![]() |
een paar dagen druk achter de schermen bezig geweest .... Ik beloof om er nog deze week werk van te maken
|
Na 2 weken gebruik te maken van het "nieuwe" forum moet ik zeggen dat het goed bevalt. Enige puntje wat eventueel nog gewijzigd zou kunnen worden is het feit dat de minimale tekst 10 karakters lang moet zijn. Dit is soms wel lastig.
|
Kheb een probleempje met de uren die bij de posts staan, die lopen allemaal een uurtje achter... ik dacht er ergens al iets over gelezen te hebben, maar vind het niet meer terug :-S
http://www.alainh.easynet.be/time-prob.jpg |
via UserCP ==> edit options kan je je time-zone aanpassen ....
Probleem is dat momenteel de server-tijd niet echt overeenkomt met onze tijdzone ... Bijgevolg zal je daar een beetje moeten zoeken vooraleer je de juiste tijdzone hebt. We zoeken naar een oplossing voor iedereen :) |
Ha ok :)
Ik ben naar South-Africa verhuist en nu kloppen de tijdstippen ;) |
Quote:
enkele bewegende smilies zoals Gas Geven smilie zijn nog niet aangepast omdat een en ander bij bewegende smilies niet zo makkelijk is :) |
Quote:
|
ah hmmm .... het moesten dezelfde blijven ....
Zijn we behoudsgezind ? :+ Mijn idee was om eens met nieuwe smilies aan de slag te gaan ... Laat maar weten wat ik ermee moet doen |
Quote:
|
Quote:
't zal wel een kwestie van gewenning zijn. Ik had gehoopt dat we een iets uitgebreidere set gingen krijgen. Er zijn er met enkele grappige bordjes enzo. :D |
All times are GMT +2. The time now is 08:48. |