![]() |
mijn beste is nu 1'16"707
|
effe den tussenstand:
1) Vertigo 1.14.496 2) Ottooke 1'14.853 3) Alain H 1.15.249 4) Fast Freddy 1.15.723 5)A.J. 1'16"707 6) yvdp 1.17.238 7) Bart Vandecavey 1.19.517 |
die 2 sterretjes bij mij mag je vervangen door 38 :D Heb het even nagekeken
|
Klopt het dat je een Logitech MOMO op een PS2 kunt aansluiten?
Jan. =--- |
Het is hier zo stil geworden? Misschien moeten we eens een ander circuit kiezen? Iemand een bepaalde voorkeur?
|
laguna seca ofzo?
|
Ligt eraan of je nog steeds in de time-attack mode gaat rijden of dat je gewoon free run gaat rijden.
- Laguna Seca - Monaco - Grand Valley - Midfield Eentje hiervan zou leuk zijn :) |
ja het is hier wel vrij stil geworden.....ik ben apricot hill nu ook wel ff beu.......ik zou zeggen grand valley race way
|
wel in time trial liefst om de competitie spannend houden voor iedereen
|
Wel, yvdp was de eerste die een circuit voorstelde, dus dan zullen we Laguna Seca rijden, in time trial mode uiteraard.
Veel succes iedereen ! Edit: Ondertussen heb ik al een paar rondjes gereden. Mijn snelste tijd tot nu toe is 1'22''007 |
Ik ben ondertussen ook wat aan het proberen.
Maar voorlopig werkt de koppeling aan het stuur niet. En in 4de rijden de hele tijd is ook ma niks. Probleem opgelost en 1 ronde gereden. De tijd: 1.22.156 |
Snel rondje gereden : 1.21.078
|
mooi mooi laguna seca it is
mijn tijden volgen |
na de Touring Cup van deze weekend haal ik m'n PS2 weer eens boven... Heb het te druk gehad laatste weken... ;)
|
okidoki, straks men tijdje ook nekeer posten. :D Hopelijk liggen de tijdes iets dichter bij elkaar nu...
greetz |
All times are GMT +2. The time now is 19:11. |