![]() |
Quote:
De ambiance zit er nu al in. Dit is opnieuw aanknopen met de gloriedagen van de Belcar en de Touring Cup. RACB en SRO : Eat your heart out! De DSMEC is de enige rechtmatige opvolger van de Belcar. En dat in minder dan een jaar tijd. :applaus: |
Quote:
Thanks voor de melding. |
Quote:
Even ander vraagje. Wat gaat er gebeuren met klasse 1 de volgende jaren ( als die al dan niet komen) blijkt dat daar niet veel wagens in voorkomen ( 1 a 2 ) |
Quote:
Klasse 1 is vorig jaar gemaakt op vraag van enkelen die nog wat oudere Vipers & Biturbo's staan hadden. Het grote probleem is het geluid voor wagens in deze Klasse. |
Quote:
Neenee, zoals het er nu naar uit ziet moet je er niet aan twijfelen dat er veel volk zal afzakken naar Circuit Zolder. De Chicane, Jacky Ickx en Tribune zullen wel goed bevolkt zijn tijdens de 10uren. Maar denk eraan, het is op een zaterdag en niet op een zondag en dat scheelt toch al wat publiek hoor daar er nog mensen werken op Zaterdag. Mvg |
Quote:
Nog een idee: we laten het lief van Thomas (en een paar vriendinnen) bodypainten op de startgrid... :bye: |
Quote:
Het word een super editie van de 10 uren :) |
Bikini carwash met de tnovember temperaturen... ocharme die dames!
De 10u vind ik 1 van de mooiste races van het jaar en een mooie afsluiter van het seizoen. Ik kom zeker kijken en supporteren :). |
Quote:
De geintereseerde mannen onder ons ( Ik ) zijn er om de dames op te vangen. Ik kom ook elk jaar :) Meestal is het gewoon om nog een laatste keer van het seizoen te kijken maar dit jaar is het gewoon een topevent. Die deelnemerslijst is werkelijk fenomenaal. |
Ben echt benieuwd naar deze editie! :gas:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|