![]() |
Iedere piloot moet sowieso 3 verplichte rondjes ryden tydens de nachttraining.
|
Quote:
|
Quote:
|
Uitspraak van Georg Severich (teameigenaar van GS Motorsport):
Quote:
Snelheid mankeren ze niet maar betrouwbaar op 24 uren? Voor mij mogen zij de 3de trede beklimmen op het podium en de klasse2 winne dat zeker!:) Bron: http://www.24u.be/2006/nl/nieuwsberi...-herhalen.html |
Is het mogelijk om de 24 uur te volgen via de radio? Zo ja, op welke frequentie?
|
I will drive the GS Motorsport GTR V8 with georg
willie moore rijdt dus toch mee :) |
Quote:
|
blijkbaar wordt Kelly Jamers gevolgd door een ploeg van Vitaya, tijdens haar voorbereiding en de race. het geheel wordt uitgezonden volgende week woensdag, om 22.30
|
|
Duval doet toch mee!!
Duval gaat samen met David Saelens, Philippe Cracco en Frederic Jonckheere met de Accent Porsche GT3 supercup rijden.
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12392 |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Weet iemand waarvoor al die stellingen her en der rond het circuit geplaatst zijn??? Ze zijn nogal klein maar toch redelijk hoog... Maar ze staan te ver om als toren voor een cameraploeg te dienen. Kan iemand dit mysterie oplossen aub??? :crazy: :+
|
Quote:
|
Quote:
|
Als je genoeg gedronken hebt mag je van de stellingen stage-diven ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
zijn dat nu 2 corvettes van SRT ??
hab ik iets gemist ? |
de tweede SRT-Corvette is aanwezig (met FFSA bestickering) maar rijdt niet mee...
|
als reserve waarschijnlijk
|
Quote:
|
Het zal voor de meeste hier wel een stomme vraag zijn, maar ik heb er nu éénmaal nergens iets over gelezen.
Wat is de reden dat de Stealth niet meerijd in de 24uren dit weekend? |
Euh,..centjes misschien.. :)
(zonder afbreuk te doen aan het initatief met deze wagen) De Staelth heeft nu niet echt een reputatie van zekerheid...Dan toch beter zekerheid kiezen misschien en de waardevolle centjes later opsoeperen? Mijn idee hoor... |
Voor GS Motorsport is deze 24 uren van Zolder trouwens niet de enigste 24 uurs race dit jaar! De 24 uren van Bahrein staan ook op het programma (15/16december) waar ze hun twee Porsche 996 cup's zullen inzetten!
Bron: http://www.racecarsdirect.com/listin...cility_on.html (vond niet meteen gepaste thread om dit te posten, sorry) |
Ik had eerlijk gezegd gehoopt een paar gastteams te zien voor de 24u in GT1, maar dat is niet het geval.'k Ga toch kijken:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik zie hem eerder in FFSA GT zien rijden volgend jaar onder een team dat bv nu nog met een Viper GTS-R rijd... dat is iets logischer maar wel spijtiger natuurlijk dan dat een Belcar team zou kopen. |
misschien zet PSI de C5R wel zelf in in Belcar volgend jaar
|
Quote:
|
Quote:
----------------------------------------------------------------------- Quote:
----------------------------------------------------------------------- Quote:
Quote:
Maar ik denk dat Viper gelijk heeft, want een C6-R is aardig prijsig. Hoe vaak hebben we de 997 GT2-R gezien? niet vaak in ieder geval, dan kunnen ze beter dat geld voor de C6-R gebruiken. Maar ik weet dit niet zeker, maar volgens mij is de C5-R al lang verkocht (ik dacht) aan Philippe Alliot en David Halliday maar dat PSI de C5-R prepareert e.d. |
Quote:
Waar ik wel aan denk... maar of haalbaar is laat ik aan jullie over: CEO/PSI collaboration (RSR), stel dat zij het deze 24uren zeer goed doen, en het 2de deel van seizoen ook... als PSI onder de indruk is kunnen ze misschien nog meer steun vragen... Dan zou het kunnen dat CEO/RS de C5-R overkoopt en steun krijgt van PSI net zoals met de RSR op dit moment... Er zijn nu toch goede connectie's tussen de twee team's.. je weet maar nooit, maar zoals ik eerder al zei: Is dus allemaal uit de duim gezogen zoals Mark eens zei:) (ideetje voor nieuwe thread... waar gaat de psi c5-r naartoe...) |
Nou, vanbinnen zijn ze perfect afgewerkt! Heb vandaag in de reserve C5-R van SRT gezeten die van de FFSA... perfect afgewerkt hoor!:D
|
Weer een slotje :( Wat heeft de C5R van PSI te maken met de 24 uur van Zolder 2006?
|
All times are GMT +2. The time now is 06:32. |