![]() |
Mannekes, Mannekes ...
Ik zie het al, ik zal daar 's nachts een oogje in het zeil moeten houden. Maar als da goed daat aflopen is natuurlijk ook een andere vraag, want ik heb vernomen dat mijn madam daar ook vertrekt na de race en dat ik daar dus als "weduwnaar" achterblijf... Moet zondagvoormiddag rond 10.00u er wel terug fris uitzien, want dan komt ze terug (naar het schijnt...) |
Om even de violen op elkaar af te stemmen : de mobilhome zit dus vol eh mannen.
Slapers : Sennake, Werner, Pascal, Ann (madam Pascal), Robin (zoontje Pascal), Driesco en Marshal. Voor Vicky schuift den ene of den andere wel een beetje op eh :-) (maar het was nog niet zeker of ze afkwam). Tip : breng een slaapzak en een kussen mee, want beddegoed zal er op dat moment nog niet in zitten. |
Quote:
|
lap die mannen gaan daar lol maken en ik kan na de koers terug om mij in boekhouden te verdiepen :(
|
Gasten, kan ik nog iets meebrengen om jullie van dienst te zijn. Buiten mijn goed humeur uiteraard.
|
euh... da ik het nie weet sennake, ge moet haar morgen maar eens bellen...ge weet, da is iets wat ge met haar moet regelen hé...
wat da ander probleem betreft : "Voor Vicky schuift den ene of den andere wel een beetje op eh :-) " AD Sport is een gastvrij team zulle ... |
Dat was toch zo afgesproken in de Spork... En ik heb danni zo al doorgebriefd... Zeg nu niet dat heel mijn organisatie in het water valt eh...
|
Quote:
|
Zeg heren waar staat die camper van jullie?
Dat ik daar eens even langs kom. CKJ Distrispeed |
Waarschijnlijk op parking Ster.
|
Sennake, ik merk plotseling een enorm groot probleem :
ge moet stoppen met posten jongen...als ge zo doorgaat dan gaat ge volgens de gegevens in de linker kolom de leeftijd van uw tanden gaan overschrijden... PS : uw hp staat staat gloeiend rood...rode vlag... |
Quote:
Ik weet nog altijd niet of ik zal afkomen... |
Spreken we nog iets af, van hoe laat en waar??!!
CKJ |
|
tipje....misschien op de marshals-camping bij achter Les Combes en Rivage? als plaats van de paddockmobiel?
Enige faciliteiten zijn aanwezig zoals douche enzo........ |
All times are GMT +2. The time now is 15:19. |