![]() |
Wat eeseizoens finale:worship: heel de race leek het maar een saai slot te worden, tot dat ineens Vettel besloot het wat spannender te maken. Ik moet zeggen dat ik als ferrari fan blij was, maar ik had al even goed door dat glock geen kans zou maken op de steeds natter wordende baan met zen droogweer bandjes.
Maar dat het op de laatstelijn moest gebeuren :crazy: Verder was het maar een behoorlijke zwakke race van hamilton, en ik dacht dat hij bedoelde met op safe rijden een 3de of 4de plaats bedoelde :eek: in iedergeval mogen we toch niet klagen van wat we dit jaar hebbe gezien, oke de kampioen heeft misschien niet zoveel punten, maar de spanning heeft er toch goed ingezeten dit jaar :worship: ik zou zeggen op naar 2009 :champagne: Te hopen dat Vettel volgend jaar over nog beter matriaal beschikt :gas: |
Maar het enige wat ik gewoon niet begrijp is waarom Kubica zich komt moeien met het duel tussen Hamilton en Vettel.
Door de move van Kubica leek alles in 't water te vallen voor Hamilton... Mvg |
Quote:
Heerlijk einde van een absurd seizoen, het mooiste is dat de regie van de FIA niet gelukt is :) |
De mannen van Radio Le Mans hebben afgelopen zondag de race bekeken en becommentarieerd vanuit de huiskamer van John "Mr Radio Le Mans" Hindhaugh:
http://audio.mpix.org.uk/specials/f1_brazil.mp3 |
they weren't giving commentary, but comment ;)
|
Quote:
:p |
All times are GMT +2. The time now is 00:43. |