De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   student racing cup (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2393)

Scapa 29-09-2002 17:02

Vrijdag om acht uur is voor mij goed, dan kan ik normaal gezien zonder problemen zelf daar geraken. Ik zou toch wel eerst eens naar FKI bellen en uitdrukkelijk vermelden dat wij van de studentrace zijn en een half uur aan een stuk mogen rijden. Ik denk niet dat ze dat zo leuk vinden dat wij dat op een vrijdagavond gaan doen: speesman kunde gij daar eens achter informeren?

en idd vandaag en gisteren was het weer hier goed te doen :D

Maarten 29-09-2002 17:59

voor mij moet dat ook wel lukken

en tegen kartgrid rijden is misschien niet zo slecht
die mannen zijn ongelooflijk goed, daar kunnen we nog iets van leren :D

Caje60 30-09-2002 11:54

vrijdag is perfect voor mij, tweer valt ier ook wel mee, maar da strand en die zalige spaanse kippe, da ben ik hier toch nog ni tege gekomen zene!

Benklak 30-09-2002 18:46

Caje op den ufsia hem kik er toch weer wa hete zien passeren zene! Tbelooft weer voor het komende jaar...vanavond naar de sali sé een maandagpubke doen van de Wikings.

Vrijdag 20u Machelen.

Cu all there

Greetzzz

Scapa 30-09-2002 22:09

Speesman,
kunde gij AUB een kopie van bewijs van inschrijving (waar tevens mijn naam op staat) meenemen? Kwestie om van mijn school wat eurotjes te kunnen recupereren! ;) tenkjou

Maarten 30-09-2002 23:16

speesman, kan jij voor de TEW'ers van Ufsia ook zoiets voorzien
ik zal eens polsen bij de sportraad, we zijn immers met zen drieën hé, en ik ken daar ondertussen wel wat mensen, moet maw lukken om daar wat geld los te krijgen :D

Speesman 01-10-2002 03:37

Da zullen we de zaterdag dan aan de organisatie moeten vragen. Ik heb namelijk alle papieren moeten invullen en opsturen.

Flitser 02-10-2002 07:48

Quote:

Originally posted by Maarten
voor mij moet dat ook wel lukken

en tegen kartgrid rijden is misschien niet zo slecht
die mannen zijn ongelooflijk goed, daar kunnen we nog iets van leren :D

Vrijdagavond is dus geregeld MAAR...
Er is een race van 40-plussers om 20u. Dat wil dus zeggen dat we een uurke gaan moeten wachten.

Dat uurtje gaan de Kartgrid-forummers wel vol krijgen want we zijn met vier die de aanwezige forummers gaan trakteren op voorwaarde dat ze ons T-shirt dragen, kwestie van op het circuit duidelijk te maken dat je een dronken piloot nadert :p

Om 21u kunnen we dan allemaal in de karts jumpen voor een half uurke raceplezier.

Enne, ge moet de Maarten niet geloven zelle, ik ben trouwens benieuwd wat onze forummers er gaan van bakken ;)

Maarten 02-10-2002 13:15

ik heb contact opgenomen met First Kart Inn en ik weet normaal gezien vandaag nog iets meer
die ging eens horen hoe het zat, en vanaf 21u kon er gekart worden, dus als dit nog in orde is zal ik het vastleggen tussen 21 en 22u
nog één vraag : gaan één keer een half uur rijden, of twee keer een kwartier? ik opteer voor twee keer een kwartier, dan kunnen we nog tips uitwisselen tijdens de pauze, en de tweede manche als koers rijden met een startgrid bv ... :D

Speesman 02-10-2002 15:01

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je 1 keer een half uur rijdt of 2 keer een kwartier. Ben ook wel voorstander van het tweede (dan kunt ge de eerste manche nog als kwalificaties gebruiken).

Scapa 02-10-2002 15:57

We kunnen ook eerst een kwartier oefenen en dan een half uurke racen om de race-afstand wat gewoon te worden. Twee nadelen: financieel en 's anderendaags misschien niet meer in of uit uw kartje geraken :D

Hoe laat begint de race trouwens zaterdag?

Maarten 02-10-2002 16:25

vroeg geloof ik
ik heb gereserveerd voor de manche van 21u
als jullie per sé een half uur willen rijden dan moet je dat maar posten en dan regel ik dat wel, alhoewel ik niet zeker ben of ik na vandaag nog op de paddock zal kunnen geraken!

tja stijn, denk aan onze financieën hé! kotleven is al duur genoeg :D en we moeten inderdaad de dag er op nog fris zijn
ik geloof dat het zaterdagmorgen redelijk vroeg begint, rond 9u kan dat?

