De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Jouw kennismaking met Depaddock (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6764)

Gilles 06-01-2004 23:16

Ik heb hier vroeger 1 maal iets gepost en nooit meer teruggeweest ... tot ik van werkgever wisselde :)

airco 06-01-2004 23:59

Quote:

Originally posted by Gilles
Ik heb hier vroeger 1 maal iets gepost en nooit meer teruggeweest ... tot ik van werkgever wisselde :)
sindsdien ist wel goed in orde me dunkt ;)

Gilles 07-01-2004 16:33

hoezo? ik volg effe niet? ...

Supra 07-01-2004 17:00

ik heb tijdens een 24 uren aan de binnenkant van de bolderbergbocht een banner gezien me dit adres...

Supra 07-01-2004 17:03

mijn eerste post:

rittensport
moet je dan de snelheid aanhouden van het wegreglement???? of is het een afgesloten parcour

airco 07-01-2004 17:16

Quote:

Originally posted by Gilles
hoezo? ik volg effe niet? ...
never mind .... ik doelde op het feit dat je tijdens de eerste maanden van je registratie nooit poste ......

De laatste maanden ben je echter je schade goed aan het inhalen ;)

Bart.Vandecavey 07-01-2004 21:03

Quote:

Originally posted by Supra
ik heb tijdens een 24 uren aan de binnenkant van de bolderbergbocht een banner gezien me dit adres...
VincentDB...

...waar zit die trouwens?

Werner333 07-01-2004 21:04

Ja lang geleden dat we daar nog iets van gehoord hebben.

Rrubinio 07-01-2004 23:18

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
VincentDB...

Quote:

Originally posted by Werner333
Ja lang geleden dat we daar nog iets van gehoord hebben.
:Offtopic:

Ik heb Vincent het laats gezien en gesproken tijdens de Dakar voorstart in Hasselt.
Geladen met sporttas, fototas, fototoestel en zoveel meer………druk opzoek naar iets of iemand.
Waarschijnlijk in één van die 4x4's of trucks gekropen en mee naar Afrika. (heimwee of examen vrees)

airco 08-01-2004 00:19

examens zou inderdaad wel eens kunnen gezien die aan de unief zit (correct me if i am wrong)

Raceboy 08-01-2004 00:22

Quote:

Originally posted by airco
examens zou inderdaad wel eens kunnen gezien die aan de unief zit (correct me if i am wrong)
hogeschool denk ik. Studeert evenementen ofzo.

Pascal 21-12-2005 14:28

Deze nog eens bovengehaald. Aan de nieuwelingen, of oudere members die hun uitleg nog niet deden : doe hier je duit in het zakje...

C U

Mr.Dallara 21-12-2005 17:45

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
VincentDB...

Vincent heeft niet meer gepost (en gelezen) het voorbije seizoen wegens geen internet op kot en een druk leven...

Z'n studies zitten er op nu, daarom trekt hij er nu voor een half jaar tussen uit. Hij zal rond 20jan vertrekken naar Australië...

(mss gaat hij een site maken met z'n wekelijkse gebeurtenissen daar, als die site er komt zal ik zeker hier de url posten)

Guido 21-12-2005 18:00

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Vincent heeft niet meer gepost (en gelezen) het voorbije seizoen wegens geen internet op kot en een druk leven...

Z'n studies zitten er op nu, daarom trekt hij er nu voor een half jaar tussen uit. Hij zal rond 20jan vertrekken naar Australië...

(mss gaat hij een site maken met z'n wekelijkse gebeurtenissen daar, als die site er komt zal ik zeker hier de url posten)

Da's leuk om te weten, maar ik denk niet dat er nog iemand zit te wachten op het antwoord op een vraag die bijna 2 jaar geleden gesteld werd, trouwens toen er eerder al antwoorden kwamen, werd er al een een OT bordje getoond en dat ga ik nu opnieuw doen.

:Offtopic:

:bye:

Bugalfa 21-12-2005 23:23

't is serge (Serge De Beil) z'n schuld, maar ik ben er niet kwaad voor . Wat ik 1st gepost heb ik zou't ni meer weten maar't zal zeker met ZTC te maken gehad hebben . B.V.S. en serge hadden me direct herkend... nu is m'n pseudoniem ook wel redelijk verhullend .

All times are GMT +2. The time now is 04:53.