De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   BTCS 12 uur (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13184)

Fonne 14-06-2006 22:20

Ik zou in eerste instantie denken aan de vorige wagen. Dat is het goedkoopste (Denk ik he) en beter dan niks he. En zo nog proberen punten te pakken.

ph.bonneel 15-06-2006 23:29

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Toeschouwersaantal: door PRC Group (via de GRATIS tickets, o.a. verspreid door www.racingworld.be) : 18.000, volgens de aanwezige "Police" zou dat 22.000 moeten zijn. Laten we het bij de eerste cijfers houden.

Groeten,
Dries DS

ik neem voor het eerste jaar deel aan BTCS met onze MINI Cooper S en nam de start tijdens de 12U.. Ik moet zeggen dat ik tijdens warm up ronde toch heel wat volk rond de piste zag staan... leuk om te zien. Ik denk dat het BTCS in de lift zit en nog enkele mooie jaren voor zich heeft.

Dries DS 16-06-2006 07:38

Na een succesvolle race rond de klok, volgde er na het weekend droevig nieuws vanwege de PRC Group. Hun medewerkster Estelle, die steeds ter beschikking staat van de piloten en de teams, werd maandag het slachtoffer van een zeer zwaar verkeersongeval. Ze werd overgebracht naar het ziekenhuis van Baudour, waar ze op woensdagmiddag ontwaakte uit een coma. Er wachten haar vele operaties en een zeer lange revalidatie...

Estelle, een voorbeeld van klantvriendelijkeid en altijd het zonnetje in huis, heeft er baat bij om aangemoedigd te worden tijdens de harde strijd die ze voert. Dus, BTCS liefhebbers, aarzel niet en stuur een mailtje met aanmoedigende woorden naar dries.de.smet@laposte.net . De mails worden zo spoedig mogelijk (eens haar gezondheidstoestand dat toelaat) aan Estelle bezorgd.

Alvast bedankt.

Met sportieve groet,
Dries DS

Thomaske 16-06-2006 16:02

Spijtig om dit slechte nieuws te vernemen!

Ik heb via mail Estelle al heel veel beterschap gewenst en wil al de andere Paddockers oproepen om dit ook te doen. Ze kan het gebruiken, geloof me!

Veel sterkte Estelle! We zijn er voor u!

Mvg...

Dries DS 20-06-2006 17:11

Beste vrienden,

De blijken van sympathie en warme woorden van steun voor onze medewerkster Estelle, die vorige week betrokken raakte bij een zwaar verkeersongeval, waren de voorbije dagen niet te tellen. We zijn u daar zelf, en natuurlijk in naam van Estelle, zeer dankbaar voor.

Volgens de artsen is de toestand van Estelle gunstig, en dat is alvast positief nieuws. Natuurlijk zullen we haar nog een tijdje moeten missen. Ze werd ondertussen geopereerd aan het rechterbeen, een ingreep van meer dan zeven uur die positief is verlopen. Estelle heeft de ingreep goed doorstaan, maar moet de komende weken helaas nog verscheidene operaties ondergaan. Ze verblijft trouwens nog altijd op de afdeling Intensieve Zorgen.

Velen zouden haar graag een bezoek brengen, maar dat zal helaas nog een tijdje moeten wachten. Wel is het natuurlijk mogelijk om haar moed in te spreken door een mailtje te sturen. Zodra de gezondheidstoestand van Estelle het mogelijk maakt om bezoek te krijgen, brengen we u daar zeker van op de hoogte. Haar revalidatieperiode zal lang zijn, en Estelle zal vast en zeker jullie steun kunnen gebruiken.

Ondertussen gaat het werk natuurlijk verder. Elodie, die u al kon ontmoetten bij onze 'Welcome' zal Estelle tijdelijk vervangen.

Namens Estelle: oprechte dank voor uw woorden van steun.

PRC Group

All times are GMT +2. The time now is 05:44.