![]() |
Quote:
|
ik kom dan ook van Leuven
|
De wedstrijd is van 2000 tot 2030, loting grid om 1945, aankomst/inschrijving om 1930
Joost |
Waarom toch de 19de Joost? Ge weet toch dat dan de Belcar-teams gaan opstellen voor de 24u... Het is serieus aan het kriebelen om nog eens gaan te karten.
|
Quote:
|
Correctie van mijn vorige post: de professionele Belcarteams stellen dinsdag al op :D
|
ik ga proberen der te zijn, maar gelijk het er nu naar uitziet is er maar weinig kans toe
|
Quote:
|
kan er mij iemand vertellen wie er dan wel komt?
een bezorgde Joost |
Ik kom wel.
applaus voor mij. |
Komkom,
Ik zal wel komen... En als we de vorige keer goed geteld hadden, zitten we nog steeds wel aan tien man... N.B.: Hi, folks. Ben effe weg geweest. :bye: |
Ik en mijn broer komen ook. Hebben trouwens vandaag op FKI gereden, t parcours is er helemaal veranderd. T ligt niet zo heel eenvoudig vind ik.
|
Joost
JFL Redje Sennake Werner Raceboy Breezz Flugel Gikke TiBo Speesman Broer Speesman denk ik dan hé @JFL: Welcome back :) @Spees: welke tijd heb je kunnen rijden? |
Ik heb maar 50.8 kunnen rijden (had 2de heat een kapotte kart). Mijn broer, die echt wel in form was, heeft een 49.5 gereden, een heel goeie tijd denk ik. Is 1 van de eerste keren dat mijn broer me verslaagt (vraagt om revenge deze dinsdag ;) ).
|
Quote:
'k Zal u op MSN is een schetske doorsturen van hoe het toen bij ons lag. |
Quote:
|
Idd, 49s voor enkel binnen is een beetje traag :)
|
Ik heb zonet te horen gekregen dat ik dinsdag op mijn vakantiewerk de late moet doen.
Ik kan dus niet mee :( Het zal voor een volgende keer zijn. Sorry! |
Quote:
Het wordt dan Joost JFL Redje Sennake Werner Raceboy Breezz Flugel Gikke Speesman Tom Van Uffelen I guess.. |
Er is nog een afzegging: mijn broer voelt zich ziek en gaat morgen niet meekarten (ik kom uiteraard wel). Hopelijk hebben we nu nog genoeg deelnemers.
|
ik doe mijn uiterste best om af te komen, waarschijnlijk lukt het wel :)
|
Quote:
Als Flugel komt, hebben we er nog 10. 'k Hoop dat dat genoeg is idd.. |
en ik maar denken dat het om 19.30u al was, is dus maar om 20u, da geeft mij al wa meer tijd, ik kom dus ZEKER af :D
|
Quote:
|
20.00: aanwezig
20.30-21.00: race 21.00-21.12: drink 21.12: ouders komen kindjes afhalen de directie zo heb ik het hier gevonden |
En ik heb dit gevonden (is recenter bericht):
De wedstrijd is van 2000 tot 2030, loting grid om 1945, aankomst/inschrijving om 1930 Joost |
laatste bericht is juiste, gezien reservering
|
Tja,
Belangrijkste is dat Flugel er ook geraakt. Zoniet zitten we met een lege kart. We zullen het daar dus wel effe rekken, zeker. Flugel, zie dat je er tegen 20.00u bent. We zullen dan wel vooraf loten... Dan kunnen we nog quasi zonder vertraging starten. |
Tom (Van Uffelen) zal ook meedoen, hij was er vorige keer ook bij. Dus zijn we -als Flugel er geraakt :D- met 11
|
Ah, das goed dat Tom meedoet!! William kon niet meedoen zeker.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ah, nu ist weer veranderd!!!
|
weette wa, zorg gewoon da ge der allemaal zijt :d
|
Das een goei idee :D
|
Quote:
Misschien toch even bevestigen en een planneke posten voor de twijfelaars/nieuwkomers/mensen met slecht geheugen? Tot vanavond dan maar zeker? Dank u. |
Machelen, komende van E40 luik, ring richting Antwerpen-Gent, afrit Vilvoorde (onmiddellijk), derde lichten links tot einde. Anders kijken op site van FKI: http://www.fki.be/fr/index.html
joost |
Weer een mooie race, spannende duels en toch fair-play. Ik bedank iedereen die gereden of geholpen heeft, dus ook mama Stijn als baanpost...
Ik zal eens nadenken over het vervolg, of alle ideeën zijn welkom, nogmaals bedankt, Joost |
Twas heel leuk raceke, alweer. Over het algemeen zat iedereen heel dicht bij elkaar qua rondetijden, wat het plezier alleen maar bevordert!!
Mijn raceverslag: Op 5de positie vertrokken. Door onduidelijkheid start onmiddellijk plaats verloren, maar die heb ik redelijk snel kunnen goedmaken. Dan achter Sennake gezeten. Doordat die zijn positie mooi verdedigde (misschien zonder het zelf te beseffen) verloor ik wel vrij veel tijd (en plaatsen). Uiteindelijk er toch voorbij geraakt en inhaalrace begonnen. Tot op de 4de plaats geraakt en in laatste ronden zeer dicht op Karo en Joost gekomen (lagen 3 en 2), maar race was net te snel gedaan om met hun voor positie te vechten. De winnaar was overduidelijk Tom, daar stond geen maat op. Heeft vrij veel mensen gedubbeld en was gemiddeld seconde rapper dan de rest. Op naar de volgende race!!! |
All times are GMT +2. The time now is 20:21. |