![]() |
Niks aan de hand ;)
Quote:
|
Quote:
Bij de oprichting van Spyker had ik mijn twijfels. Later was ik meer overtuigd en had ik meer geloof in het bedrijf, echter met de aankondiging van de SUV (sorry, ik bedoel SSUV ;)) en overname van Midland zijn mijn twijfels weer enorm toegenomen en met de berichten op financieel gebied van de laatste tijd is mijn vertrouwen tot het nulpunt gedaald. Ik denk niet dat Spyker in de huidige vorm over 2 of 3 jaar nog bestaat. Naar mijn mening hadden ze zich gewoon moeten richten op het bouwen van exclusieve sportwagens (slechts 1 of 2 verschillende modellen ipv 4 of 5 verschillende modellen). |
volgens pitstop.tv staat nu ook het Spyker Squadron, het LMS-team, te koop
|
Die halen het einde van het seizoen niet denk ik in de F1... en waarschijnlijk ook niet als bedrijf. Een mooi verhaal van hoogmoed enz...:)
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Ze hadden zich eerst moeten focussen op de GT2 overwinning op LM of in de LMS en dan de overstap naar F1, dan heb je genoeg publiciteit en voldoende aanbod sponsoren die je veel serieuzer nemen... Dat is mijn opinie. Maar zoals vaak, denken hollanders weer dat ze meteen verstand van zaken hebben en goed zijn... (ja ben hollander voor de hollanders die denken dat dit een aanval is :fight: )
|
Albers zit weer op de schopstoel:
Quote:
|
En Verstappen komt nu openlijk uit de kast:
Quote:
Quote:
|
Mwoah, trap in de edele delen? Lijkt me eerder gewoon een realistische opsomming van de situatie.
|
Ach, tegen dat Verstappen weet wat hij wil is Spyker al lang failliet en verkoopt Albers hollandse maatjes op de markt in Amsterdam....
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Quote:
Ik zal eens in glazen bol modus schieten :) [glazen bol modus aan] De resultaten van Albers zijn barslecht, sponsors betalen niet en enkele dagen terug op autosport.nl een zeer sterke aanwijzing dat Albers en zijn managementteam bezig zijn met een "onderzoekje" naar de mogelijkheden in Champcar. Verstappen die openlijk spreekt over gesprekken die verband houden met een test bij Spyker, tevens kraakt ie Albers tot op het bot af. Dat doe je niet als je weet dat je binnenkort samen door 1 deur moet. Of is er meer aan de hand? Vandaag dan weer een ontkenning van Spyker over de mogelijke test van Verstappen bij Spyker. Is ontkennen niet een manier van bevestigen? Tevens is sponsor Trust de laatste tijd weer aardig in het nieuws. Gooi alles in een grote pot, even laten koken en goed roeren. Welk gerecht krijg je dan? Hollandsche komedie op een bedje van speculaas :D Albers zal voortijdig Spyker verlaten en die zien we terug in Champcars in 2008, wie weet, misschien al eerder....zo ergens in aug/sept. Verstappen zal inderdaad NIET testen voor Spyker, die gaat gewoon GP's rijden in 2007! [/glazen bol modus uit] |
Verstappen terug in de F1? Nah... dan is de soap rond Spyker helemaal compleet:applaus:
|
Quote:
Euhm... Kolles mist hier wel een belangrijk punt: wat heeft een F1 team zin als de autobouwer zelf overkop gaat?:confused: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Vertel , vertel ! Zijn nieuwe kartloopbaan is alleen te volgen op racexpress.nl .....maar daar heb ik dit toch niet gelezen. Of zouden ze daar aan subjectieve berichtgeving doen? :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Vorige week tijdens een manche van het BK Karting Genk heeft Verstappen zich weer laten gelden als pugilist :D Gevolg? Zijn resultaten van die wedstrijd zijn geschrapt en een schorsing voor de komende 2 wedstrijden. Hij kan zo goed als zeker een streep zetten door zijn BK titel aspiraties. Kijk, toch jammer dat je zoiets niet leest op racexpress.nl, http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=7086;) |
ik zie dat Joske zijn helm ook al helemaal naar Spyker kleurtjes heeft overgezet :)
|
Nee, die helm zou hij dragen tijdens de A1GP van Zandvoort...
|
2007 zou het jaar worden dat ons blaagje uit Laren de stap zou maken van teams zoals Spyker / Minardi naar een topteam in 2008. Nobel streven, echter wat lezen we vandaag:
Quote:
|
Oops, het management van Spyker is niet tevreden over de heertjes:
Quote:
|
Albers en zijn management zijn uit elkaar:
Quote:
Dit maakt de positie van Albers bij Spyker in ieder geval niet sterker. Varossieau en Mol zijn volgens mij goede maatjes. Bovendien brengen veel sponsors sinds dit seizoen direct geld binnen bij Spyker ipv via Albers (aldus Albers/Spyker aan het begin van dit seizoen; dus Albers is payed driver ipv pay driver ;)). |
Zet deze quote er nog bij uit die persbabbel:
Quote:
|
Eindelijk heeft Telfort Guido een Spyker kunnen testen maar wat lezen we hier:
Quote:
Clown nummer 2 in het verhaal heeft wederom een goed gevoel: Quote:
|
Er is weer rumoer op het financiele vlak:
Quote:
|
Spyker en F1 .... winstgevend ????
|
Quote:
|
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...op-non-actief/
Doei Albers! Maximum Attack mag nu naast de baan worden voortgezet ;) Blijft trouwens toch opmerkelijk hoeveel mensen er telkens weer in die fraude-praatjes van Joep van den Nieuwenhuizen trappen. (Gebrek aan) Resultaten uit het verleden bieden blijkbaar toch garanties (tot mislukking) voor de toekomst... |
Maximum exit :applaus:
Wat zou het toch mooi zijn om Jos weer terug te krijgen :gas: |
ik dacht dat het klein ging worden...
|
Mijn god nee, niet Verstappen. D'r moet daar helemaal geen Nederlander zitten, want in nederland hebben we momenteel geen enkele coureur zitten die qua talent/ervaring in de F1 thuishoort. Doornbos zou je nog kunnen overwegen, maar het is makkelijk blindstaren op die Champcar succesjes. Bij Minardi immers waren hij en Albers praktisch even snel, dus ik betwijfel het ten zeerste of hij daar betere zaken zou doen.
Met Sutil hebben ze een snel talent te pakken, die alleen eens moet leren z'n auto op de baan te houden. Zoek daar gewoon nog zo'n jongen bij, daar heb je veel meer aan dan zo'n nederlandse marketingkeuze. Klien stapt nu inderdaad in, maar da's maar voor 2 of 3 races. |
Volledig gelijk :agree:
Op www.f1live.com staat dat die officeel buiten is. Waarschijnlijk zal die ook wel naar champcar trekken. |
Quote:
|
Het blijft al gelijk wie er instapt, met een Spyker kan je geen potten breken. Met Super Aguri daarintegen valt er nog iets te forceren denk ik..
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:27. |