![]() |
No prob. Je belt maar, ik neem mijnen boel en ik spring in mijnen auto. Binnen de 30 minuten ben ik daar. Ben zo een lastig vertegenwoordigerken met een TDi ken die iedereen van de baan haalt he, en dan op de afritten nie door de bocht kan :)
|
OK, perfect, ik begin morgen aan de planning te werken en dan zorg ik ervoor dat ik je kan inlichten omtrent de uren dat we jou zouden nodig hebben, op die manier kan je tenminste zelf nog iets plannen en zijn wij zeker dat je vrij bent op dat moment ;) Alvast bedankt!
|
Driesco, ben jij een vroege vogel?
Zondagmorgen van 6u tot 7u heb ik nog een piloot te kort en van 8u tot 9u. Een uurtje rust dus. Zou dat lukken? |
Sterven dus, maar da zou moeten lukken. Toevallig geen liefhebber in de zaal om da aan mijn lieve Inge te komen uitleggen.
Leg da maar ies uit dat ge om 05.00 vertrekt om te gaan karten. Ze zal da zeker geloven haar kennende. Nu vreet rap naar de MAK vergadering IK ZAL ER ZIJN, ZOALS ALTIJD DUS |
Ik doe mijn best om nog een invaller te vinden zodat je misschien toch niet ZO vroeg uit je bed moet.
In ieder geval... Bedankt! ;) Ik hou je hier wel verder op de hoogte, ik hoop de definitieve planning morgenavond bekend te kunnen maken. |
Definitieve planning:
14u - 15u: Marc Smits 15u - 16u: Jan Doré 16u - 17u: Stéphane Smits of Christophe Ragonic 17u - 18u: Marc Smits 18u - 19u: Jan Dorré 19u - 20u: Christophe Ragonic of Stéphane Smits 20u - 21u: Bruno Cabooter 21u - 22u: Arian Van Der Meij 22u - 23u: Didier Hulders 23u - 24u: Bruno Cabooter 24u - 01u: Geert Van Der Heyden 01u - 02u: Steven Moulaert 02u - 03u: Didier Hulders 03u - 04u: Dimitri Kokken 04u - 05u: Steven Moulaert 05u - 06u: Didier Hulders 06u - 07u: Steven Moulaert 07u - 08u: Didier Hulders 08u - 09u: Dries Heyman 09u - 10u: Geert Van Der Heyden 10u - 11u: Steven Moulaert 11u - 12u: Dries Heyman 12u - 13u: Geert Van Der Heyden 13u - 14u: Didier Hulders Driesco, ik heb het anders kunnen aanpakken zoals je ziet. Ik heb je dus opgeschreven van 8u tot 9u en van 11u tot 12u. Ik hoop dat uw lieve Inge nu voldoende bewijs heeft zodat ze u laat gaan :p |
Da ziet er al beter uit. Ach den Witte rijd ook mee. T'is te hopen dat ie niet te kwaad gaat zijn als hij juist zijn MAK titel is kwijtgespeeld een paar uur daarvoor. :)
|
Witte, tot morgenavond en Driesco, u zie ik zondagmorgen, tot dan!
|
Quote:
Maar enfin, we hebben het maar opgelost door met twee man zo'n 11u te rijden. Gevolg ... kapot vandaag na 48u wakker te zijn geweest. 17 als startnummer en 17e gefinisht, ge moet het maar kunnen :D We hebben ons enorm geamuseerd... en nu kan ik niet meer typen, om nog maar te zwijgen van de moeite die ik moet doen om rechtop te zitten :o ;) |
Sorry maar dit is echt de eerste keer dat ik niet op een afspraak ben. Enkelen van op de MAK kunnen beamen dat ik echt genen mens was. Gedurende de week amper 10 uur geslapen, vrijdagavond mijn ouders hun pensioenfeest gehad en zaterdag half nuchter de kart in bij JPR. Heb trouwens tegen enkele mensen gezegd dat ik niet zou komen maar had je telefoonnummer niet.
Via deze weg mijn excuses dan maar. |
Quote:
|
flitser als jullie maar 17de zijn geëindigd, dan moet het niveau van deze race toch wel ongelooflijk hoog hebben gelegen niet?
|
Quote:
|
Quote:
Als je ziet wat deze mensen gepresteerd hebben dan kan je gerust stellen dat ze zeer goed gereden hebben, 17e in een race met 31 teams van zeer hoog niveau... hoedje af. Als we volgend jaar opnieuw deelnemen zal het alvast niet voor het goeie doel zijn maar voor een plaats in de top tien. Daarvoor zullen we voor een goed uitgebalanceerd team moeten zorgen en niet meer dan zes piloten. Je mag de race alvast niet vergelijken met de opsinjoor kart cup :rolleyes: maarja, welke race kan je daar u met vergelijken :p In ieder geval daar zie je geen bedrijventeams die niet weten wat een kart is, het loopt daar vol met professionele piloten en piloten die les geven. Van vrij hoog niveau dus maar dit jaar was echt de bedoeling om onze medepiloten eens de kans te geven goedkoop te kunnen deelnemen aan een dergelijke prestigieuze race. Om je maar een idee te geven: er reed zelf een team van mindervaliden mee (gas en rem aan het stuur) en je moest al van goede huize zijn om hen bij te houden. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 14:23. |