![]() |
Quote:
|
Vwala, da is dan door Sennake gezegd zonder spreekwoorden, maar wel zeer duidelijk dacht ik !
|
Quote:
|
Het kan zijn dat ik afkom. Extreme Kart lig misschien op 10-15 minuten van mijn deur. Maar ik denk niet da ik in staat zal zijn om te karten, de dag ervoor moet ik al iets meer dan een half uur karten en dat ga ik de dag erna enorm voelen denk ik.
|
allé seg een half uur karten daar heb ik zelfs geen last van :)
|
Awel Anneke, da's ne reden te meer om mee te komen karten hé !
|
Quote:
|
Quote:
|
2 keer???? heb wel 2 keer 2 stints gereden he... dus eigenlijk als ik goed kan tellen is dat al 4 keer :)
|
eindelijk den deze ook gerecupereerd :D
ook van mijnentwege proficiat aan de organisatie en deelnemers, ik heb me geamuseerd, twas een druk dagje maar we hebben het overleefd vergeef het mij als ik jullie niet allemaal mee herken de volgende keer dat ik jullie tegenkom, want ik was redelijk bien op het einde van de avond. als we met de coninx op stap zijn dan is het altijd om zeep :D spijtig van het einde van onze koers, want we reden constant op de 2de plaats tot na die stroompanne de laatste piloot instapte en het allemaal niet meer leek te kloppen! ook nog tijd verloren met een kapotte kart, mb de gas die maar bleef steken, en ik kan u verzekeren dat remmen dan niet meer gemakkelijk wordt! maar soit, we hebben ons geamuseerd en das ook niet onbelangrijk hé, en 4de op de belkarting worden is niet slecht me dunkt! allee, tot de volgende hé maarten |
Dat werd eindelijk eens tijd dat ik mij ook eens op het forum ga storten!
Goed geamuseerd vorige week bij JPR. Nachttraining was ook best te pruimen. :D al was de nacht (zoals altijd) te kort! |
Dat werd eindelijk eens tijd dat ik mij ook eens op het forum ga storten!
Goed geamuseerd vorige week bij JPR. Nachttraining was ook best te pruimen. :D al was de nacht (zoals altijd) te kort! |
Quote:
|
LOL, Welcome spéèdfreak, het ga je goed hier :)
Ja die Belkarting is toch iets magnifieks zenne. Voor de 10000e keer, KEEP UP THE GOOD WORK |
ja welkom he speedfreak
|
All times are GMT +2. The time now is 23:15. |