![]() |
ja heb nog niet echt de kans gekregen om te recupereren!!! ik ga vanavond eens vroeg mijn bedje in heb vandaag mijn 2examens met vlag en wimpel doorstaan, wat een pak van mijn hart is want ik zag dat echt niet zitten om nog maar iets te blokken na zo een weekendje ben bijna 48u dronken geweest of met ne kater rondgelopen maar t kan allemaal gene kwaad;);)
|
Quote:
En wat dat artikel betreft : mooie foto, alleen spijtig van die kwiet in zijn raar groen overalleke... |
Quote:
|
Quote:
|
Dat konijn dat zijn gat heeft verbrand? :D :D :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik had iets gepost op PITSTOP maar dat is weer ne keer zeer serieus en persoonlijk opgenomen.
Zij denken ook dat ik iemand van de BELKARTING ben, en dat is niet zo. He mannen (vrouwen, dieren(piet konijn)) sorry hé, ik heb ene P. B. een bericht gestuurd dat ik voortaan niets meer zal posten op ZIJN forum als misschien een pronostiekje. PS Ik was zelf ook niet aanwezig wegens omstandigheden op jullie Belkarting. Groeten Megane |
Quote:
|
Dit heb ik ook zo geschreven aan Megane.
Het was mijn bedoeling 5 mensen van Pitstop uit te nodigen om de verzuurde sfeer een beetje beter te maken. Peter liet zich van zijn beste kant zien en plaatste mijn bericht. Uiteraard waren er maar 2 dagen meer voor de race en was het moeilijk voor hem om nog enkele piloten naar Sint Niklaas te krijgen. Sinds onze laatste redetwisten op Pitstop post ik zelf niets meer maar volg en lees is bijna alles. Tot mijn grote spijt moest ik eerst vaststellen dat Bart doodleuk een foto ging posten van Danny met hemd van Depaddock en dan de uitval van Megane. In de toekomst heb ik liever dat iedereen in zijn naam spreekt en niet onder de noemer van iemand anders, of iemands anders organisatie. Weken lang heb ik al mijn moed samen moeten rapen om Peter te contacteren en zelfs uit te nodigen. Hijzelf was bezet maar toch ging hij op mijn aanbod in om het op het forum te posten. Ik had de bedoeling om mijn stoute schoenen aan te trekken en Peter uit te nodigen voor een gesprek voor eventuele samenwerking in 2003. Een team van Pitstop TV aan de start zie ik persoonlijk wel zitten en nog steeds organiseer ik en niet de forummers. Deze toch wel zeer domme reacties en mededelingen kunnen onze organisatie enkel maar schade berokkenen. Gelieve dus eerst na te denken vooraleer iets te schrijven. Wil je dan toch ( onterechte ) kritiek geven, maak je dan kenbaar, anders doe ik het wel. De zinnen van Peter zijn duidelijk. Dit was een mooie kans maar ze is verbrand. Vergeet niet dat ik volgend jaar ook uitkom in het nationaal kampioenschap en dat onze sponsors ook graag op tv komen he. Jullie staan daar nooit bij stil maar het weze wel zo. Onze organisatie kost te veel geld om door enkelen kapot te laten maken. No hard feelings maar ik ga me niet elke week verontschuldigen voor zaken waar ik zelf niets mee te maken heb en zelf niets kan aan doen. Punt. |
Ik hoop dat dit weer niet escaleert
|
Dat denk ik niet hoor,alléén komt et weer op Dries zijn hoofd terecht en op de organisatie en ik begrijp Dries volledig!
|
Begrijp Peter dan misschien ook es...zijn reactie was trouwens niet rechtstreeks tegen Driesco, als ik met niet vergis...
Er is zo een spreekwoord dat zegt : "Bezint eer ge begint ", en we zouden da ook zo kunnen zeggen als : denks es eerst efkes na voordat je ergens iets gaat neerpennen, en voor wie het nog niet gesnapt heeft : "wie het schoentje past, trekke het aan" Voor de rest : ik heb mij geamuseerd, ik hoop dat jullie dat ook allemaal gedaan hebben ! |
En zaterdag terug,woehoe :D
|
Dit heb ik op pitstop geschreven aan het adres van Peter (die in mijn ogen net als Driesco hoegenaamd niets verkeerd gezegd of gedaan heeft) :
Beste Peter, Ik denk dat jij er alles aan gedaan hebt om de verzoeningspoging van Driesco zo goed mogelijk te steunen, en dat het deze keer niet de "generaals" zijn die met elkaar in onmin geraakt zijn, maar wel de "soldaten" die zonder het zelf te willen, of te beseffen weer olie op het vuur gegooid hebben. Je kan echter gerust van mij aannemen dat het aanbod niet voortvloeide uit een tekort van piloten of het wegvallen van een team, maar wel degelijk gepland was en werkelijk onder de noemer "vredespijp roken" kan gezet worden. Toevallig zit ik ook weer in de Belkarting-organisatie, alhoewel die strikt genomen NIETS met De Paddock te maken heeft, en ik denk dus dat ik zowel in naam van Belkarting 2002 als uit eigen naam spreek als ik zeg dat we het spijtig zouden vinden als je al op voorhand weigerachtig staat tegenover een eventuele deelname aan Belkarting 2003. Toen we elkaar enkele weken geleden van man tot man gesproken hebben had ik toch de indruk dat er mogelijkheden bestonden tot een degelijk gesprek, en we mogen ons niet laten verleiden tot het hervallen in de eeuwige twistpunten, alleen maar door toedoen van de (misschien wel goedbedoelde maar zeker even ondoordachte uitlatingen) van onze forummers van beide fora. Laat ons met zijn allen ons hoofd koel houden, en geen dingen zeggen of doen waar we later spijt van zouden krijgen, en de zaak binnen afzienbare tijd nog eens herbekijken. Wat denk je? Guy Golsteyn aka Sennake. En aan onze Paddockers zou ik willen vragen om niet nodeloos te blijven doordrammen over gedane zaken of twistpunten, en de vredespogingen niet telkens weer te dwarsbomen. Ik vraag je niet om actief mee te werken aan een vredesproces, maar blijf dan tenminste neutraal. Met dank voor jullie bereidwillige medewerking. |
All times are GMT +2. The time now is 18:09. |