![]() |
Strange. Nog niet betaald en al groen? ;)
|
Quote:
|
LOL. Die stond daar daarstraks nog niet.
Waarschijnlijk zat de oude file nog in mijn cache ofzo. |
Vul de tank maar al van twee kartjes, monteer nieuwe bandjes, span de drijfriem aan en zet een stoelke helemaal naar voor en een ander helemaal naar achter.
:gas: :gas: En vooral.....ALLEMAAL OPZIJ !!!:cool: HERSELT Here we Come ,....:applaus: |
Karting 15/02 Extreme
Ik ga mee karten op 15/02 en stort op 07/02 45 EUR
Jossie |
Vwala se, ook overgeschreven, Sonja heeft me dus weer 45 euro armer gemaakt :gas:
|
Quote:
|
Quote:
Que ?? :confused: |
Ik kom mits vervoer ook , :) storting dit weekend... enkel karting zallet wel worden aangezien ik geen paddock lid ben :)
|
Niet-leden zijn ook welkom op de vergadering hoor... Ze hebben echter GEEN stemrecht... Sorry, dat staat in de statuten...
|
Stemrecht??? Er moet dus over dingen gestemd worden... Met een gewone meerderheid of een gekwalificeerde meerderheid? :p
|
Quote:
Zeg, we stemmen toch electronisch en met echte stemhokjes hé? :p :p |
Ik heb zonet m'n betaling laten uitvoeren. Ik ben wel vergeten m'n lidnr door te geven en m'n nick-name ... Maar aangezien mijn naam en nick-name nie veel verschillen zullen jullie het wel merken, zeker?
Oh ja, ik heb de timing bestudeerd en ik kan pas tegen de karting daar zijn ... Hopelijk is dat niet al te erg. Ik heb de enquete al wel ingevuld. |
Ik kan dus nie afkomen, sorry voor het late afzeggen mannen
|
Mijn betaling word vanavond uitgevoerd door de mama :d
|
All times are GMT +2. The time now is 11:28. |