De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   De Paddock Modelbouw goes: On The Road, Jabbeke - 13 & 14 maart 2010 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19539)

Luigi 14-03-2010 20:35

Ik ben vandaag ook afgezakt naar Jabbeke (ik moest nog iets gaan ophalen). Het was mijn eerste real-time ontmoeting met verschillende Paddock-leden (Guy, Guido, Gert en Tim). Als vuurdoop werd ik in een amusante diorama-discussie geworpen. Ik stelde het zeer op prijs dat ik ook mijn mening mocht geven wetende dat die mannen en ik elkaar een kwartiertje kenden :-) . Het was weliswaar een korte ontmoeting maar ik vond het zeer aangenaam.

Guido 14-03-2010 23:42

Bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft bij het mogelijk maken van alweer de goed met modellen gevulde De Paddock tafels. Ook bedankt aan iedereen die actief heeft zitten bouwen op onze stand, bedankt ook aan de organisatie voor alweer een prima ontvangst en ook bedankt aan iedereen die eens goeiedag is komen zeggen, ook die mensen die ik niet bij naam ken - excuus daarvoor :o - het was weeral een fijn en vooral inspirerend weekend.

Eigenlijk is "On the Road" het ideale evenement om de "Modeling Winter Blues" van je af te schudden. Ik heb al enkele jaren gemerkt bij mezelf dat ik steeds met wat blues in de benen naar ginder ga, maar telkens weer goed opgeladen en vol inspiratie weer naar huis kachel.

De modellekes gaan weeral "ne gang gaan" zie. :)

Nogmaals bedankt en tot binnenkort bij een volgende gelegenheid!

Nismo 15-03-2010 02:09

Quote:

Originally Posted by Loixrallyfan (Post 256833)
Heb een zeer mooie dag gehad gisteren en veel moois gezien, daar in Jabbeke.
Is voor herhaling vatbaar. Met dank aan de club voor de koffiekoeken en het amusement.
En een speciale merci aan Johny voor de zorg voor mijn modellen.;)

Dat is graag gedaan. ;)

En je zult er gene spijt van hebben dat je alsnog je modellen hebt ingeschreven in de wedstrijd, want je hebt een verdiende 3de plaats uit de brand gesleept met je BMW. :applaus:

Trouwens heel het podium in de categorie "Rally" werd ingepalmd door De Paddock. :applaus: :champagne:

Loixrallyfan 15-03-2010 15:42

Quote:

Originally Posted by Nismo (Post 256856)
Dat is graag gedaan. ;)

En je zult er gene spijt van hebben dat je alsnog je modellen hebt ingeschreven in de wedstrijd, want je hebt een verdiende 3de plaats uit de brand gesleept met je BMW. :applaus:

Trouwens heel het podium in de categorie "Rally" werd ingepalmd door De Paddock. :applaus: :champagne:

Amai, dat had ik nu niet verwacht, euhhh.... ben der wel heel content mee:)
Een leuke extra na het vele werk.
En tevens ook ene proficiat aan plaats 1 en 2:applaus::applaus:, alleen weet ik niet wie dat zijn.

TvD 15-03-2010 15:58

Quote:

Originally Posted by Loixrallyfan (Post 256861)
En tevens ook ene proficiat aan plaats 1 en 2:applaus::applaus:, alleen weet ik niet wie dat zijn.

2e was de Porsche van Guy, en ondergetekende was 1e met de Impreze P2000 :champagne:

Doc 15-03-2010 18:04

Jabbeke is weer achter de rug. Jammer. Het is in mijn ogen de leukste beurs van het jaar. Super gezellig, een ontspannen sfeer, en lekker bijkletsen met onze vrienden uit de vlaanders.
Dit jaar was ik er voor de eerste keer 2 dagen bij. En ik moet zeggen, ze waren alle 2 veel te snel om. De zaterdag ben ik vooral op zoek geweest naar materiaal en kits. Enkele kits gevonden die ik nog nodig had voor toekomstige builds dus men dag was geslaagd.
De zondag was er voor het gezellig samenzijn met ons clubje. Vooral veel lol maken, lekkere frietjes eten(zaterdag ook trouwens:p) en veel bijkletsen met iedereen die ik niet zo gek veel zie op een jaar.
Zondag heb ik ook 3 demo`s gekregen. De eerste was heel indrukwekkend, nl Gert die me ging leren hoe ik om stof op een rallywagen moest aanbrengen. Hier ga ik me zeker verder in verdiepen, en heb zelf al een ideetje of 2.

@ Gert : lees deze keer je pb eens even door

De tweede demo was Guy die me heeft gewezen hoe ik schakelaars op men dashbord moet aanbrengen. Opmerkelijk hoe gemakkelijk dat is als je weet hoe je het moet doen. Ga de rest deze week zelf doen dus vrijdag zien jullie
het resultaat.

