De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Touring Cup 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9610)

Driesco 13-03-2005 18:35

Quote:

Originally posted by B.V.S.
Goed nieuws wb. de TC training op 17/3... voormiddag training, namiddag technische keuring... dit werd tijd! Nu kunnen we tenminste rustig trainen...
En dan iedereen maar zeggen dat ik een zaag ben (@Rasse) maar het helpt toch hé, nu kunnen we tenminste rijden en in de namiddag rustig aanschuiven aan de technische controle.

bart VDB 13-03-2005 20:50

Quote:

Originally posted by Driesco
En dan iedereen maar zeggen dat ik een zaag ben (@Rasse) maar het helpt toch hé, nu kunnen we tenminste rijden en in de namiddag rustig aanschuiven aan de technische controle.
Is inderdaad een sterke verbetering. Nu is het veel beter gespreid. Ik heb het vorige systeem eigenlijk nooit begrepen. Je mocht wel trainen , maar je had eigenlijk toch geen tijd.
Een pluspunt voor de organisatie. Als het goed is mag het ook gezegd worden hé.

Driesco 13-03-2005 21:33

Voila, zo denk ik er ook over.
@ Bart: morgenavond vliegen we er in. Donderdag zal alles klaar zijn. Motor inrijden samen met Wim Coekelberghs hé. Nog even kijken wanneer Ward de wagen kan beletteren en klaar.

Mark 13-03-2005 23:25

Iemand een idee welke Porsche Boxter dat is van ene "Angelo"?

Speedgirl 13-03-2005 23:46

Quote:

Originally posted by Mark
Angelo Callant ?

Driesco 13-03-2005 23:47

Schoon venten en de vrouwen zijn daar ze

Speedgirl 13-03-2005 23:51

Quote:

Originally posted by Driesco
Schoon venten en de vrouwen zijn daar ze
:p :p :p

Speedgirl 13-03-2005 23:54

Trouwens zo ne schonen vind ik dat niet ze. Ik ken er knappere.

B.V.S. 14-03-2005 00:02

Quote:

yep... mister "bachelor"

Mark 14-03-2005 13:33

Hoe die kerel eruit ziet zal me een zorg zijn, maar welke Boxter is het? Die van AD/Speedlover of die ouwe van Russell Racing (die vorig jaar ergens in Frankrijk rondtufte)..........of iets compleets nieuws?

pipo 14-03-2005 13:50

Quote:

Hoe die kerel eruit ziet zal me een zorg zijn, maar welke Boxter is het? Die van AD/Speedlover of die ouwe van Russell Racing (die vorig jaar ergens in Frankrijk rondtufte)..........of iets compleets nieuws?
Die van Russel racing was geen Boxter maar een Speedster.

B.V.S. 14-03-2005 15:51

Quote:

Het is de ex AD, die nu getuned wordt door Dré Van Hoof
(rijdt ook in de Belcar)

pudding1 14-03-2005 16:32

Hmmm,

Belcar en touring cup, ben eens benieuwd of ze onder de toegelaten db's kunnen blijven, als ik mij goed herinner maakte dat ding vroeger SERIEUS lawaai.

Mark 15-03-2005 00:19

De Seat van S-Racing gaat voor de testkilometers:

Quote:

Vandaag werd besloten om de Touring Cup-race van zondag aanstaande mee te nemen als testdag. Ward Sluys en kompaan Ivan willen immers tiptop aan de start komen van het nieuwe BTCS seizoen.
www.autosport.be

vince 15-03-2005 14:52

Weet iemand eigenlijk van wie dat die rtm 996gt3cup was? Was die van penders of van rtm?

All times are GMT +2. The time now is 03:59.