![]() |
Mirakel !!!
Ik had nog maar pas het vorig bericht verstuurd toen er aangebeld werd door een expres leverdienst...de versnellingsbak onderdelen zijn er uiteindelijk, nu maar hopen dat alles juist is... Zullen we toch de donderdag training halen ?....het vervolg op uw scherm. Doei Luc GM RACING Ps: Als alles correct werkt zoals voorzien verleggen we de pronostiek op een behaalde plaats in de klasse 4 en het algemeen klassement. (Vb: 3 de plaats klasse 4 & 11 algemeen ?)....dus gokken maar, de T shirt & pet gaat de deur uit ! ('t is ne mooie zie onze site...) |
3de plaats kan ik mee leven, en 11de algemeen, das direct mijnen gok sé.
Bij deze zijn plaatsen 1 en 2 ook gekend |
Beste Driesco,
We zullen al blij zijn met....uitrijden voor de verandering, 't is al een tijdje geleden dat we de baanmarchals nog mochten bedanken en begroeten na de afvlagging! Maar het tij kan keren, onze nieuwe motor ziet er patent uit . De boite is nu reeds gemaakt, 3 tanden van de steekas, amai ! Maandag gaat de wagen naar de vermogenbank voor programmatie, het uur van de waarheid nadert.... Had jij plaats 1 of 2 in gedachten tijdens het "treintje" rijden ? Doei Luc GM RACING |
Met plaats 2 zijn we al meer dan tevreden. Buytaert voor ons is geen schande, Smook- Ubeda achter ons houden een must.
Na de crash van de Mini deze morgen hebben we wel veel werk om de Mini klaar te maken tegen de 24H van Zolder. |
Beste Driesco,
Crash met mini ? is er veel werk aan ? Zelf van de baan gegaan of in duel met tegenstander ? Doei Luc GM RACING |
Quote:
Ik gok voor jullie: 4 de plaats klasse 4 en 15 de algemeen. Nu MOETEN jullie gewoon uitrijden. Ik hoop dat de pechvogel voor jullie nu eens wegblijft. Het allerbeste dus gewenst voor de race. See You. |
Quote:
Dit is inderdaad minder goed. Hopelijk geraakt hij volledig klaar en vallen de kosten nogal mee.Ik wil jullie wel aan het werk zien in de 24U. |
Beste Bart,
Een tijdje geleden niets meer van jou gehoord, hoe is't? klaar met de wagen? Ok. nota genomen van de pronostiek, al mik ik persoonlijk wel iets beter... onze handicap is ook 3 piloten terwijl we anders met 2 piloten een pitstop zouden kunnen uitsparen, onze tank is groot genoeg en de fysiek kan ook nog mee. Tot zondag! Doei Luc GM RACING |
Quote:
|
Quote:
We zullen wel zien, Jan was veel sneller dan Isabelle en anderen, maar blijkbaar kan alles hier als je zo een naam hebt. De laatste 2 races rij ik weer, ik de fair play moeten we nu compleet los staan vooraan maar ik betwijfel of dat zal blijven nadat ik de 2 laatste races heb gereden. Ben het beu om altijd te moeten opdraaien voor stommiteiten van een ander. Misschien eens gaan rijden zoals in de Clio Cup, er komen toch geen gevolgen. Naam of geen naam: als je fouten maakt moet je er uit ! Volgens mij weet ik nu al dat ik geen remmen ga hebben in de Villeneuve de laatste race. Zet daar maar al een interventie klaar. :) |
Oei,
Ik dacht dat jullie hem hadden ingeschreven in de 24 u zelf. :frusty: :fight: Desalniettemin zal ik jullie dan wel aan het werk zien in de mini-challenge. |
Quote:
NB.:mijn fysiek???Tijdens m'n vakantie alleen maar eten en drinken. Kan niet goed zijn voor de conditie. :D |
Beste Bart,
Zal je leren uitspattingen te doen!! fysiek naar de kl..... Doei Luc GM RACING |
Beste Driesco,
Je verslagje gelezen over het ongeval...deze voorvallen zijn een beetje eigen aan het cupracen jammer genoeg, zelfde auto en zelfde vermogen. Het is echt vechten geblazen voor elk gewonnen plaatsje. Na 4 jaar Funcup kan ik een boek schrijven over alle belevenissen en eeuwige (hevige) discussies achteraf in de boxen. (ook wel goede souvenirs en veel lol vooral de eerste 2 jaar !) - In de funcup heb ik leren omgaan met polyester, zo talrijk waren de koetswerk en andere contactbreuken. Dus niet moedeloos worden,hé. Touring cup is héél wat anders, snellere auto's laat je door, er is een logische hierarchie en het is ook een uithoudingsrace van 4 uur. In elk geval wens ik jou weinig kosten en werk toe aan de mini en volgende maal beter... ..buy.. Doei Luc GM RACING |
'IMG'http://www.garden-machinery.com/lucracepics/shirt2.jpg'/IMG'
Hello, Het zal terug warm worden zondag 3 august., ons teamke in aangepaste kledij ruiten aan 't kuisen. Dank Peter S. voor de foto! en nog halen we de pers niet, hoever moeten we gaan?? (als het lukt krijgt ge onze foto te zien...anders zoeken we verder) Doei Luc GM RACING |
All times are GMT +2. The time now is 06:27. |