![]() |
Op 't forum van kartgrid heb ik iets gelezen van dat de wedstrijd zou doorgaan in Aalst (Moorsel)...
|
Ik zal het op dit forum ook nog maar eens zeggen.
Ik had den donderdag op de MAK avond gehoord dat we zouden gaan karten in Aalst (Moorsel). Stipey (of iemand anders), kunt ge dat bevestigen? |
Yes yes, naar mijn oude vaste stek. Da was nu eens de karting waar ik mijn eerste stappen gezet heb se. Jullie zullen opkijken van het leuke circuit.
Ook leuk om even aan te halen, Aalst is een leuke stad om daarna een pintje te gaan pakken. |
Na contact met de organiserende renstal, werd mij gisteren bevestigd dat MOORSEL (AALST) inderdaad de plaats zal zijn waar volgende zaterdag alles doorgaat. Verdere info zou volgen per mail heeft men mij gezegd, dus iedereen zijn mailbox in de gaten houden
|
Quote:
|
is er iemand die gaat karten die ook naar de truck super prix komt op zaterdag ?
|
Zaterdag niet (verjaardags-bbq) maar zondag wel.
|
mja tis dat er iets moet worden afgegeven aan een karter.
|
kzou zeggen, ik pak het mee vanuit turnhout (kzit daar toch iedere dag) maar ik kan zelf niet dus ...
|
Officiele mededeling
MAK karting 14/9 in Aalst. Aanwezig ten laatste om 18.15 uur. Race start om 19.00 uur. Serge gaat de regelmatige deelnemers nog opbellen aangezien zijn internet verbinding niet werkt. Planneke: http://www.indoorkartingaalst.be/route_3.gif Tot dan. |
Oh ja, de website vind je hier: http://www.indoorkartingaalst.be/
|
Hoe moeten we dan precies inschrijven?
Maarten, Manfred rijdt toch niet mee met jullie in Silverstone? Dan kan ik hem is opbellen om te horen of hij nog is met mij mee wilt rijden. Ik heb per slot van rekening toch een 2e of 3e plaats int kampioenschap te verdedigen hier. Of gaat hij zelf rijden met zijn zoon? Hopelijk kan hij, anders moet ik nog op zoek naar een vervanger. Doe het daar goe in Silverstone! en btw hoe was wis de maandag?! Greetzzz |
wij doen toch mee dus... schitterend uur trouwens :rolleyes:
|
Tja aan dat uur kan ik ook niks doen he. ;)
|
Quote:
nee manfred rijdt niet meer mee met ons dit seizoen, de studenten zijn immers examenvrij voor toch wel een aantal maanden en dan moet er al veel gebeuren om ons niet mee te krijgen. ge kunt het dus aan manfred vragen, en als die wilt meedoen met zijn vrouw dan kunt ge het aan zijn zoon vragen, als hij meedoet met zijn zoon dan kunt ge het aan zijn co voor dakar, hilde gijsbrechts vragen. via manfred moet dat te organiseren zijn. evt eens bij de flitser horen in het slechtste geval :D graptje hé didier, maar hij is dus ook een mogelijkheid. ge zult hem de week daarna alleszins zien op inkart! |
All times are GMT +2. The time now is 20:29. |