De derde demo was een onverwachte nl eentje van Guido. Eigenlijk was het meer een cursus die de hele namiddag duurde en die luidde : Hoe plaatst men een nieuwe raamstijl. :+
En dan zeggen dat het een hobby is die ontspannend moet werken.:D:D
Maar de aanhouder wint en tegen dat de dag om was, was de raamlijst geplaatst.:applaus::applaus:

Special thanks nog aan Nismo die, daar men wagen een beetje aan de kleine kant is, alle 2 de dagen heeft gereden.

En vorig jaar was ik er 1 dag, dit jaar 2, volgend jaar neem ik het aanbod dat ik van enkelen gehad heb met veel plezier aan en ga ik ook blijven overnachten.

tot vrijdag allemaal

Loixrallyfan 15-03-2010 18:12

Quote:

Originally Posted by Doc (Post 256866)
En vorig jaar was ik er 1 dag, dit jaar 2, volgend jaar neem ik het aanbod dat ik van enkelen gehad heb met veel plezier aan en ga ik ook blijven overnachten.

tot vrijdag allemaal

Ik ben net hetzelfde van plan, zie. Wil hier ook nietsmeer van missen.

Nismo 16-03-2010 01:21

Quote:

Originally Posted by Monogram (Post 256838)
Kon er spijtig genoeg niet bij zijn in Jabeke, maar wie is die man eigenlijk?
Ik zie hem meestal op IPMS style modelbouwmeetings zoals verleden zaterdag in Hoboken en hij heeft altijd een hoop bouwdozen bij.

Luc

http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1268519716

Monogram, hier een antwoord op je vraag wie deze man is.

Luc Sturm uit Tienen, ook wel eens "Sturmtiger" genoemd. Deze handelaar die vooral diverse beurzen aandoet heeft in Tienen ook een magazijn dat 2x per week open is.
Meer info vind je HIER

Nismo 16-03-2010 01:29

Quote:

Originally Posted by Doc (Post 256866)
..................................

Special thanks nog aan Nismo die, daar men wagen een beetje aan de kleine kant is, alle 2 de dagen heeft gereden.

tot vrijdag allemaal

Allé maatje, je gaat me toch niet alleen op en af laten rijden hé. Ik beloof het u dat ik niet meer via Antwerpen ga rijden :p, maar via Brussel kan ook al eens tegenvallen.

En wat uwe wagen betreft, goed water blijven geven en substral, ooit zal hij wel eens groeien. :saythat:

Zég Doc, je bent de voornaamste demo nog vergeten te vermelden; nml entertainen, zoals Samson en Gertjeeeeeeeeeee,........

Awel mannen, ook ik heb me geamuseerd, en niet een klein beetje. En het op en af rijden, tja dat nemen we er wel bij, zeker als Jr ook een dagje mee wil gaan.

Ik ben mijn foto's een beetje aan het ordenen en eens dat achter de rug is zal ik wel een aparte foto-thread openen zodat jullie nog eens allemaal kunnen nagenieten. ;)

Monogram 16-03-2010 20:06

Quote:

Originally Posted by Nismo (Post 256901)
http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1268519716

Monogram, hier een antwoord op je vraag wie deze man is.

Luc Sturm uit Tienen, ook wel eens "Sturmtiger" genoemd. Deze handelaar die vooral diverse beurzen aandoet heeft in Tienen ook een magazijn dat 2x per week open is.
Meer info vind je HIER

thanks voor de info!

Loeten 17-03-2010 20:39

1 Attachment(s)
Even nog een aanvulling van mijnen kant...

Eerst en vooral heb ik genoten van de tweedaagse, ook al was ik voornamelijk op zaterdag van de partij (en op tijd, maar zonder badjas :+ Daarmee ook geen cake gekregen - maar dat lust ik toch niet :p

Zoals op eerdere foto's te zien, heb ik me even bezig gehouden met actief bouwen. Ik "moest" immers kunnen bewijzen dat ik daar op een nuttige manier aanwezig was... Maar een foto was niet voldoende, vandaar de "controle" op zondag :+

Dank voor de lekkere chocoladekoek, voor de ontvangst, het gezellig samenzijn, de vele verhalen, de tips en tricks, ... Teveel om op te noemen.

Als afsluiter nog een sfeerfoto van 's morgensvroeg, als bewijs dat een modelbouwer een allrounder moet zijn en niet enkele autootjes ineenknutselt.

(klik op de foto want extra groot formaat)

Guido 17-03-2010 22:58

Schitterende foto!!

All times are GMT +2. The time now is 16:19.