De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Karting 15 februari - nabeschouwingen... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4168)

Anneke 10-02-2003 19:22

de betaling van de familie onliner - brosius - Anneke wordt uitgevoerd :) zo nu ergens of misschien sebiet ... als papa tijd heeft dus :)

R@ce@holiC 10-02-2003 23:17

Ik zal er niet zijn , sorry.

Bart.Vandecavey 10-02-2003 23:22

Mijn betaling zou moeten binnen zijn...

Brosius 11-02-2003 03:51

Anneke, Oneliner en Brosius is ook OK, Allez tzou toch moeten daar het van dezelfde instelling komt. Tot vergaderings

Rallyloverke 12-02-2003 16:33

Ik neem aan dat aankomst om ongeveer 17u30 à 18u00 voldoende op tijd is om het kartinggedeelte mee te doen?

Sennake 12-02-2003 17:46

Dat denk ik wel; desnoods zetten we je in de laatste "heat".

Mistery 12-02-2003 18:05

Quote:

Originally posted by Mistery
Vwala se, ook overgeschreven, Sonja heeft me dus weer 45 euro armer gemaakt :gas:

En die 45 euro zouden ondertussen ook al op de rekening van De Paddock moeten staan. Correct sennake ?

Sennake 12-02-2003 23:34

Staan idd online ook :)

BTW :

Definitieve timing :
[list=1][*]Aankomst en verwelkoming leden (en niet-leden) : 15.00 uur[*]Aanvang vergadering : 15.30 uur[*]Einde vergadering (vermoedelijk) : 17.30 uur[*]Omkleden en klaarmaken voor de karting : 17.30 uur - 18.00 uur[*]Briefing karting : 18.00 uur[*]Karting : vanaf 18.30 uur tot (waarschijnlijk) 21.30 uur (in geval van 3 groepen)[/list=1]

Spread the word!

Pascal 13-02-2003 18:30

Ik zal uiteraard aanwezig zijn maar spijtig genoeg (aanhoudende pijn in de schouder) niet kunnen karten.

C U

Witte 13-02-2003 22:44

Quote:

Originally posted by Pascal
Ik zal uiteraard aanwezig zijn maar spijtig genoeg (aanhoudende pijn in de schouder) niet kunnen karten.

Effe off topic een tip voor Pascal
Als ge Duvels drinkt moet ge ook eens met uwen anderen arm heffen hé, kwestie van uw pijnlijke schouder te sparen. :D

Mistery 16-02-2003 10:56

Het was een toffe wedstrijd, die sportief is verlopen, en dat is toch het belangrijkste!

In de A-finale zagen we een blitsstart van Driesco, die naderhand het gevecht opzocht met Stijn Coninx. Stijn kon een ruim aantal ronden aan de leiding blijven, maar zo'n 5 minuten voor het einde achtte Driesco het welletjes, en zette zich resoluut op kop om dan ook als eerste te finishen, van dichtbij gevolgd door Stijn. Achter hen een verwoed gevecht voor de derde podiumplaats. We zagen diverse rijders op de derde plaats, en lange tijd dachten we dat Werner het pleit nog in zijn voordeel zou beslechten, maar het was uiteindelijk Roel Geerts, die een zeer verdienstelijke wedstrijd reed, die het podium vervolledigde. Toffe wedstrijd, waarbij we ook hier zagen dat sportiviteit primeerde.

De B-finale was een kolfje naar de hand van Geert VDH (Witte). We hadden Geert eigenlijk in de A-finale verwacht, maar blijkbaar had hij zo zijn dagje niet. In deze B-finale had hij vrij vroeg de leiding veroverd, en stond deze ook niet meer af. Achter hem wel een verbeten strijd voor de tweede plaats. Sennake, Bart en Airco vochten op het scherp van de snee, een strijd die vele ronden duurde en zeer mooi was om te aanschouwen. Bart maakte kennis met de bandenmuur na een "race-incident" met Sennake (een feit dat overigens door beiden achteraf zeer sportief werd opgelost) en diende aldus de rol te lossen. Sennake werd tweede, Airco vervolledigde het podium.

