![]() |
Quote:
|
Correctie: volgens de RTBF is Owen gecrasht door schade aan zijn banden, veroorzaakt door de passages over het slagveld. Zopas hebben ze trouwens ook verteld dat één van de gecrashte piloten met vrij ernstig rugletsel is overgebracht naar het universitair ziekenhuis van Luik.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
ja, dan mag het niet he.
en volgens de race control hebben alle piloten het ziekenhuis verlaten, dus zo ernstig zal dat rugletsel wel niet geweest zijn |
De twee betrokken bij de eerste crash hebben ze gezegd. Ik weet niet, is er bij die crash die de laatste SC veroorzaakt heeft ook iemand afgevoerd?
|
Quote:
|
Leroch was betrokken bij de eerste crash (start) en verliet het ziekenhuis net. Owen is ook vertrokken uit het ziekenhuis.
Joost |
Is de startcrash ergens te bekijken? Heb jammer genoeg de start gemist...:frusty:
|
In de crash-sector van TBK's forum (http://tbk.fameflame.dk/phpBB2/) staat een capture van de live-feed.
|
Dank je wel Bram!:)
|
Quote:
Toen Owen gecrasht is, was het weldegelijk al de druppelen. Ik vermoed dat hij verrast werd door nattigheid op zijn slicks. De wagens zijn trouwens 2 (misschien 3) keer langs die crash plaats gepasseerd en de baan was toen redelijk proper. Dat ernstig rugletsel was misschien het meisje dat er erg aan toen leek op het carting circuit van Franchorchamps. Daar is een ziekenwagen en MUG voor uitgerukt. |
Quote:
|
Ach, het was weer een Pierre Delettre evenement...........waarbij die stoethaspel dan ook maar voor koersdirecteur speelt. Langs de draad was het geen wedstrijd die een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten. Neemt niet weg dat het leuk blijft om naar zo'n wagens te kijken.
Publieke belangstelling? Volgens mij was het geen vette op dat punt. |
de livestream had het nochtans moeilijk met de publieke belangstelling
|
All times are GMT +2. The time now is 23:40. |