![]() |
Ja, maar vergeet niet dat Coulthard al 7 jaar meerijdt, waaronder 5 jaar voor Mclaren, verscheidene GP's heeft gewonnen en Hakkinen dit jaar van het kastje naar de muur rijdt (hoewel dit op verschillende manieren te verklaren is natuurlijk)
|
Ik heb hier inmiddels een heleboel interessante theoriën gelezen maar het is opvallend dat er ééntje over het hoofd wordt gezien. Als DC moeite heeft met Raikkonen volgend jaar ( niet denkbeeldig ), kan ie voor 2003 naar een andere werkgever uitkijken en wordt Heidfeld binnengehaald. Niet vergeten dat Nick nog steeds een Mercedesprotégé is....
|
mja,
ik weet niet wat ik ervan moet denken!! Het is zeker en vast gene slechte Raikonnen!! Mor of het nu het nieuwe wonderkind is :confused: :confused: daar durf ik me toch vragen bij te stellen!! airco |
het gebrek aan ervaring van Kimi gaat ervpoor zorgen dat een aantal mensen tleurgesteld in hem zullen zijn over ijn prestaties bij mcLaren. Ik twijfel niet aan zijn kunnen maar meer dan een 3de plaats zie ik hem niet komen! Die derde plaats in een race he
|
da zou wel is goe kunne, maar ik zie hem wel in de top-5 eindigen opt einde vant seizoen.
|
ha men tweelingbroer yvdp =)
|
wassup dude? alles bon?
allé, we gon nu ni teveel offtopic gon hé. maar wa dak al zei, een top-5 plaats zit er zeker in. |
Volgens mij heeft Raikkonen op het circuit de kwalitieten om het te maken. Wat mijns inziens veel belangrijker is, is zijn gebrek aan ervaring in het ontwikkelen van een wagen en het motiveren van het team. Dit zijn twee zaken die heel belangrijk zijn en die volgens mij mede de grote sterkte van Schumacher en Hakkinen respectievelijk zijn en waren. Volgens mij is het geen toeval dat heel het team McLaren niet draait nu Hakkinen niet meer gemotiveerd is. Volgens mij was Hakkinen een heel belangrijke pion in het ontwikkelen van de wagen en het testen van de geniale ontwerpen van Newey. Coulthard heeft "Hakkinens taak" op het circuit min of meer kunnen overnemen, maar de auto is tijdens het seizoen niet echt ontwikkeld geweest (alleszins minder dan de andere topteams).
Ik vrees dat Raikkonen (nog) niet in staat is om een auto te helpen ontwikkelen zoals Hakkinen dat vooral in 1998-1999-2000 heeft gedaan. Ik heb mijn ernstige twijfels of Coulthard het kan overnemen. Misschien een ideetje voor een poll: Denkt u dat McLaren volgend jaar meespeelt voor de wereldtitel? Mijn antwoord is alleszins: nee Volgens mij volgend jaar een tweestrijd Williams-Ferrari en ik vrees dat Williams het gaat halen. |
Ik ook, alhoewel ik dat niet "vrees" maar "hoop" natuurlijk.
Verder denk ik dat Pamela Anderson misschien wel "kwalitieten" heeft, en dat MH en MS vooral "kwaliteiten" hebben :D :D :D |
vergeten dat Pam fake-tieten heeft dus ook fakekwalitieten?!!
|
Quote:
|
waar het hart van vol is, loopt de post van over, é Tsjolder! :D
|
Een auto ontwikkelen kan je of kan je niet. Waarom denken jullie dat Thierry Boutsen en Martin Brundle zo gegeerd waren ? Wie durft beweren dat de vooruitgang die Sauber dit jaar geboekt heeft niet mede te danken is aan raikkonen ? We staan er allemaal iets te ver vanaf om gewoon maar aan te nemen dat een rookie hier geen positieve bijdrage aan kan leveren.
Iemand al eens gedacht aan het gemis van Panis bij McLaren en als mogelijke oorzaak te zien van de niet vooruitgang ? Het testwerk is dus van vitaal belang en kan niet zomaar genegeerd worden. Blijkbaar hebben Wurz en Zonta die gave niet, wel de intrensieke snelheid. Jammer dat die dan alleen naar boven komt als alles voor één keer eens klopt. De betere piloot , en daar reken ik heidfeld wel bij, onderscheidt zich door te presteren met een wagen die niet perfect aanvoelt. Niet vergeten dat Nick, ik vind het een etter van jewelste maar een uitstekend piloot, JPM het vuur aan de schenen heeft gelegd in de F3000 in 98. Het was Juan's tweede seizoen en Heidfelds eerste. |
All times are GMT +2. The time now is 21:35. |