De C-finale was er eentje van : "de dames tegen de rest" . Sonja Hensen startte in deze finale vrijwillig op de laatste plaats, terwijl een andere snelle dame, Monique Geysen, de kopstart nam. Tussen deze twee in, en dus ook tussen een aantal mannelijke deelnemers ook nog onze superjuf Anneke, die gisteren blijkbaar zich ook geamuseerd heeft en zich vooral concentreerde op een "onderlinge strijd" met Beemer. Iedereen zat uit te kijken of het mogelijk zou zijn dat Sonja zich een weg naar voor zou banen en of ze dan nog in staat zou zijn om Monique bij te halen. Een quasi utopie...
Monique is een "rappe madam" en liet er dan ook geen gras over groeien. Ze nam een snelle start, en reed weg van de rest van het deelnemersveld. Terwijl Sonja zich een weg vocht tussen de overige deelnemers had Monique reeds een mooie voorsprong uitgebouwd. Maar Sonja legde zich daar niet zomaar bij neer en knaagde beetje per beetje haar achterstand weg, om tenslotte bij het vallen van de finishvlag te eindigen...aan de achterbumper van Monique. Proficiat Monique, knappe wedstrijd ! Ook voor Sonja proficiat, had de wedstrijd nu één ronde langer geduurd, dan had het erin gezeten, maar ja, 20 minuten zijn 20 minuten...en geen 21...

Samenvatting van het geheel : Tof concept, sportieve deelnemers, veel fun en dus zeker voor herhaling vatbaar !

Beemer 16-02-2003 11:40

Het was inderdaad een heel leuke karting waarin we veel knappe dingen hebben gezien! Ook de uitleg van die mens van de karting was heel intressant!

Scapa 16-02-2003 12:14

De karting was inderdaad leuk! De trainingen gingen echt niet goed maar de qualies gingen al veel beter met een 31.40, goed voor een derde plaats in de A-finale (precies rallycross :D ). Ik moet er wel bijvertellen dat Oneliner ook deze tijd had neergezet maar door een incident in zijn qualif-reeks zijn gemiddelde natuurlijk lager en zo het pleit voor de derde plaats op de grid in mijn voordeel werd beslecht.

volgens mij was dit de grid voor de A-finale:
1) Driesco
2) Fastfons
3) stijnconinx
4) Oneliner
5) Werner 333
6) krikke
7) ROEL
8) speesman

De race verliep voor mij heel goed. Driesco vond de tijd rijp om zich achter mij wat te amuseren en liet mij voorbij. Ik voelde duidelijk dat hij sneller was dan mij en om fouten van mij te vermijden heb ik hem terug voorbij gelaten ongeveer een zevental ronden voor het einde. Met z'n kartverleden in het achterhoofd wou ik het risico niet lopen mijn geweldige tweede plaats kwijt te spelen :p :D Uiteindelijk dus tweede geworden met een gemiddelde tijd van 31.40, ofwel mijn tijd van de qualies. Hier kan ik alleen maar tevreden zijn! :)

De meest hachelijke racemomenten hebben zich toch wel in de B-finale voorgedaan. Wat we daar allemaal gezien hebben tart alle verbeelding :D

Sennake 16-02-2003 13:11

(Staat hier eigenlijk beter op zijn plaats):

Iedereen bedankt voor de talrijke opkomst en de fijne sfeer!

En nogmaals mijn verontschuldigingen aan het adres van de arme Bart die ik toch wel even laten schrikken heb met mijn niet al te katholiek manoeuver : Bart, het was zo niet bedoeld, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik inzie dat ik opzij had moeten gaan. Enfin, ik heb er een les uit getrokken en beloof beterschap

Raceboy 16-02-2003 17:15

heeft iemand de uitslagen? Want captain paddock en ik hebben nog gezocht maar we vonden niks meer dus iemand moet die meehebben.

All times are GMT +2. The time now is 11:26.