De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   GP F1 Duitsland - De Race ! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5762)

Gilles 05-08-2003 15:59

is toch van de GP van Duitsland? :s

Verder ... De look wat in Trulli zijn garagebox hing ... Even gemaild en kwam dit te weten ...

Wat was het leukste moment van Jarno zijn hele weekend? "De grote hoeveelheid ‘good-luck’ look die aan mijn wagen hing bracht me aan het lachen. Ik ben niet echt bijgelovig, maar na wat me dit seizoen allemaal is overkomen begon ik echt te denken dat het ongeluk me achterna holde."

"Zo een in elkaar gevlochten hoopje look bracht Jean Alesi geluk, en zijn vrienden gaven het mij op zijn aanraden. Wel, ik denk dat het werkt", aldus Trulli.

laatste nieuws: Williams over de geruchten van Gené; dat hij Ralf zou vervangen ... just binnengekomen ... héél erg vaag antwoord ...

Hi Mark,

The following is the only comment we are making at the moment. Please be advised that this is NOT a statement that was issued, it is a general response to any enquiries, such as yours, that we are receiving.

Frank Williams, the BMW WilliamsF1 Team Principal, today (Monday) confirmed that the team will be seeking to appeal the FIA's decision to penalise Ralf Schumacher following the incident at the start of the German Grand Prix.

Frank Williams said, "We fully respect the authority of the FIA, and
acknowledge their responsibility to protect the safety of those involved in the sport. However, we are using the appeal process provided for by the FIA to clarify all of the circumstances surrounding the incident, and the suitability of the penalty imposed."

sledge 05-08-2003 16:58

Dit is de "de DePaddock Prono: GP F1 Duitsland - Hockenheim" thread ;)

Finish 05-08-2003 17:47

Voila, even de handel op de juiste plaats gezet. Doe nu maar verder, Gilles ;)

Finish 05-08-2003 20:10

Wat dat bericht over Gené betreft; het lijkt me nogal grof om Ralf voor de rest van het seizoen vrijaf te geven. Als Williams alles op alles wil zetten voor het kampioenschap, kan dit misschien wel een oplossing zijn, want Gené is zeker niet de slechtste. Maar Ralfke had tot Hockenheim een schitterend seizoen gereden (zonder uit te vallen en bijna altijd in de punten, mét twee zeges). Dat zou toch niet proper zijn van Williams t.o.v. Ralf.

Gilles 05-08-2003 21:00

Tis ni tot het einde van het seizoen hé ...
tis maar 1 race ... of het zou maar 1 race zijn ...

Bij nader uitpluizen van het hele boeltje viel mij een belangrijke zin op ... "Bij de eerstvolgende Grote Prijs die de piloot van wagen met startnummer 4 rijdt". Wat dus wil zeggen: Als Ralf de straf nu niet uitzit, zal het de volgende race zijn wat hij WEL rijdt ...

verder nieuws: McLaren heeft nieuwe testrijder onder contract ... Cheng Congfu ofzoiet...

airco 06-08-2003 13:23

Quote:

Originally posted by Obi-Jan
Ik vind dat de huidige "overmacht" van Michelin een beetje te veel aan Michelin wordt toegeschreven. Kijk eens met wie Michelin een contract heeft:

-Williams-BMW, McLaren-Mercedes en Renault: drie toppers

- Toyota en Jaguar: 2 teams die, o.a. dankzij goede piloten in de lift zitten.

En wie heeft Bridgestone?

- Ferrari : een topper

- Sauber en BAR : met moeite middenmoters

- Jordan en Minardi : ok, ze hebben ook banden nodig, maar daar is dan ook alles mee gezegd. :rolleyes:

Dat de condities een bepaald merk band een voordeeltje bezorgt, tot daar aan toe, maar die blauwe top 6 nu ligt heus niet enkel aan de band.

Quote:

Dat de dominantie van Williams bij de Duitse Grote Prijs te danken was aan de banden dat kon de neutrale toeschouwer ook al afleiden. Maar BMW Motorsportdirecteur Mario Theissen drukt het uit in tijdseenheid: "De laatste race bracht het bandenvoordeel ons ongeveer 1 seconde per ronde op."
1 Seconde per ronde ....... Lijkt me ook wel geloofwaardig gezien Mario Theissen er geen baat bij heeft om te overdrijven bij zulke uitspraken ..... De prestatie van zijn BMW wordt er enkel maar geringer op dan.

Gilles 06-08-2003 16:59

That's what Theissen said ... :)

nog ietsje ... Nick Heidfeld ... leuke kerel ... wel een beetje 'gemaakte of gedwongen antwoorden' in interviews ...

Stelling nummer 3: "Het chassis: Ferrari of McLaren?"
Ferrari

Stelling nummer 4: "De motor: Ferrari of BMW?"
Ferrari

Stelling nummer 5: "Bridgestone of Michelin?"
Bridgestone

:D

verder ....

Op welke plaats denk je dat Sauber het seizoen zal afsluiten?
"Ik vrees dat het slechts de achtste plaats zal zijn."

Gaan we Nick Heidfeld in de toekomst in een McLaren zien?
"Ik weet het echt niet..."

dat is al wat meer naar de realiteit toe vrees ik.

sledge 07-08-2003 22:02

Ral's uitleg van het incident:

Quote:

Bij de start heb je geen tijd om aan de anderen te denken. Ik week niet van mn lijn af, dus de anderen hadden tijd genoeg om mij te ontwijken

Obi-Jan 08-08-2003 02:35

Quote:

Originally posted by airco
1 Seconde per ronde ....... Lijkt me ook wel geloofwaardig gezien Mario Theissen er geen baat bij heeft om te overdrijven bij zulke uitspraken ..... De prestatie van zijn BMW wordt er enkel maar geringer op dan.
Ok, pak de Michelin teams morgen die seconde af en ze zijn nog steeds competitief met iedereen op Bridgestone met uitzondering van Ferrari.

M.a.w. het ligt niet alleen aan de banden. Michelin heeft gewoon het gros van de betere teams onder contract.

Jan.
=---

Guido 08-08-2003 14:57

Quote:

Originally posted by sledge
Ral's uitleg van het incident:
Dat 'em dan maar eens een brilleke gaat kopen.

airco 08-08-2003 15:18

da heeft em al :D:D

All times are GMT +2. The time now is 18:46.