De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Superfund V10 series........ook nieuw in 2005! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8934)

Mark 27-05-2005 00:40

Die kist is weer op de baan verschenen volgens de mensen van italiaracing.net Het Oostenrijkse team van Zele Motorsport zou in Albacete twee dagen getest hebben.........een klein teken van leven ;) Maar die persconferentie in Mei is nog niet geweest..........

fish88 27-05-2005 12:40

hopen want ik vind dat dat de mooiste wagen is van de klasses onder f1 en het hefet een mooie v10 motor wat het nog extra leuk maakt

Mr.Dallara 27-05-2005 16:42

De naam Leinders duikt weer op bij de Formula Supperfund!

Op italiaracing.net staat het volgende:

Quote:

Bas Leinders ad Albacete con la Superfund

Era Bas Leinders, ex tester Minardi, ad avere provato la Superfund SF-01 sul circuito di Albacete nei giorni scorsi e non Santiago Garcia, pilota spagnolo. Leinders aveva già collaudato la monoposto che era stata progettata da John Travis lo scorso inverno.
Kunnen de tolken het eens wat vertalen, want in Italiaans ben ik nog steeds niet zo goed... ;)

fish88 27-05-2005 16:46

bij altavista komt dit uit de vertaal machine

Bas Leinders to Albacete with the Superfund
It was Bas Leinders, former tester Minardi, to to have tried Superfund SF-01 on the circuit of Albacete some days before and not Santiago Garci'a, Spanish pilot. Leinders had already tested the single-seater that had been planned from John Travis the slid winter.

JPMontoya 09-11-2006 11:31

En de Superfund duikt nog maar eens op...

Quote:

Mon sponsor autrichien Superfund m’a demandé de reprendre le développement d’un de leur futur projet. Pour me voir tourner…il n’y avait personne dans les tribunes !
Superfund réédite une expérience originale mise de côté il y a quelques années.
Donc je leur donne mon avis sur le développement de la voiture SUPERFUND 2008-2009 équipée d’un moteur JUDD qui développe 800 chevaux monté sur un ancien châssis 2004 de la Midland et chaussée de pneus Avon.
Une belle bête. Pas facile à contrôler car elle n’est pas équipée de traction-control. Mais par contre elle est plaisante à conduire bien que l’importance de l’aéro la rende délicate à manier. Il faut jouer avec l’appui. J’ai tourné plusieurs heures consécutives et nous avons beaucoup travaillé sur les réglages avec l’équipe des 7 mécanos présents.
Je suis particulièrement content de l’expérience.
Normalement, ces tests qui ont duré deux jours vont continuer dans les semaines à venir à Jerez, Estoril et Barcelone.
On peut prévoir une bonne dizaine de jours de travail pour développer un prototype. Ensuite, il faudra que à l’image d’une autre nouvelle Serie que je connais bien, le A1GP par exemple, Superfund fasse construire un certain nombre de voitures identiques équipées de bons moteurs et obtienne la licence de la FIA pour débuter une nouvelle série. Je ne connais pas exactement les détails ni les délais de ce projet, mais c’est toujours intéressant de participer à une telle expéri
www.alexandrepremat.com

Dus dan was die run van Bas Leinders in Bucharest misschien toch niet zo toevallig?

Mr.Dallara 13-11-2006 20:54

Er zit duidelijk terug leven in de brouwerij van de Formula Supperfund!

Ze hebben getest op Jerez met een Judd V10 er in en als piloten Timo Glock en Bernhard Auinger. De V10 zou een ex F1 motor zijn van rond de 700pk!

Terug heeft men de doelstelling om een Formula Superfund kampioenschap op te starten, ze mikken op 2008 en willen zich tussen de GP2 en F1 situeren!
Dit lijkt me toch wel wat hoog gegrepen...

En vooral de markt word dan weer TE verzadigt... net nu het weer wat beter leek in '05 en '06...

Bron: Italiaracing.net

JPMontoya 18-05-2007 09:55

gespot in Bucharest

http://www.sport365.ro/_files/Image/...eeder/DSCF2246

Mr.Dallara 19-05-2007 10:24

Quote:

Originally Posted by JPMontoya (Post 210380)

De Superfund wagen is hier om elke dag tijdens de middag pauze een demo te geven...

Hij was gisteren zo laag afgesteld dat hij na enkel ronde ff binnen moest, de fonken vlogen er bij elke hobel af...

All times are GMT +2. The time now is 19:31.