![]() |
De laatste jaren brengen de grote teams ook maar hun wagens uit begin februari, en begin maart is dan de eerste race. Das dus ook maar een maandje...
|
mja maar pre-season testing gaat een hele maand constant door (enkel pauze in het weekend)
Zo heb je dus snel 5 weken getest. season-testing mag enkel in de week na de GP .... dan blijven er nog slechts 2 weken over voor europa |
Ik hoop dat de wagen even goed presteert als dat hij eruit ziet, want ze zullen het nodig hebben.
|
Quote:
|
Quote:
Ferrari heeft 3 maand nodig gehad om de plooien uit de F2003-GA te krijgen..... Toen was Coulthard constant aan het speculeren over de onbetrouwbaarheid van de Ferrari .... Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg blijkbaar |
Tja, ze moesten maar nie zo lang wachten me hunne wagen.
|
Ok, Nieuwe McLaren in Indianapolis :D Of mogen we dan al spreken van de 'oude' McLaren ? :)
|
Paul Ricard testing session, Thursday 22 May
Juan-Pablo Montoya Williams 1'10"815 (71 laps) David Coulthard McLaren 1'10"815 (120 laps) Kimi Raikkonen McLaren 1'11"435 (93 laps) Marc Gene Williams 1'12"082 (106 laps) Cristiano Da Matta Toyota 1'12"320 (104 laps) Allan McNish Renault 1'12"427 (156 laps) Alexander Wurz McLaren 1'14"620 (10 laps) |
Quote:
|
Is het mijn gedacht,of hangt die voorvleugel wel héél hoog hier?
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_119.jpg |
Quote:
|
Misschien is dat de wagen voor Raikonen die in Stuttgart gaat rijden tegen Ralf S. gewoon op straat.
Op dat traject liggen er misschien verkeersdrempels :D Dat die daar gaan rijden is voor de verjaardag van ADAC. |
Quote:
|
Hangt niet hoger dan normaal. Je moet er wel rekening mee houden dat sedert het seizoen 2001 de voorvleugel volgens het reglement een goeie 5cm hoger moet hangen in vergelijking met vroeger. Misschien valt dit nu wel extra op omdat die foto vanuit die hoek is genomen, maar het is al enkele jaren zo dat de vleugels hoger hangen dan vroeger. :)
|
mja ik denk ook dat hier vooral sprake is van optisch bedrog .....
Door de foto zo laag tegen de grond te nemen lijkt de Vleugel hoger te hangen .... Dexter ... where are you ;) Geef de mening van de fotograaf eens ;) |
All times are GMT +2. The time now is 20:47. |