Flitser 02-10-2002 16:28

Vijgen na pasen mannen :D
Dimitri weet al lang dat we (Paddockers en Kart(g)ridders) op komst zijn.

Het idee van een kwartier oefenen, dan effe rusten en dan een half uur aan één stuk door kan ons wel bekoren denk ik.

Maarten 02-10-2002 16:32

timing
9.00u aankomst piloten
9.30u briefing
10.00u oefen en kwalificatiesessie (30min)
11.00u start
17.00u einde wedstrijd
17.30u prijsuitreiking
pay & drive voor toeschouwers

er zijn ondertussen 10 teams ingeschreven:
1. de paddock (een beetje chauvinistisch ons eigen eerst zetten :D)
2.retabo
3.studentcity
4.studentcity II
5.Farma VUB
6.Industria
7.La Scuderia
8.The outsiders
9.Sun/Bestnet
10.Milky McWill Racing Team

Scapa 02-10-2002 16:56

Van vroeg gesproken :eek:
Vrijdagavond op het vat colakes voor mij :D
We zullen ons om financiële redenen toch maar beperken tot een half uur: aan één stuk of twee maal een kwartier maakt voor mij niet uit!

Ik heb er in ieder geval serieus goesting voor!

Wordt het nu een drie-uurs race of toch zes uur? Tien teams zou toch moeten volstaan eh?

Maarten 02-10-2002 17:21

op de site staat dan het minimum om de race normaal te laten doorgaan 15 teams is. ik vrees dus dat we een 3uurs race zullen krijgen

en hoe zit het trouwens met de rest van de paddock? komen jullie kijken en supporteren? ik zou nog enkele stickers willen voor op ons kartje hé! werner kan jij daar voor zorgen, ik kan donderdag wel niet naar de mak-vergadering komen, evt moet ik dat vrijdag avond/namiddag bij jou komen halen in SKW als ik mij niet vergis!

Pascal 02-10-2002 17:27

Ik kom alleszins kijken en jullie aanmoedigen. Werner zal ook van de partij zijn (of hij moet op zijn werk weer iets aan de hand hebben). Hoe laat we er gaan zijn weet ik nog niet.

C U

Werner333 02-10-2002 17:40

Normaal gezien zal ik er zijn. 3 weken na elkaar ongelooflijk veel uren werken op zaterdag dat kan niet he. :)
We spreken wel iets af he Pascal.

Benklak 02-10-2002 18:56

Maarten ik zien uw vanavond waarschijnlijk wel op den openings-td ma als da ni het geval zou zijn. Gaan we morgen horen in de cafékes of die willen sponsoren?

Greetzzz

Flitser 02-10-2002 18:58

Mannen houd jullie alvast klaar voor drie kwartier, Kartgrid zou Kartgrid niet zijn indien die samen met Dimitri niet voor een verlaagd prijsje zouden kunnen zorgen, voorwaarde is wel dat we Dimitri laten winnen :+ maar ik denk niet dat één van alle aanwezigen hem zal kunnen volgen dus, geen nood ;)

Wat is de prijs? Iedereen betaald 2 kwartier en krijgt... tarararararararararaaaaaa
1 KWARTIER GRATIS!!!!

Ik zou dus opteren voor 1 kwartier oefensessie en daarna een halfuur strijden :fight: :p

Wie kan hier nu nog iets tegen in brengen :confused:

Kartgrid en Dimitri groeten u en tot vrijdagavond!!! :D

Scapa 02-10-2002 19:04

Quote:

Originally posted by Flitser

Wat is de prijs? Iedereen betaald 2 kwartier en krijgt... tarararararararararaaaaaa
1 KWARTIER GRATIS!!!!

Wie kan hier nu nog iets tegen in brengen :confused:

Wij mogen sowieso een half uur karten voor de prijs van een kwartier :D
Wat vindt de rest ervan?

Flitser 03-10-2002 00:39

Tja, dat konden wij niet weten natuurlijk hé, je probeert dan al eens iets :(

Dan kunnen we toch dat halfuur samen rijden, niet?
Degenen die willen kunnen dat kwartiertje met ons meerijden en dan na een rustpauze vliegt iedereen er in. Toch geen slecht idee, zo maakt iedereen voor zichzelf uit of ze dat eerste kwartiertje willen meerijden of niet.

Scapa 03-10-2002 00:44

Idd, iedereen heeft nu dus de keuze. Hoe laat wordt het eerste 'verkennings-kwartiertje' gereden?

Flitser 03-10-2002 12:11

Ik vermoed om 21u, vlak na de race van de 40-plussers, daarna een kwartiertje rust en dan om 21u30 allen samen de baan op.

