde de race af te blazen...

Ik heb al eens gezien dat een haas voor een oude DTM auto kwam. Een raceauto krijgt dan aardig wat schade omdat de body meestal van polyester is en makkelijk breekt. Maar idd het ziet er een beetje rommelig daar uit.

tuneboy 19-05-2007 15:46

waar hebben jullie de race dan gevolgt, zoek al ganse middag naar live stream, live timing niets te vinden, mss kunnen jullie me nog helpen want kwalificatie begint zo!

marcel 19-05-2007 15:54

de livestream werkt nu toch bij mij
ik versta wel niks, mijn Roemeens is enigszins beperkt

tuneboy 19-05-2007 16:05

ja nu doet ie het:) wat een taal :p maar het geluid van de autos is al meer dan genoeg

tuneboy 19-05-2007 16:34

1) Pier Guidi - Maserati MC 12 GT (12)

2) Bertolini - Maserati MC 12 GT (11)

3) Montanari - Maserati MC 12 GT (2)

4) Lichtner - Aston Martin DBR9 (36)

5) Kumpen - Corvette C5R (4)

De Maserati overheerst op dit stratencircuit duidelijk beter dan de rest....
Toch knappe ronde van kumpen, of was het Login, kon het even niet goed volgen...?

JorritVD 19-05-2007 16:46

Quote:

Originally Posted by tuneboy (Post 210464)
De Maserati overheerst op dit stratencircuit duidelijk beter dan de rest....
Toch knappe ronde van kumpen, of was het Login, kon het even niet goed volgen...?

Denk toch eerder Kumpen die de sneller ronde zet in de Kwali. Beetje tegevallend van Carsport Holland.

Mr.Dallara 19-05-2007 17:19

Pilleri heeft de ideaale band gehad voor deze kwali sessie, vandaar dat de top 3 Pirreli MC12's zijn...

Kumpen heeft de kwali gereden, hij heeft dus de 5e tijd gerealiseerd. Het was écht de limiet van de C5R!

Mr.Dallara 19-05-2007 17:44

Quote:

Originally Posted by Bling (Post 210457)

GT3 race1:

Mss kunnen deze fotos veel verklaren...

http://www.renaudkuppens.be/albums/a...AADSC_0026.jpg

http://www.renaudkuppens.be/albums/a...AADSC_0030.jpg

De camera man z'n toren lag bijna plat...

(er zijn al enkele bochten waar geen mens is toegelaten, morgen zullen het nog meer zijn... Ik heb me nog nooit zo onveilig gevoelt achter een "muur" of rail op een circuit...)

Mr.Dallara 19-05-2007 17:50

Er is weer een foto update!

eerst restaurantje doen en ff douchen, dan zet ik strak nog wat foto's er bij... ;)

(url? klik hier onder...)

All times are GMT +2. The time now is 10:29.