![]() |
q
|
Quote:
|
Een vraagje, waar kan ik jullie camper aan herkennen?
Zitten er De Paddock stickers op, of aan de mooie meiden die er om heen hangen opzoek naar mooie mannen?? CKJ Distrispeed |
We gaan hem zaterdag pas huren dus hoe ie eruit ziet weten we eigenlijk niet. Maar we weten wel dat hij voor 7 personen voorzien is en dus groot is, en dat hij gehuurd is bij Alpha Motorhomes (weeral gratis reclame) en dat zal er dus ook wel opstaan. Maar het gemakkelijkste om hem te herkennen is dat de eigenaar van GSM-nr 0496/985541 (ik dus) er in zal zitten (na de koers dan eh).
|
Zullen er dit jaar ook weer van die leuke promotie-poezen rond rennen in de paddock, ik hoop dat het lekker weer wordt, dan kan het nog heel heet worden.
CKJ Distrispeed |
Zeg Marshal op welke post sta jij in het weekend?
Doe vooral goede kleding aan, want het wordt zeer waarschijnlijk weer echt Francorchamps-weer, regen dus. Dan zullen de nodige auto's de grindbakken gaan opzoeken. CKJ Distrispeed. |
Nu iets serieus....
Een vraagje betreffende Francorchamps deze weekend. Is het mogelijk beste vrienden , dat als je een gast (ik dus) ziet aankomen wandelen in z'n paddock t-shirt, eens luid je nick roept. Ik ben namelijk benieuwd om nieuwe gezichten te leren kennen. Als het regent roep je maar bij elke gast die er aankomt luid je nick, want dan zal ik waarschijnlijk iets meer dan een t-shirt aanhebben.
Werner of Sennake, kunnen we het nog eens hebben over die troffee van Imola die je me ging meebrengen. Ik kwam jullie het zondag's niet meer tegen op Zolder en ben nog steeds in blijde verwachting... |
Iemand kaartjes gezien ???
Hallo !!
Weet hier iemand hoe het zit met de kaarten die via Autosport zijn weggeven voor de Euroraces in SPA-Francorchamps voor 7-8en 9 juni? Ik heb daar enkele weken geleden 2 kaarten aangevraagd, maar ik heb niets meer gehoord. Morgen is het al vrijdag, dus dat wordt dringen om op tijd te zijn! Intussen ben ik al wel een aan andere kaartjes geraakt dankzij Moore !! THANKS !!! Die heeft me al twee kaartjes toegezegd, dus komen zal wel lukken. Maar heeft ieamnd eigenlijk nog iets gehoord van die kaarten van autosport?? Mocht je weten of die ter plaatse liggen of misschien reeds zijn afgeleverd , graag dan een seintje. Het zou wel lullig zijn dat ik hier straks met 4 kaarten zit en iemand anders moet betalen !! |
ik sta op post 15, uitkomen pouhon............................
|
Re: Iemand kaartjes gezien ???
Quote:
|
Idem onder 5 verschillende mailadressen. Als het een reclamestunt is en er zijn geen kaarten dan zkt hem bij mij nog meer.
Heb dus ook nog niks gehoord en ik heb WEERAL nog geen kaarten. |
Dries,
Probeer es via MOORE (linda) mss kan zij je nog aan een paar kaartjes helpen. In elk geval de "stunt" van yariscup is bij mij in het verkeelde keelgat aan het schieten. Mocht ik alsnog aan mijn bestelde kaartjes rapekn, zijn er in elk geval twee voor jou bij !! Ik probeer yariscup nu op alle mogelijke manieren te pakken te krijgen, maar hij is spoorloos. Zoiets doe je niet! Hij heeft op verschillende forums lopen roepen dat er "honderden" kaartjes te krijgen waren. Zover ik nu al weet is er NIEMAND die iets heeft gekregen. Ofwel is er duidelijk iets fout gelopen ofwel is er iemand serieus met ons voeten aan het spelen. Ik geeft toe, ik heb ook graag grais kaarten. Maar dan wel op een faire manier behaald. Via een kwis of een post. Ik vind het niet schoon dat je loopt te reoepn dat je iets hebt , wat nadien niet waar is. |
Flugel heeft zijn kaarten ontvangen en yariscup poste het volgende op planetsport :
Ik heb net contact gehad met de verantwoordelijke van de VW/Audi Club, en hij verzekerde mij dat de kaarten verstuurd zijn naar iedereen die ze gevraagd heeft. Stuur mij een mail als ze morgen (vrijdag) nog niet zijn aangekomen. |
Als het goed is mag het ook gezegd worden! Mijn kaarten via autosport.be zijn deze morgen aangekomen. Bedankt!
|
Heren, mag ik jullie erop wijzen zelf ook niet te hard te roepen. Zoals jullie inmiddels kunnen zien zijn er wel reeds kaarten aangekomen.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:08. |