Caje60 03-10-2002 12:23

Is het mogelijk om vrijdag eregens af te spreken en samen te rijden want ik zou begot ni weten waar da ligt. :confused:

Benklak 03-10-2002 18:39

Waar zoude willen afspreken Caje? Ik weet da wel liggen, dan kunnen wer er misschien samen naartoe rijden.

Greetzzz

Flitser 04-10-2002 01:45

Van waar moet je komen?

Caje60 04-10-2002 15:35

Ik woon in schilde, kunt gij mij anders effe bellen benklak om iets af te spreken. of iemand anders
0497/403686

Maarten 04-10-2002 17:12

ik weet het ook nog niet liggen, maar we vinden da wel zeker :D !

Werner kan jij morgen nog een t-shirt meebrengen voor mij? of iemand anders?
ik ben die vergeten te bestellen, ik betaal daar of schrijf het over, as you wish!

maarten

Benklak 04-10-2002 17:16

Ik hem gebeld Caje ma ge zijt momenteel niet bereikbaar!

bel na me thuis ma als ge nog altijd vervoer zoekt of hoe er te geraken! 03/218.63.18

Maarten 04-10-2002 17:26

en nog iets werner of pascal! hebben jullie 'de paddock'-stickers om ons kartje op te smukken?
heb geen tijd gehad om langs te gaan op de mak-vergadering wegens op kot in antwerp city! beestige stad trouwens! hoe langer hoe meer!:D

Maarten 04-10-2002 17:50

mailtje naar de organisatie van de student racing cup en antwoord:

ik heb een vraagje omtrent het aantal deelnemers en de consequenties als er niet genoeg zijn. wij zijn in totaal met 5man. nu is mijn vraag de volgende: als de teams moeten worden opgesplitst omdat er uiteindelijk te weinig deelnemers zijn, dan zouden wij de drie snelste piloten bij mekaar zetten. indien dit team bv de paddock 1 dan de race wint, en team de paddock 2 is bijvoorbeeld 4de, is het dan mogelijk om de prijs (wij dachten al aan het racen op zolder) te verdelen onder het oorspronkelijke team van 5 man? dit lijkt mij geen onredelijk voorstel aangezien wij 5 vrienden zijn die met de bedoeling deelnemen van in één en hetzelfde team deel te nemen en zo de hoofdprijs weg te kapen. maar als er té weinig teams zijn, en er moet opgesplitst worden, dan is het voor ons minder leuk in de eerste plaats en dan zouden wij, indien er door één van onze twee teams gewonnen wordt, graag de prijs naar het volledige team zien gaan.

graag een antwoord

mvg

maarten perdieus

antwoord:

Normaal gezien mag dit geen probleem zijn, al denk ik dat we indien we de teams moeten opsplitsen we zullen werken met een puntensysteem of een optelling van het aantal rondes waardoor de 2 karts van belang zijn om te winnen.
Dan is het tevens mogelijk dat er 2 wedstrijden van 1:30 komen want als de teams maar uit 4 bestaan en je moet dan delen betekent dit voor de mensen die nog niet (veel) gekart hebben een quasi onmogelijke opdracht want 90 minuten rijden op een tijdspanne van 3uur is nie niks voor de ongeoefende karter.

Met vriendelijke groeten
Johan Van Campenhout

Flitser 04-10-2002 17:52

Mensen die uit Antwerpen moeten vertrekken ---> Om 19u spreken we af op Antwerp Karting om van daar uit te vertrekken naar Machelen (sorry voor de paddockers die dit te vroeg vinden maar wij moeten daar iets vroeger zijn dan jullie, vandaar 19u).

Mensen die achterna komen:
E19 richting Brussel, afrit Machelen-Vilvoorde, na de afrit naar links, altijd rechtdoor tot op het groot kruispunt en weer naar links, altijd rechtdoor, je rijdt onder de ring door en daar zullen wij om 19u30 staan wachten tot 19u50 ongeveer, wie daar dan weer niet geraakt tegen dat uur, rijdt gewoon als je onder de ring bent gereden de tweede (of derde) straat rechts (Buda Steenweg), altijd rechtdoor,je ziet het dan vanzelf, het is huisnummer 2.

Werner333 05-10-2002 18:46

En ja hoor De Paddock heeft gewonnen. :p
Er waren 2 races van 1.30 uur. De teams waren opgesplitst in 2.
In de eerste race pakte De Paddock plaats 1 en 2 met ronden voorsprong op de rest.
Race 2 was spannender. De Paddock behaalde daar terug de overwinning en de 4de plaats nadat het 2de team een onfortuinlijke tik had gekregen van een van de andere deelnemers.
Nogmaals proficiat aan Ben, Dave, Jan, Maarten en Stijn.
Spijtig genoeg geen poduim ceremonie :confused: en geen bekers.

