![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik vanmiddag een schitterende race gezien heb.
|
Inderdaad. Het leek zelfs niet of p1 en p2 op een rondje reden, want ze waren constant aan het racen tegen elkaar. Mooi om te zien!
|
Ik had zelfs niet door dat er een ronde tussen zat, zo "op het scherp van de snede" strijden, knap voor de toeschouwers.
|
Was echt grappig. zit een ronde tussen de 2 eerste, maar tijdens de code zestig rijden te bumper aan bumper om de andere toch maar voor te kunnen zijn:D Echt racen:applaus:
JAmmer van de pomp die stukgelopen is op de alfa. Hierdoor stilgevallen en even moeten binnenkomen om de andere aan te sluiten. Voor de rest weer een zeer fijn weekend en fijne race in zolder. :champagne: |
De alfa was in de Villeneuve stilgevallen, en net op hetzelfde moment zette de porsche van albert motorsport zich ook aan de kant(ik geloof met een kapotte koppeling)
|
Leuke koers gezien. ben erg onder de indruk van de code 60. Ziet er wel beetje raar uit dat traag rondtuffen, zeker als er eentje dat op zijn dooie eentje doet. Heb echter wel geen programma's gevonden. Iemand meer geluk?
|
Quote:
Code 60 is eigenlijk wel goed gevonden. Toen de porsche crashten in de eerste linkse moest een marchall 2 maal springen voor zen leven. Zit heel de pitmuur teken te doen van uit te kijken enz zag deze man in de bmw het niet. KAn gebeuren idd maar dan is code 60 wel een goede oplossing. Grappig en raar om te zien idd. Zeker als die porsche bij code 60 dan zo kort op elkaar rijden.:eek: Heel het veld van klasse 4 reed achter elkaar:eek: bij de 2de code 60 ( toen de ultima uitviel) |
Quote:
|
Idd die heb ik ook. Alleen belgian gt en BTCS staat daarin.
Staat zelfs overal Vas endurance. Waarom VAS? |
Omdat er achteraan het boekje mooi "MICHELIN" staat ;)
|
Programmaboekjes werden inderdaad door de meisjes van Dunlop uitgedeeld, en lagen in de OTO Bar. Als jullie morgen toch naar de race gaan, ze staan in de OTO bar achter de toog dus vraag er even naar.
Wat betreft het feit dat wij niet in het programmaboek van de Belgian Race Kick Off staan is omdat wij verkozen van ons eigen programmaboekje te maken. De reden? Zo kunnen we meer verschillende piloten in beeld brengen en contractueel mag er van Dunlop geen concurerend merk instaan dus.... Voor de rest was het te downloaden en werden ze volgens mij al beter verdeeld dan de eerste race. |
Quote:
|
Vond het wel raar dat de code 60 vrij laat kwam na de crash. de wagens waren zelfs al van de baan verwijderd. en het zag er inderdaad hee lgevaarlijk uit voor de marshalls.
|
We hebben een leuk weekend gehad:
- gratis kaarten (thx Mark) - zaterdag een heel sportieve en leuke race:gas: :applaus: :champagne: - zaterdag knappe pitspoezen gezien, ook al was het publiek niet zo veelvoudig komen opdagen :frusty: - zondag toch weer leuke races gezien - weer paar bekenden gezien - ook weer paar knappe pitspoezen gezien Conclusie: Voor herhaling vatbaar, en liefst vaker int seizoen :applaus: Toch een opmerking: Hele weekend geen drankgelegenheid aan de paddock van de DSMEC. Best jammer als je er wel een frietje of hamburger wilt kopen, dat je moet wandelen tot stuk verder in de paddock daarvoor... |
All times are GMT +2. The time now is 02:08. |