De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   WHEELS Themacafe Circuit Zolder (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6735)

JFL 22-12-2003 23:18

Andy,

Succes ermee. Dit is misschien wel het enige wat er in Zolder nog ontbrak om op een schitterende manier van autosport te genieten. Eerst de adrenaline, dan rustig uitzakken bij een stevige pint. Lijkt me wel wat.

Go for it!

N.B.: Spa mag dan de plek zijn voor een dure fles bubbels op een exclusief terrasje. In Zolder mag dat gerust een vriendschappelijke pint zijn. En meer dan één ook waarschijnijk... ;)

AlainH 22-12-2003 23:55

Ik kom zeker een cola'ke drinken !
Succes !! :)

A.J. 23-12-2003 02:22

Quote:

Originally posted by Hoppa
veel succes met de zaak, zal er ook kunnen gegeten worden? Kwestie van de dames gemakkelijker mee te krijgen en zelf minder te moeten afwassen.
Ja, er zal ook kunnen gegeten worden. Vanaf het begin gaan we zeker beginnen met snacks maar zo snel mogelijk zullen we een meer uitgebreide kaart kunnen aanbieden.

A.J. 23-12-2003 02:25

Quote:

Originally posted by Megane
Ook van mij veeeeeeeeel succes toegewenst, en euh gaat gij nog tijd hebben om zelf te rijden? :rolleyes: ;) ;)

Eigenlijk had gij beter op donderdag den 29 januari geopent, ik ken iemand die dan jarig is. :D :D

Tijd om zelf te rijden zal inderdaad een probleem worden maar deze zaak gaat in de nabije toekomst toch primeren. Kwestie van prioriteiten te stellen hé.

Ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat iemand die op 29 januari jarig is, enkele dagen later een vat komt geven in mijn zaak :D Ik denk dat er hier op de paddock wel enkele kandidaten gevonden kunnen worden om deze leeg te drinken :+

airco 23-12-2003 02:40

ook van mijn kant proficiat met je nieuwe zaak A.J.

DJ Scorpio 23-12-2003 10:44

Heel veel succes met de zaak, we komen zeker langs :D

Rrubinio 23-12-2003 21:06

Quote:

Originally posted by DJ Scorpio
Heel veel succes met de zaak, we komen zeker langs :D
Heel zeker weten, met de volledige ploeg een ontbijtje nuttige en dan pas naar de pointage op MCZ !!!

Veel succes met de zaak Andy

Guido 23-12-2003 21:34

Quote:

Originally posted by A.J.
Ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat iemand die op 29 januari jarig is, enkele dagen later een vat komt geven in mijn zaak :D Ik denk dat er hier op de paddock wel enkele kandidaten gevonden kunnen worden om deze leeg te drinken :+
'k heb daar ook geen probleem mee. Trek maar een streepje achter mijn naam om te komen helpen ledigen :D

boosterke 23-12-2003 21:39

trek nog maar een streepje :D

A.J. 24-12-2003 00:19

Quote:

Originally posted by Rrubinio
met de volledige ploeg een ontbijtje nuttige en dan pas naar de pointage op MCZ !!!

[

moet zeker kunnen!

Sennake 24-12-2003 00:50

Quote:

Originally posted by Huudo
'k heb daar ook geen probleem mee. Trek maar een streepje achter mijn naam om te komen helpen ledigen :D
En nog een streepje :)

FormulaV-JH495 24-12-2003 01:12

A.J. .. good luck with "WHEELS" ...

ik heb het al dorgezegd aan een hoop mannen die telkens aanwezig zijn op de ERAN trackdays ...

Nu nog zorgen voor topless service :D

A.J. 24-12-2003 02:27

Quote:

Originally posted by FormulaV-JH495
A.J. .. good luck with "WHEELS" ...

Nu nog zorgen voor topless service :D

Sorry, ik weiger pertinent om uit de kleren te gaan :D :+ :p

Raikkie 24-12-2003 13:51

Kunt ge die Schotten van de William Lawson's niet inhuren ? :p ;)

FormulaV-JH495 24-12-2003 14:29

Quote:

Originally posted by A.J.
Sorry, ik weiger pertinent om uit de kleren te gaan :D :+ :p
LOLz ...

All times are GMT +2. The time now is 11:49.