De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Lmes 1000km Spa (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12962)

Bramzel 14-05-2006 17:27

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Is het ook te ver gaand om te zeggen dat Peter Owen zijn been gebroken heeft t.g.v. een slechte beslissing van de wedstrijdleiding?

Veels te ver. Naar mijn mening zelfs regelrechte onzin. En ik ben ook blij dat de wedstrijdleiding jouw meningen niet deelt, want we zien nu een briljante race zich ontvouwen.

Nicki_Mks 14-05-2006 17:37

Correctie: volgens de RTBF is Owen gecrasht door schade aan zijn banden, veroorzaakt door de passages over het slagveld. Zopas hebben ze trouwens ook verteld dat één van de gecrashte piloten met vrij ernstig rugletsel is overgebracht naar het universitair ziekenhuis van Luik.

marcel 14-05-2006 17:45

Quote:

Correctie: volgens de RTBF is Owen gecrasht door schade aan zijn banden, veroorzaakt door de passages over het slagveld.

ik hoor nochtans dat hij op slicks stond, en dat het tijdens de rode vlag beginnen regenen was. iets wat Chamberlain zelf gezegd heeft.

Quote:

Zopas hebben ze trouwens ook verteld dat één van de gecrashte piloten met vrij ernstig rugletsel is overgebracht naar het universitair ziekenhuis van Luik.
daar heb ik nog niks over gehoord

Nicki_Mks 14-05-2006 18:04

Quote:

Originally Posted by marcel
ik hoor nochtans dat hij op slicks stond, en dat het tijdens de rode vlag beginnen regenen was. iets wat Chamberlain zelf gezegd heeft.

Bwa, echt regenen was het niet. En er heeft zeker niemand van banden gewisseld tijdens de code rood.

marcel 14-05-2006 18:41

ja, dan mag het niet he.

en volgens de race control hebben alle piloten het ziekenhuis verlaten, dus zo ernstig zal dat rugletsel wel niet geweest zijn

Nicki_Mks 14-05-2006 18:52

De twee betrokken bij de eerste crash hebben ze gezegd. Ik weet niet, is er bij die crash die de laatste SC veroorzaakt heeft ook iemand afgevoerd?

Bramzel 14-05-2006 18:57

Quote:

De twee betrokken bij de eerste crash hebben ze gezegd. Ik weet niet, is er bij die crash die de laatste SC veroorzaakt heeft ook iemand afgevoerd?

Leroch in de GForce Courage was de andere. Dat was echter volgens mij niet bij de startcrash maar iets later, toen hij geraakt werd door een terugstuiterende Icer Brakes 430.

joost 14-05-2006 19:00

Leroch was betrokken bij de eerste crash (start) en verliet het ziekenhuis net. Owen is ook vertrokken uit het ziekenhuis.

Joost

Neo-242 14-05-2006 19:00

Is de startcrash ergens te bekijken? Heb jammer genoeg de start gemist...:frusty:

Bramzel 14-05-2006 19:02

In de crash-sector van TBK's forum (http://tbk.fameflame.dk/phpBB2/) staat een capture van de live-feed.

Neo-242 14-05-2006 20:01

Dank je wel Bram!:)

gwyllion 14-05-2006 21:17

Quote:

Correctie: volgens de RTBF is Owen gecrasht door schade aan zijn banden, veroorzaakt door de passages over het slagveld. Zopas hebben ze trouwens ook verteld dat één van de gecrashte piloten met vrij ernstig rugletsel is overgebracht naar het universitair ziekenhuis van Luik.

Dit lijkt mij een hele hoop misinformatie als je het mij vraagt.

Toen Owen gecrasht is, was het weldegelijk al de druppelen. Ik vermoed dat hij verrast werd door nattigheid op zijn slicks. De wagens zijn trouwens 2 (misschien 3) keer langs die crash plaats gepasseerd en de baan was toen redelijk proper.

Dat ernstig rugletsel was misschien het meisje dat er erg aan toen leek op het carting circuit van Franchorchamps. Daar is een ziekenwagen en MUG voor uitgerukt.

gwyllion 14-05-2006 21:33

Quote:

Originally Posted by raceboy
voor de circuitgaanders: Grote schermen :D

Niks schermen gezien. En aan de andere kant van het circuit werkte de speakers ook niet. Redelijk lastig om de wedstrijd zo te volgen :(

Mark 14-05-2006 21:50

Ach, het was weer een Pierre Delettre evenement...........waarbij die stoethaspel dan ook maar voor koersdirecteur speelt. Langs de draad was het geen wedstrijd die een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten. Neemt niet weg dat het leuk blijft om naar zo'n wagens te kijken.

Publieke belangstelling? Volgens mij was het geen vette op dat punt.

marcel 14-05-2006 22:10

de livestream had het nochtans moeilijk met de publieke belangstelling

All times are GMT +2. The time now is 23:40.