Maarten 05-10-2002 18:53

dat was inderdaad spijtig

superplezant dagje gehad

en jullie kunnen ook weer fier zijn, want de kleuren van de paddock zijn eervol verdedigd!

Pascal 05-10-2002 20:02

Proficiat mannen, ik heb ook een leuke dag gehad als "teamchef".

C U

Speesman 05-10-2002 21:01

T was schitterend!!!
Het begon al met de kwalificaties: Paddock 1 en 2 op de eerste 2 plaatsen. Toen werd ook al duidelijk dat de meeste weerstand van industria ging komen (met oa Fast Fons). Tijdens de start van race 1 mist Benklak (die op pole stond) zijn start zodat Maarten de leiding overnam. Het lag echter buiten een beetje nat met als gevolg dat Maarten rechtdoor gaat samen met een aantal andere teams. Benklak neemt hierdoor de leiding terug over met al een serieuze voorsprong op de 2de in de race (gehinderd door de crash van Maarten). Na 1 ronde lag er dus 1 team van de paddock (met Benklak) aan kop, Maarten lag ergens rond de 6de-7de plaats. Na een paar ronden had Maarten echter al terug de 2de plaats ingenomen en reden beide teams goed weg van de rest (al vrij snel lag iedereen op een ronde). Benklak kwam na 18 minuten binnen voor de eerste wissel (hij reed immers voor beide paddockteams aangezien we met 5 personen waren en 5 niet door 2 deelbaar is) zodat beide teams van positie wisselden. Dit herhaalde zich bij de volgende pitstops. Uiteindelijk wonnen we de eerste race. Het eerste paddock team had 120 ronden afgelegd, het 2de 119. Industria, onze belangrijkste belager had met zijn beide teams 117 ronden afgelegd. Aangezien de resultaten van de 2 teams (en van de 2 races) opgeteld werden, had de paddock dus al 5 ronden voorsprong op industria. Al de rest zat nog veel verder en moesten we geen rekening meer mee houden.
Het kon dus al bijna niet meer mislopen, we moesten er gewoon voor zorgen dat Industria geen 5 rondes meer kon terugkomen op ons.
In race 2 gingen Stijn en Benklak (terug vanuit pole) de start nemen. Benklak mist deze keer zijn start niet en kan eenvoudig de leiding behouden en zelfs direct wat uitlopen. Stijn heeft echter minder geluk en wordt in de eerste ronde aangetikt zodat die terugvalt naar de 7de plaats. De stand na enkele ronden: aan de leiding een paddock team, dan 2 industria teams en dan het 2de paddock team. Deze stand zal niet meer veranderen na een zeer spannende 2de race. Uiteindelijk pakt industria wel nog een ronde terug (het 2de paddock team eindigt op een ronde), maar dat was niet voldoende en de paddock wint dus de student racing cup voor een zeer verdienstelijk industria.
We waren allemaal (ikke toch zeker) wel stikkapot na zo'n hele dag karten, mijn handen staan vol met blaren.
En we hebben geen champagne gekregen ;)

Speesman 05-10-2002 21:05

Wat ook leuk was: In de 2de race reden er 2 Walen (Gerard en Edmond) mee die ons, de studenten, " de trajectoir eens gingen leren". Uiteindelijk zijn we met een hele boel pitstops meer (want zij hebben er geen gemaakt) voor hun geeindigd :)

Speesman 05-10-2002 21:12

Wie wel ongelooflijk was, was den Dimitri (den uitbater van de karting).
Benklak, die toch wel een beetje kan karten, reed 43"... na veel ronden, de Dimitri reed onmiddelijk 42"5

FastFons 05-10-2002 22:44

Quote:

Originally posted by speesman
Wat ook leuk was: In de 2de race reden er 2 Walen (Gerard en Edmond) mee die ons, de studenten, " de trajectoir eens gingen leren". Uiteindelijk zijn we met een hele boel pitstops meer (want zij hebben er geen gemaakt) voor hun geeindigd :)
Euhm die mannen waren wel een tiental minuten voor het einde gestopt. Maar ik was inderdaad ook sneller dan beiden. Diene ene kloot heeft mij trouwens de banden ingereden toen ik hem kwam dubbelen (en ik lag aan de leiding notabene), ik vond trouwens dat zij en dan ook nog die jong gasten die meer naart einde meereden de wedstrijd op sommige momenten fel hinderden.

FF

PS: na 't schijnt vonden bepaalde paddockers dat ik nogal fel stoempte, ik zweer bij deze echter nooit met opzet tegen iemand te zijn gereden

All times are GMT +2. The time now is 10:30.