![]() |
In "De Pits" had ik ook een nick, de anciens zullen dat nog wel weten, maar bij de overgang naar een "volwassen" forum zoals de Paddock vond ik het moment gekomen om mij te outen :D dus gebruik ik gewoon mijn voornaam, en verrassend genoeg blijkt er geen tweede Paddocker te zijn met dezelfde voornaam.
jan |
Quote:
|
Quote:
nu geefde wel de pap in de mond, nu weten ze da tsjolder wil zeggen intelligente en sexy mensen kuch niet dus:p tsjolder is gewoon een tsjolderke:) |
Die van mij is gewoon ontstaan doordat ik echt graag kart en ik toen nog te jong was om met den auto te gaan koersen en ik ben van het mannelijke geslacht dus......
Maar omdat boy niet zo goed klonk heb ik maar boyke genomen dus zie hier mijnen nick-----> kartboyke :D |
idd, ik vind bv dat 'raceboy' ook niet klinkt :D
raceboyke daarentegen, hoohoo :D j/k ;) |
Quote:
|
euhm mijnen echte naam is Ann, en aangezien ikke nie zo een hele grote ben noemt iedereen mij Anneke.
That's why... |
Rrubinio hoeft eigenlijk ook niet zo veel uitleg zeker.
R = Ronald rubinio = Rubens Barrichello (Rubinho) En speciaal voor TIBO "in kleur". Kwestie van het duidelijk te maken hé, moest er toch nog een probleem zijn dan stuur ik wel een tekeningske per e-mail. ;) :) :) :D |
;)
Had ik natuurlijk direct gezien Robert. |
laurent, ooit gekregen van ne maat, die in mij ne Laurent zag. Tijdens een optreden heeft hij mij zo op t podium geroepen...
Sindsdien Laurent (en overal zo gekend, als er autos aan te pas komen) |
CKJ moet wel iedereen bekent in de oren klinken Calvin Klein Jeans.
Mijn zoon heet Calvin Klein, vandaar deze afkorting. CKJ Distrispeed O ja, Distrispeed is de naam van de organisatie die posters en flyers verspreidt voor race-evenementen op Zolder, Spa-Francorchamps, TT-Assen en Zandvoort. Wij verspreiden in Limburg NL. Dit alles op vrijwillige basis, uit liefde voor de autosport. |
speesman -> spaceman = de poster die hier boven mijne bureau hangt. Op die bureau staat mijn computer en ge hebt ne computer nodig om op internet te geraken.
Vandaar dus speesman ... |
Omdat er ondertussen heel wat nieuwelingen bijgekomen zijn heb ik nog eens een oude boven gehaald. Misschien kunnen deze "rookies" hun nick eens verklaren ....
C U |
kulgan is personage uit een boek van Raymond E. Feist.
|
Sledge komt van vroeger, toen ik een manneke van ongeveer 5 jaar was. Ik droeg dan steeds pantoffels, ook om bij vrienden te gaan. Schoenen waren aan mij niet besteed :p
Anyway, op een dag noemde de oudere broer van een vriend van me opeens sledge. Dit komt van "slesj", wat dialect is voor pantoffel hier. En zo kende iedereen me hier :D De schrijfwijze komt trouwens van onderstaande reeks: http://fp.culttv.plus.com/ukculttv/logos/sledge.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 12:51. |