De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Leinders test Jordan ? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6928)

Scapa 19-01-2004 14:21

Quote:

Originally posted by Béné
Vergeet David Saelens ook nie hé . Die is ook nog altijd goe bezig.
Daar heb ik het niet voor :)

Roel 19-01-2004 14:45

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Allé jong, heeft dieje tegen uw kar gereden? ;)

Scapa 19-01-2004 14:48

Quote:

Originally posted by ROEL
Allé jong, heeft dieje tegen uw kar gereden? ;)
Niet alleen die van mij ;)

The Interceptor 19-01-2004 15:59

Quote:

Originally posted by stijnconinx
en ik heb het zo persoonlijk niet 100 % voor bas :)
maar als Belg zou ik wel blij zijn moest er eindelijk nog eens eentje in de F1 zitten; natuurlijk vooral met het ook op de jonge belgische talenten ... (but Jenson will still get my full support :p :cool: )

Gilles 19-01-2004 22:52

hij mag stukken van de EJ 14 testen

Oneliner 19-01-2004 22:56

Liefst allemaal, me nen halven auto gaat em ni ver komen ;)

A.J. 20-01-2004 00:20

Timo Glock gaat ook testen bij Jordan.
Volgens Eddie Jordan is deze test heel belangrijk voor de Duitse autosport. Hij schat Glock heel hoog in.
Volgens mij is Jordan gewoon bezig om jonge piloten te gebruiken om voor veel geld te testen met zijn wagens om zo ne goeie cent te verdienen. De uitleg ivm Bas als Belg en Glock als Duitser is bijna identiek. Gewoon marketing en business voor snellen Eddie denk ik.

gwyllion 20-01-2004 12:18

Yep, 300000 dollar per test is snel verdiend.

Finish 20-01-2004 16:15

Ik vrees voor de test van Leinders morgen:

Quote:

Timo Glock is zojuist hard gecrasht in de bandenstapels voor start-finish. Rond 14.30 gleed Glock achteruit de bandenstapels in waarbij de gehele achterkant van de Jordan is afgeschreven. Voor Glock betekent dit het einde van zijn dag en voor Jordan een drama.

Jordan is slechts met een wagen aanwezig en men zal hard moeten werken om de wagen in orde te maken voor morgen als Bas Leinders gaat testen, als de wagen nog wel te repareren is vanwege de vele schade en het geldgebrek als dit nog een rol speelt bij Jordan. De wagen stond ook even in de brand.

Sommige Britse journalisten maakte direct opmerkingen als 'The time has stopped for Glock' of 'He's the hero today, I was waiting for this moment'. Het zal duidelijk zijn dat de Britse journalisten hier ook kansen zien liggen voor coureurs die dezelfde nationaliteit dragen als zij. We hopen later met foto's te kunnen komen van de crash!

Voor de aparte pagina van tijden en foto's kun je hier terecht: Klik hier
bron:f1today.nl

Glock knalt van de baan, vernielt wagen en vernielt de testrit van Bas...van pech gesproken.

http://www.f1today.nl/photo/special/.../leinders1.jpg

ICEMAN 20-01-2004 17:25

:mad: :fight: :mad: :fight:

Glock, leer eerst fietsen alvorens ne F1 te testen!

The Interceptor 20-01-2004 17:34

Daar is wel fameus veel werk aan de winkel ja!!

http://f1.racing-live.com/photos/200.../diapo_170.jpg

yvdp 20-01-2004 17:42

Quote:

Originally posted by Oneliner
Liefst allemaal, me nen halven auto gaat em ni ver komen ;)
we zullen zien het chris, we zullen zien ;)

roadrunner 20-01-2004 17:53

Quote:

Originally posted by Finish

Glock knalt van de baan, vernielt wagen en vernielt de testrit van Bas...van pech gesproken.

De test gaat zeker door!!!

bron:F1racing.nl

The Interceptor 20-01-2004 18:07

zelf glock komt misschien nog ff in actie vandaag:

Quote:

De eerste F1-test van Timo Glock is geen onverdeeld succes geworden. De jonge Duitser ging bij zijn F1-debuut de muur in met zijn Jordan EJ13. Daarbij liep de achterkant van de wagen veel schade op, maar de test van Bas Leinders morgen zou niet in het gedrang komen.

Het Jordan-team heeft namelijk de hele namiddag hard gewerkt aan de EJ13 van Glock om de wagen vandaag nog opnieuw rijklaar te krijgen. De achterkant van de wagen moest volledig vervangen worden, maar volgens Bas Leinders, die we zopas nog even aan de telefoon hadden, zou Glock zo meteen toch nog even in actie kunnen komen.

Positief nieuws voor het team en de Belg die morgen zelf zijn F1-debuut mag maken. Vandaag verkende de Limburger die de voorbije twee jaar in het Formule Nissan-kampioenschap kwam alvast nog even het circuit. Straks start hij ook met het team de voorbereidingen voor zijn test morgen.

Intussen hoopt hij stiekem dat hij ook later deze week nog even mag testen, maar dat zal afhangen van de besprekingen tussen Jordan en Verstappen. Als die vandaag of morgen een contract tekenen zal de Nederlander waarschijnlijk de twee laatste testdagen voor zijn rekening nemen. Is er geen contract dan komen mogelijk Leinders en Heidfeld nog even aan de beurt op donderdag of vrijdag.

yvdp 20-01-2004 18:10

amai, nog extra testen dan? zou wel mooi zijn. En nog een reden te meer dus om te hopen dat verstappen niet bij jordan komt ;)

All times are GMT +2. The time now is 01:39.