De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Belkarting 2002 - nabeschouwingen. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3719)

redje 26-11-2002 22:56

Quote:

Originally posted by schumivill
En zaterdag terug,woehoe :D
Gaat ge terug naar JPR???? Misschien zien we mekaar dan daar. Ik zal daar ook zijn voor de karting van een andere site (zie homepage, ik zal de site niet zo vermelden, ik wil hier geen ruzie maken, op sommige sites vinden ze die reclame namelijk ergerlijk) waar ik aan meewerk.

Mistery 26-11-2002 23:12

Vwala, da is dan door Sennake gezegd zonder spreekwoorden, maar wel zeer duidelijk dacht ik !

Mistery 26-11-2002 23:15

Quote:

Originally posted by redje
Gaat ge terug naar JPR???? Misschien zien we mekaar dan daar. Ik zal daar ook zijn voor de karting van een andere site (zie homepage, ik zal de site niet zo vermelden, ik wil hier geen ruzie maken, op sommige sites vinden ze die reclame namelijk ergerlijk) waar ik aan meewerk.
Nope, no JPR, we zijn in Extreme Kart aanwezig zondag, voor de Grand Prix Marc Goossens ! Geïnteresseerden kunnen zih trouwens nog steeds melden in de topic die daarover is geopend onder "geplande meetings"

redje 27-11-2002 00:23

Het kan zijn dat ik afkom. Extreme Kart lig misschien op 10-15 minuten van mijn deur. Maar ik denk niet da ik in staat zal zijn om te karten, de dag ervoor moet ik al iets meer dan een half uur karten en dat ga ik de dag erna enorm voelen denk ik.

Anneke 27-11-2002 21:04

allé seg een half uur karten daar heb ik zelfs geen last van :)

Mistery 27-11-2002 21:10

Awel Anneke, da's ne reden te meer om mee te komen karten hé !

redje 27-11-2002 21:18

Quote:

Originally posted by Anneke
allé seg een half uur karten daar heb ik zelfs geen last van :)
T is ocharme mijn tweede keer de zaterdag.

Beemer 27-11-2002 21:44

Quote:

Originally posted by redje
T is ocharme mijn tweede keer de zaterdag.
Anneke heeft ook nog maar 2 keer gekart zunne. Ma ze kan het wel, ze valt nie zoveel stil :p

Anneke 27-11-2002 21:45

2 keer???? heb wel 2 keer 2 stints gereden he... dus eigenlijk als ik goed kan tellen is dat al 4 keer :)

Maarten 28-11-2002 14:02

eindelijk den deze ook gerecupereerd :D

ook van mijnentwege proficiat aan de organisatie en deelnemers, ik heb me geamuseerd, twas een druk dagje maar we hebben het overleefd

vergeef het mij als ik jullie niet allemaal mee herken de volgende keer dat ik jullie tegenkom, want ik was redelijk bien op het einde van de avond. als we met de coninx op stap zijn dan is het altijd om zeep :D

spijtig van het einde van onze koers, want we reden constant op de 2de plaats tot na die stroompanne de laatste piloot instapte en het allemaal niet meer leek te kloppen! ook nog tijd verloren met een kapotte kart, mb de gas die maar bleef steken, en ik kan u verzekeren dat remmen dan niet meer gemakkelijk wordt! maar soit, we hebben ons geamuseerd en das ook niet onbelangrijk hé, en 4de op de belkarting worden is niet slecht me dunkt!

allee, tot de volgende hé

maarten

SpèédfreaK 28-11-2002 22:37

Dat werd eindelijk eens tijd dat ik mij ook eens op het forum ga storten!

Goed geamuseerd vorige week bij JPR. Nachttraining was ook best te pruimen. :D al was de nacht (zoals altijd) te kort!

SpèédfreaK 28-11-2002 22:37

Goed geamuseerd vorige week bij JPR. Nachttraining was ook best te pruimen. :D al was de nacht (zoals altijd) te kort!

fordje 28-11-2002 22:43

Quote:

Originally posted by SpèédfreaK

Je moet je schade nu niet gaan inhalen door alles dubbel te gaan posten hé :D :D

Oneliner 28-11-2002 23:44

LOL, Welcome spéèdfreak, het ga je goed hier :)

Ja die Belkarting is toch iets magnifieks zenne.
Voor de 10000e keer, KEEP UP THE GOOD WORK

Piet Konijn 29-11-2002 14:21

ja welkom he speedfreak

All times are GMT +2. The time now is 23:15.